Show hier je nieuwe gereedschap "VIII" :Schoonmoeder Rules

Status
Niet open voor verdere reacties.

king-roy

MF veteraan
Lid geworden
9 sep 2006
Waarderingsscore
0
Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden/antieke/zelf-bedachte gereedschap dat je met de sleutelaars wilt delen!​

Gereedschap gerelateerde Links:

Handige topics wat betreft het gebruik van gereedschap:

screwdriver-and-wrench-icon-hi.png

d25314k.jpg

gereedschap.gif

Laatst bewerkt:
Hey jongens op Ebay en consorten staan van die electrische slagschroevendraaiers van 450Nm enzo. Is zoiets handig bij het vervangen van het voorste tandwiel van de motor? Die zit er bij mij aan te komen namelijk, en ik kan me de vorige keer nog herinneren bij een ER-5. Dop + wringijzer + steigerpijp van 1,5 meter erop, en ik kreeg dat kreng niet los. Uiteindelijk duwde ik die ER-5 gewoon door zn achterrem heen zo vast zat die moer op het voorste tandwiel.

Zat zelf dus te kijken naar een slagmoersleutel..
Denk niet dat je met die goedkope dingen vooruit komt..
Verwacht ook niet dat ze de 450nm halen..

Vergeet je niet dat je ook slagdoppen nodig hebt..?
Gewone kunnen wel maar grote kans dat ze breken..

Laatst bewerkt:
vorige week bij ons vader paar gaten van men kader groter gaan boren , ging het achterste deel van de kader er niet tussen dus ja zei dan maar zal het met de hand doen volgende week

dan stond hij zondag bij mij met een grote doos

Afbeelding035.jpg

vorige week bij ons vader paar gaten van men kader groter gaan boren , ging het achterste deel van de kader er niet tussen dus ja zei dan maar zal het met de hand doen volgende week

[afbeelding]
In het Nederlands heb je dus een mooie kolomboor van je vader gekregen?

Niet met zand (silicium) gaan stralen, als je dat in je longen krijgt is dat zeer schadelijk. Koop voor die paar centen echt straalgrit, een zakje kost niet zo heel veel bij de automaterialen handel.
automaterialen winkels zijn dun gezaaid hier .... Halfords heeft het zeker niet, Brezan weet ik niet, die is al dicht als ik uit het werk kom.. dus komend weekend maar eens kijken.

automaterialen winkels zijn dun gezaaid hier .... Halfords heeft het zeker niet, Brezan weet ik niet, die is al dicht als ik uit het werk kom.. dus komend weekend maar eens kijken.

zo heel moeilijk kan dat toch niet zijn in een wereldstad als Rotterdam...Google is your friend...typ in ´straalgrit rotterdam´ and Bob´s your uncle...

Laatst bewerkt:

Anders kijken of er een vestiging van lasaulec o.i.d. in de buurt zit en en zijn ook online winkels die het verkopen.

Laatst bewerkt:

anders bestellen op bijvoorbeeld datona heb ik toen met de straalcabine gelijk meebesteld ( was 12 euro geloof ik voor een grote zak van 25, misschien wel wat duur maarja) anders kijken of er een bedrijf in de buurt zit wat straalt wellicht kan je daar ook voor een prikkie wat kopen

[afbeelding]

Ik heb zen kleine, kleine, kleine broertje.
Best tevreden mee, maar toch :9~

zo heel moeilijk kan dat toch niet zijn in een wereldstad als Rotterdam...Google is your friend...typ in ´straalgrit rotterdam´ and Bob´s your uncle...

Rotterdam is idd groter dan "in de buurt"
Heb meestal geen zin om de naar de andere kant van de stad te rijden voor iets kleins. In mijjn buurt dus alleen Brezan...

Grit al geregeld ... scheepsbouwer in de fam.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan