Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat zeg je?
Maar, nee, ik werk niet bij Gamma.
Zo erg
Jammer dat zijn omgeving hem er niet op tikt, en dat er gewoon programma's voor zijn die je daarbij kunnen helpen.Yep dat kan. Er zijn nog steeds mensen, die daardoor helemaal niet kunnen lezen of schrijven.
Of zoals in die advertenties. Ik heb in de tijd dat ik in het onderwijs werkzaam was wel e.e.a. aan rare teksten voorbij zien komen. Of het is een lees schrijf stoornis veroorzaakt door een hersenbeschadiging. Ik heb op een of andere manier het gevoel, dat de advertenties echt zijn en dat de gene die ze geplaatst heeft niet in de gaten heeft, hoe erg het met het taalgebruik is gesteld.
En de opbrengst mag direct van de bijstand uitkering afgetrokke worre
Leuk ding, leuke prijs.
Het zijn ook handige dingen en het licht precies daar waar je kijkt.Leuk ding, leuke prijs.
Zag ze laatst ook bij de ACTION liggen
Ondanks redelijke goede verlichting, is dit soms wel een uitkomst
Naast zo'n 'bureau loeplamp' (welke dan weer vaak precies voor het onderdeel moet zijn, waar je mee bezig bent )
Jammer dat zijn omgeving hem er niet op tikt, en dat er gewoon programma's voor zijn die je daarbij kunnen helpen.
Zoiets als Kurzweil .
Heb jou vannacht niet gezien @ nachttopic
Heb btw T R Inglorieuse klootzakke gekeken! coole film !
Spellingscontrole zonder gesproken woord.....of je gebruikt gewoon Firefox
Maar inprincipe is het nagenoeg hetzelfde filmpje/werkwijzeOh ff over het woordje ratels heen gelezen
Nee, de ratels zelf.
Deze koffers kom je in heel veel kleuren geuren en smaken tegen. Een paar jaar geleden kostten ze iets van 120 euro, tegenwoordig zijn ze een stuk goedkoper.heb je een pasvorm bij die "bits & pieces" ..... óf past 't na verloop van tijd vanzelf niet meer ?