@Zot,
vanwaar die ander sluiting?
@OBD, ik heb zo'n bluetooth ding van ebay gekauft(2tientjes
Ik ben niet zo' n Facom fan maar dit zijn echt de fijnste hamertjes die er zijn [afbeelding]
ja das een hele mooie maar ik vond de facom toch iets heel veel te duur
terugslag vrije hamer met stalen kogeltjes kwam op 85 euro zeiden ze . heb er nu een voor 13 euro bij de bouwmarkt.. doet het werk net zo geod
vorige week bij ons vader paar gaten van men kader groter gaan boren , ging het achterste deel van de kader er niet tussen dus ja zei dan maar zal het met de hand doen volgende week
dan stond hij zondag bij mij met een grote doos
[afbeelding]
In het Nederlands heb je dus een mooie kolomboor van je vader gekregen?vorige week bij ons vader paar gaten van men kader groter gaan boren , ging het achterste deel van de kader er niet tussen dus ja zei dan maar zal het met de hand doen volgende week
[afbeelding]
automaterialen winkels zijn dun gezaaid hier .... Halfords heeft het zeker niet, Brezan weet ik niet, die is al dicht als ik uit het werk kom.. dus komend weekend maar eens kijken.Niet met zand (silicium) gaan stralen, als je dat in je longen krijgt is dat zeer schadelijk. Koop voor die paar centen echt straalgrit, een zakje kost niet zo heel veel bij de automaterialen handel.
Mooie motor ook!vorige week bij ons vader paar gaten van men kader groter gaan boren , ging het achterste deel van de kader er niet tussen dus ja zei dan maar zal het met de hand doen volgende week
[afbeelding]
automaterialen winkels zijn dun gezaaid hier .... Halfords heeft het zeker niet, Brezan weet ik niet, die is al dicht als ik uit het werk kom.. dus komend weekend maar eens kijken.
automaterialen winkels zijn dun gezaaid hier .... Halfords heeft het zeker niet, Brezan weet ik niet, die is al dicht als ik uit het werk kom.. dus komend weekend maar eens kijken.
vorige week bij ons vader paar gaten van men kader groter gaan boren , ging het achterste deel van de kader er niet tussen dus ja zei dan maar zal het met de hand doen volgende week
[afbeelding]
Die heb ik ook, maar was binnen 1 jaar kapot. LET OP: alleen op vlakke producten slaan. Als je er een as mee probeert uit te slaan dan vallen de gaten in de hamer, en vallen de kogeltjes er uit.6 euro en 32 cent,.......bevalt goed
http://www.toolstation.nl/shop/Handgereedschap/Hamers/d10/sd20
edit: hamer nummer 18
zo heel moeilijk kan dat toch niet zijn in een wereldstad als Rotterdam...Google is your friend...typ in ´straalgrit rotterdam´ and Bob´s your uncle...