edit: Volgens mij wel lastig om een geremde enkelassige aanhanger te huren, lijkt me meer iets voor een dubbel assige om geremd te zijn, en dat kan dus weer niet met B rijbewijs.
ps. ik kom net uit de kroeg, geloof dat ik aaridig gespeld heb.
Toch maar eens mn instructeur bellen wat BE kost, wel super handig.
Waaom niet?? met b mag je elke aanhanger trekken als ie maar niet meer weegt dan 750 kg en samen met je auto niet boven de 3500 kg komt
Als je een aanhanger vindt met 18 wielen...ook goed, als ie maar niet boven de 750 kg komt(inc lading natuurlijk)
http/www.verkeerenwaterstaat.nl/Images/Aanhangwagens%20(november%202006)_tcm195-167664.pdf
Hier staan alle regels regels nog eens duidelijk uitgelegd.
Garantie? Klinkt als een accu die het begeven heeft...Ben ik vandaag wat dozen in het gips aan het boren met een hitachie accuboor, komt er rook uut de machiene, handvat word verzengend heet, nog een laatste rochel en stuk was ie, allemaal in een seconde of 2, accu zit nu vastgesmolten in de machiene, tja, hitachie is niet meer wat het geweest is, deze heb het iets langer dan een jaar uitgehouden
Moet maar effe rond de tafel met mn werkgever over een makita, das namelijk het enige merk waarvan je in het wild nog heule oude machienes tegenkomt
Ben niet kapot van Dewalt, niet van Hitachi, niet van Aldi....
nl: Dewalt = zwaar
Hitachi = niet sterk
aldi = aldi
Ben kwa accuschroef machines pro MAKITA
En dan een slagschroevendraaier van een 140 Nm.
Bijv. de BTD130FRFE 14,4V Slagschroevendraaier in een setje met een boormachientje
[afbeelding]
Effe voor de duidelijkheid ..... die heb ik dus nog niet... maar zou em best willen.
LiIon accu koffertje
€519
hmm vanmiddag gebracht :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2 doosjes hadden ze niet op voorraad die worden nabezorgd.
Ik ben een blij man
Wil je die post ff weghalen a.u.b.?
Denk ik dat ik wat moois heb gekocht vandaag, kom jij er met zo'n post achteraan
Gefeliciteerd man, wat een geil spul~
sorry, ik dacht er zelf ook al aan.. jeetje wat moet je gozer voor mij wel niet denken
Maar ik ben er zo blij mee, 'k gewoon niet wachten
Zo nieuw... haast zonde om te gebruiken
zeer mooie kist je mag er ook wel een plaatje van posten als je het ingeruimd hebt
@rambabbel ook jij hebt vandaag goed gereedschap aangeschaft fijn dat er zoveel bitjes bij je slagschroevendraaier zitten, bij mij zitten er maar 4 bij en dat is toch wel wat weinig.
ik zou niet weten wat het zo moeten kosten