Show hier je nieuwe gereedschap "VIII" :Schoonmoeder Rules

Status
Niet open voor verdere reacties.

king-roy

MF veteraan
Lid geworden
9 sep 2006
Waarderingsscore
0
Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden/antieke/zelf-bedachte gereedschap dat je met de sleutelaars wilt delen!​

Gereedschap gerelateerde Links:

Handige topics wat betreft het gebruik van gereedschap:

screwdriver-and-wrench-icon-hi.png

d25314k.jpg

gereedschap.gif

Laatst bewerkt:
Ik heb op het moment een set van Beta tekoop
Zijn vast wel omkeerbaar want dat omdraaien is gewoon vervelend
Zoek even op ringratelset beta sleutels op marktplaats

doe mij maar zon setje wat je moet omdraaien want ik heb ook wel vaak genoeg gehad dat die verspringt en dan zit je bijvoorbeeld ineens iets vast te draaien wat los moet zwaar vervelend

ook tussen die van gedore zit heel veel verschil. we hebben hier wat glimmende van gedore die je moet omdraaien die zijn heel stevig. laatst op het werk hadden ze er een paar besteld dit waren matte deze boog je maat je 17 met de hand nog om

Die glimmende zijn idd beter, wij verkopen nu ook die matte maar die staan onder een hoek en dat vind ik niet fijn. Voordeel is wel dat als die matte uitvoering kapot gaat het wel gerepareerd kan worden (ratel mechanisme). Dat kon bij die glimmende niet.

Die glimmende zijn idd beter, wij verkopen nu ook die matte maar die staan onder een hoek en dat vind ik niet fijn. Voordeel is wel dat als die matte uitvoering kapot gaat het wel gerepareerd kan worden (ratel mechanisme). Dat kon bij die glimmende niet.

dit waren matte maar volgens mij niet onder een hoek maar wel recht ( ratel mechanisme kan idd gerepareed worden) maar daar heb je niet veel aan als die doormidden breekt

x2 :Y

let ook op de vertanding van die dingen, de goedkopere hebben vaak minder tanden dan de duurdere waardoor je een grotere slag moet maken.

Gearwrench sleutels hebben 1 "klik" per 5 graden, fijner en het wordt te zwak, groffer en je bent in het nadeel bij ruimtegebrek. Vergelijk het met de goedkoopste van de Hornbach, die komen op 1 klik per 20 graden ofzo.

zojuist de verfspuit bij de lidl gekocht. lag nog een hele hoop perslucht gereedschap hier. even thuis bekeken die verfspuit en ziet er voor dat geld toch echt top uit. heb voor het dubbel al eens een bij de bouwmarkt gekocht en die is minder afgewerkt + dat hier een sleutel en borstel bij zit om schoon te maken.

Wel schattig dat ze bij de Lidl uit alle macht proberen de indruk te wekken dat die 24 liter compressor voldoende power heeft om een pneumatische excenter schuurmachine, of een slagmoersleutel aan te sturen.

Dat wordt: WZZZZ...Pfffffff (3 seconden lol) :+

Mijn nieuwste aanwinst: een Hilti SF 22-A van ebay.
Geen koopje, maar volgens mij ook niet ontzettend duur: 250e inc verzending vanuit UK

ik zoek nog een stuk gereedschap om draaduiteinden te verwijderen maar niet zon dop

kan je over grotere draadeinden schuiven en dan met een ratel wringen maar ken niet de juiste benaming ervan zit precies een gekarteld wieltje in

ik zoek nog een stuk gereedschap om draaduiteinden te verwijderen maar niet zon dop

kan je over grotere draadeinden schuiven en dan met een ratel wringen maar ken niet de juiste benaming ervan zit precies een gekarteld wieltje in

zo'n ding heet een stud remover.
www.sears.com/...stud-remover/p-00904458000P
www.matcotools.com/.../stud-removers.../stud-re...
buy1.snapon.com/.../search_keyword.asp?...Stud...
www.toolsource.com › ... › Cutting and Threading

mischien kan je hier iets mee.

zo'n ding heet een stud remover.
www.sears.com/...stud-remover/p-00904458000P
www.matcotools.com/.../stud-removers.../stud-re...
buy1.snapon.com/.../search_keyword.asp?...Stud...
www.toolsource.com › ... › Cutting and Threading

mischien kan je hier iets mee.

dat is het , mercikes van de week is ergens bestellen se

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan