Show je hier je (nieuwe) gereedschap :P

• Onderwerp starter Onderwerp starter Giz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Giz

MF veteraan
Lid geworden
17 sep 2002
Waarderingsscore
1
Topic titel zegt het al. De meeste sleutelaars onder ons zullen netzo geilen op een goed stukje gereedschap als op hun motorfiets, dus laat eens zien wat je in je garage liggen hebt aan uitrusting :P

heel aso vraag, maar heb met ?limit=999 het hele topic doorgezocht maareh wat kost zoiets nou? als ik wil gaan sleutelen zal ik dat ook moeten gaan aanschaffen :X

www.mototravel.nl (kan wel goedkoper, maar dan heb je een indicatie)

Reken op een euro of 2500 (uit mn hoofd?zal waarschijnlijk nog meer zijn) Maar ja, dan heb je ook goed spul :)

Heb zelf ook al redelijk wat Tengtools materiaal en ben er helemaal weg van :)

Lang leve de toenemend grotere leveranciers, weinig diversiteit, en veel winst waardoor ze marktpositie veroveren en dit niet laten merken in prijsvoordeel, maar extra winst en merchandising.
Over pakweg 20 jaar is er gewoon nog 1 leverancier voor iedere doelgroep, en wij doen er hard aan mee om dit te bewerkstelligen.

dat weet ik allemaal niet hoor...

ik baal er gewoon van dat ik nergens handgereedschappen van interessante merken ben tegengekomen.

Heb hier nog een machinetap M30x1,5 liggen..... Heb er maar 1 x mee getapt (wel duur gat geworden :X :X )
Is er hier iemand die er belang bij heeft? Beetje te duur om euwig in de la te laten liggen ;)

Heb hier nog een machinetap M30x1,5 liggen..... Heb er maar 1 x mee getapt (wel duur gat geworden :X :X )
Is er hier iemand die er belang bij heeft? Beetje te duur om euwig in de la te laten liggen ;)
Als je nog eens een tap besteld, haal die bij www.locloods.nl
Website is zwaar achterhaald intussen.
Die levert restpartijen van bedrijven en kan enkelstuks de gekste tappen leveren.

Laatst bewerkt:
Hier issie dan, vlaggeschip van toko

full

best al een oudje maar door de glaslinialen nog zo nauwkeurig als wat.

Ik ben tijdelijk gestopt met op m'n muil gaan, scheelt een hoop reparaties! ;)

Zit alleen met stevig olieverbruik wat ik aan moet gaan pakken, volgende maand heb ik een grote garage tot m'n beschikking en gaan we daar maar eens mee aan de slag.
Blok open en zuigerveren checken, maar misschien zijn de zuigers ook aan de beurt en dat wordt een dure grap...

Heb jij toevallig inwendige micrometers die ik kan gebruiken om een boring op te meten?
O-)

Op m'n vorige werk had ik de nodige oud-Fokkerianen (bedrijf was een Fokker spin-off) die nog massa's geleend gereedschap hadden liggen.
Soms is het toch jammer dat ik daar niet meer werk...

Honen wordt het toch wel, dan mag het revisiebedrijf eens gaan meten.
Prijs van een set J&E zuigers inclusief veren en pistonpen zal zo ongeveer 250 Euro zijn, valt me nog hard mee!
Genoeg te knutselen weer dus!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan