Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
heel aso vraag, maar heb met ?limit=999 het hele topic doorgezocht maareh wat kost zoiets nou? als ik wil gaan sleutelen zal ik dat ook moeten gaan aanschaffen
Heb 'm pas voor E118 gekocht, de 12V.
Lang leve de toenemend grotere leveranciers, weinig diversiteit, en veel winst waardoor ze marktpositie veroveren en dit niet laten merken in prijsvoordeel, maar extra winst en merchandising.
Over pakweg 20 jaar is er gewoon nog 1 leverancier voor iedere doelgroep, en wij doen er hard aan mee om dit te bewerkstelligen.
Vorig jaar stond er een dealer van TengTools uit het oosten van het land. Had veel spullen staan voor redelijke prijzen...Ik hoop/neem aan dat er op de motorbeurs Utrecht wel wat te vinden is.
CNC-bank in je schuurtje staan?
Vorig jaar stond er een dealer van TengTools uit het oosten van het land. Had veel spullen staan voor redelijke prijzen...
En verder staan er altijd een hoop mensen met allerlei "amazing discoveries" gereedschap...
Heb je ook een foto waar ie bij hoort die taster
Als je nog eens een tap besteld, haal die bij www.locloods.nlHeb hier nog een machinetap M30x1,5 liggen..... Heb er maar 1 x mee getapt (wel duur gat geworden )
Is er hier iemand die er belang bij heeft? Beetje te duur om euwig in de la te laten liggen
Heb je ook een foto waar ie bij hoort die taster
Hier issie dan, vlaggeschip van toko
[afbeelding]
best al een oudje maar door de glaslinialen nog zo nauwkeurig als wat.