start project fireblade streetfighter 900RR Black & Black

RR
Hey kurt

Bedankt hoor, heb jij je bladefighter nog? Je was weer met wat anders bezig toch?

Moet nog een dikke velg/band in
Alleen nog niet weten wat en hoe.

Nee , heb een niet te weigeren bod gehad en hem dan maar verkocht. Nieuwe eigenaar is wel een kennis en als ik wil mag ik er nog wel eens een ritje op maken 8-) . Ben nu bezig met een CBR954RR , gewoon superbikekit erop en alles naar mijn zin opbouwen met de originele kuipen. Dan heb ik ook nog een CX500 staan , die volledig moet gedaan worden... ;) . Momenteel juist een nieuwe job , dus voorlopig staat alles op een laag pitje :z
 
Zo eindelijk een geschikte velg gevonden
17 inch 7J 4x100
Blind ventiel erin zetten.

Nu eerst band bestellen
Avon 200 17 50

Die erop knallen en is kijken wat precies de maat van de spacer/adapter moet worden.
full
 
Zo band besteld, een Avon 200 17 50
Morgen velg opnieuw coaten diepzwart.

Foto's volgen
 
Laatst bewerkt:
Zo wiel dus opnieuw in de 2K natlak.

Band is inmiddels binnen gekomen.
Deze erop laten zetten binnenkort, eerst de nieuwe lak even goed uitlaten harden.
Dan maar is een adresje opzoeken waar ze dit netjes kunnen fiksen.

Dan kan ik de precieze maat van de spacer/adapter opmeten.

full
 
Zo band erop laten leggen, ff uitgelegd aan de monteur dat dit nogal is wat problemen gaf. Deze heeft dit zeer vakkundig gedaan uiteindelijk.

Garage waar ze wel weten waar ze mee bezig zijn, ze bouwen hier op bestelling.
Kosten 10 euro.

Nu spacer adapter regelen.
full
 
Ik heb deze Motor recent gekocht. Kent iemand degene die hem ombouwde..


Want er scheelt toch t een en ander aan de electrische bedradingen.

Ook vroeg ik me af of op dit model normaal geen zekering kast zit, want vond m niet...

Zo is er ook geen remlicht op de voet rem.



Achterlicht gaat niet. En het ligt niet aan t achterlicht. Want als je hem rechtstreeks verbind met de accu gaat ie wel.


De bruine origineel kabel van de motor, die op het led achterlicht is aangesloten zit geen stroom op ???
 
Ik heb deze Motor recent gekocht. Kent iemand degene die hem ombouwde..


Want er scheelt toch t een en ander aan de electrische bedradingen.

Ook vroeg ik me af of op dit model normaal geen zekering kast zit, want vond m niet...

Zo is er ook geen remlicht op de voet rem.



Achterlicht gaat niet. En het ligt niet aan t achterlicht. Want als je hem rechtstreeks verbind met de accu gaat ie wel.


De bruine origineel kabel van de motor, die op het led achterlicht is aangesloten zit geen stroom op ???

succes O-)
full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze Motor recent gekocht. Kent iemand degene die hem ombouwde..


Want er scheelt toch t een en ander aan de electrische bedradingen.

Ook vroeg ik me af of op dit model normaal geen zekering kast zit, want vond m niet...

Zo is er ook geen remlicht op de voet rem.



Achterlicht gaat niet. En het ligt niet aan t achterlicht. Want als je hem rechtstreeks verbind met de accu gaat ie wel.


De bruine origineel kabel van de motor, die op het led achterlicht is aangesloten zit geen stroom op ???

Tank eraf en bij het balhoofd zit een hele mooie opening waar de zekeringkastje zit ;) ;)
 
Gewoon tank er even afhalen. Is zo klaar toch?
Als je een fighter wilt rijden moet je ook willen sleutelen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan