Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
9,8 Kg/L. Dus ik denk dat deze zwaarder is. Maar als je de maten hebt kan je met rekenen een heel eind komen. Reken vooral de massieve delen, de plaatstaal delen vallen in het niet bij massieve delen. En rekent makkelijker.
Ding is 1.70 hoog, en 80x80 maximaal. Volgens mij is de achterwand gewoon plaatstaal.
2-300 kg? [afbeelding]
Dan ben je net zo strafbaar als zonder E
Je wil net weten wat er gebeurt als je aanhanger door duwt en jij
wil toch eigenlijk best stoppen met een te lichte auto. Haalt je gewoon in!!
man, man..
gewoon op de kar en rijden....
fiesta 1.1 met een aanhanger met 2,5 kuub zand gaat ook prima.... remweg word alleen wat lang
man, man..
fiesta 1.1 met een aanhanger met 2,5 kuub zand gaat ook prima.... remweg word alleen wat lang
of een renault traffic camper slepen met een fietsta.....
Als ik nog foto's heb van het zand verhaal zal ik er eens één posten...
Ja idd. Gewoon lekker rijden. Als je bijvoorbeeld een motorrijder schept die van rechts komt doordat je nooit op tijd kunt remmen, ach boeiend. Zijn er toch nog genoeg van nietwaar?
Ik herinner me van een jaartje terug nog een grote tandemasser, die met vier ontplofte banden langs de A 50 stond. Twee mannen hadden al een enorme stapel stenen uitgeladen, terwijl de aanhanger nog helemaal volzat. Het kan dus goedgaan, maar ook goed fout gaan
Bedenk wel dat het zolang je kan inschatten wanneer je moet remmen wel goed gaat, maar dat het bij plotseling remmen e.d. goed mis gaat. IK rij regelmatig met zware aanhangers, maar ben dan toch wel blij met een goede oplooprem e.d.
Bedenk ook, dat je in veel gevallen bij teveel gewicht zonder geldig rijbewijs rondrijdt en daarnaast ook nog eens fors voor het overgewicht kan dokken. Je bent zo 1000 euries armer. En als je zonder geldig rijbewijs rijdt, weet je ook meteen wie voor de schade opdraaid.
Gewoon voor een paar tientjes een goede geremde aanhanger huren en een zwaardere auto regelen, desnoods met chauffeur met E rijbewijs.
En een maand later kon je zeker nieuwe koppelingsplaten in je fiesta zettenman, man..
En een maand later kon je zeker nieuwe koppelingsplaten in je fiesta zetten
[afbeelding]
Zit er over te denken om deze set te kopen.
Is me op stage supergoed bevallen, zit ook een fijne lader bij.
Ik vind ze kwa looks btw ook mooier als die kawa dingen
man, man..
Heb je hem ook weer... wat jij wil jongen...
mooie muppet
[afbeelding]
[afbeelding]