Show je hier je (nieuwe) gereedschap :P

• Onderwerp starter Onderwerp starter Giz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Giz

MF veteraan
Lid geworden
17 sep 2002
Waarderingsscore
1
Topic titel zegt het al. De meeste sleutelaars onder ons zullen netzo geilen op een goed stukje gereedschap als op hun motorfiets, dus laat eens zien wat je in je garage liggen hebt aan uitrusting :P

Ik was het zagen spuugzat geworden dus maar een zaagbank gekocht :P

full

hmm vanmiddag gebracht :

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

2 doosjes hadden ze niet op voorraad die worden nabezorgd.

Ik ben een blij man *O* *O* *O* *O* *O*
Zo he! Anders overtref jij Rambammel ff :+

Moet er zoveel aan je huis geklust worden dat er nieuw gereedschap nodig is? :+
Man, wat een mooie set! :}

Met alle respect hoor, maar deze komt er bij mij nie in...

[afbeelding]

B| snap het niet hoor, we gebruiken op het werk zo vaak vlakstekkers. Nooit geen problemen mee gehad Als je maar een goede tang hebt om mee te knijpen De tangen die wij gebruiken pakken de stekker in een keer over een milimeter of drie.

De enige tang die op mijn AMP stekkers komt is de AMP tang, met Diamond Grip. Die laat je isolatie heel en waarborgt de trekontlasting. Deze pakt de stekker over een millimeter of 10... Helemaal dus.

Voor een enkel stekkertje kan je jouw tang met een gerust hart gebruiken, ik zal es een plaatje van mijn tang én een aangekrompen stekkertje plaatsen

Laatst bewerkt:
...en dan geef je daar niet even een samenvatting van? :z

;)

Ik ben een echte Doe Het Zelf aanhanger, dus ik laat het zelf lezen graag aan anderen over. En stel je voor dat ik een fout in de samenvatting maak. :P

Bovendien is de relevante info zo te vinden en vind ik het goede van de site, dat er ook gelijk met een aantal hardnekkige misverstanden wordt afgerekend. Zonder E mag je best wel met een tandemasser rijden b.v. Dat dit in de praktijk vaak niet lukt, heeft met het grote laadvermogen van de tandemasser te maken. En dat ik heel wat mensen liever niet met een grote aanhangwagen zie rijden, heeft denk ik meer te maken met het gebrek aan rijkunst :X

is er nog iemand naar de bouwbeurs geweest?

wat een drama zeg...

wordt je eerst in een bus gestopt met 40 bouwvarkens,(je moest parkeren bij de veemarkthallen en dan met een pendelbus naar de jaarbeurs)
kom je aan op de beurs staat er in de gereedschapshal alleen maar een hoop machine meuk.

makita, metabo, profitech, flex, etc etc.
ik ging juist voor handgereedschappen maar daar was dus helemaal niks van.
wat mij betreft een dag naar de klote.

heb een koffiemok van profitech met mijn naam erop en een muts van metabo.
en dan nog niet eens een muts met blond haar en dikke tieten, maar een die je op je hoofd zet.

hmm ok, dat kan met die blonde met dikke tetten ook en dat is nog veel lekkerder dan dat wollen ding wat ik van metabo kreeg..

heb nog wel een MF ster gespot: TASSIE op een van de pendelbussen.

is er nog iemand naar de bouwbeurs geweest?

wat een drama zeg...

wordt je eerst in een bus gestopt met 40 bouwvarkens,(je moest parkeren bij de veemarkthallen en dan met een pendelbus naar de jaarbeurs)
kom je aan op de beurs staat er in de gereedschapshal alleen maar een hoop machine meuk.

makita, metabo, profitech, flex, etc etc.
ik ging juist voor handgereedschappen maar daar was dus helemaal niks van.
wat mij betreft een dag naar de klote.

heb een koffiemok van profitech met mijn naam erop en een muts van metabo.
en dan nog niet eens een muts met blond haar en dikke tieten, maar een die je op je hoofd zet.

hmm ok, dat kan met die blonde met dikke tetten ook en dat is nog veel lekkerder dan dat wollen ding wat ik van metabo kreeg..

heb nog wel een MF ster gespot: TASSIE op een van de pendelbussen.

Lang leve de toenemend grotere leveranciers, weinig diversiteit, en veel winst waardoor ze marktpositie veroveren en dit niet laten merken in prijsvoordeel, maar extra winst en merchandising.
Over pakweg 20 jaar is er gewoon nog 1 leverancier voor iedere doelgroep, en wij doen er hard aan mee om dit te bewerkstelligen.

hmm vanmiddag gebracht :

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

2 doosjes hadden ze niet op voorraad die worden nabezorgd.

Ik ben een blij man *O* *O* *O* *O* *O*
heel aso vraag, maar heb met ?limit=999 het hele topic doorgezocht maareh wat kost zoiets nou? als ik wil gaan sleutelen zal ik dat ook moeten gaan aanschaffen :X

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan