Show hier je (nieuwe) gereedschap *3*

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fuzy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker een hele mooie kist! Ik kende het merk niet, is het een beetje kwaliteit?

Tja, ik hoef niets anders meer, gebruik al een paar jaar aleen maar Sonic. Vind het er teneerst mooi uitzien (zegt niets over kwaliteit, maar ik vind het wel belangrijk :+ )
Ligt ook prettig in de hand en ze hebben eigenlijk alles zodat dit ook mooi bij elkaar past. Heb tot nu toe 1 keer een imbus dop gemol, maar gewoon een nieuwe weer gekregen, dus ook goeie service *O*

Woei!!! kaootje onder de boom:

[afbeelding]

De arreslee was zwaar beladen :X

[afbeelding]

Zit zo'n houder aan de zijkant voor spuitbussen en aan de andere kant voor een rol papier

[afbeelding]

Lade 1, schroevendraaiers
[afbeelding]

lade 2, dopsleutel 1/4 en 3/8
[afbeelding]
Die rode dopjes zijn ook ratels, super handig als je bijv een lange bout die wel licht draait eruit moet draaien :Y

Lade 3, dopsleutel 1/2
[afbeelding]
Voor normaal gebruik aan de motor te groot, maar voor blokrevisie etc wel handig ;)

Lade 4, steek/ring sleutels
[afbeelding]
Lijkt me duidelijk :+

Lade 5, steek/ring sleutels speciaal
[afbeelding]
Heb er ff wat uitgehaald, maar denk dat hier het meeste plezier van ga beleven :} :}
Die "korte" sleutels zijn zooo handig voor de motor, even als die half open uitvoering. De knie-doppen ook, maar de ratel-sleutels zijn helemaal :9~ :9~

Lade 6, tangen
[afbeelding]
Tangen inderdaad *O*

Lade 7, hamers/schrapers
[afbeelding]
De kunststofhamer is die ik het meest zal gebruiken, de grote bankhamer alleen om irritante figuren weg te slaan :P . Pakkingschrapers ook altijd handig bij revisie

Lade 8, leeg
[afbeelding]
Kan dus de zooi zoals borgdraad etc in

wat een klein prutskarretje zeg _O- ik heb thuis het grotere broertje jumbo :9 mja alle gekeid op een stokkie. ik ben ook zeer te spreken over de sonic kar. je grijpt echt nooit mis, kwaliteit is super, en licht ook nog eens super in de hand, wat wil je nog meer, tot heden alleen nog maar een puntje van een borgveertang afgebroken. moet nog ff kijken of ze dit onder garantie laten vallen.

Laatst bewerkt:
wat een klein prutskarretje zeg _O- ik heb thuis het grotere broertje jumbo :9 mja alle gekeid op een stokkie. ik ben ook zeer te spreken over de sonic kar. je grijpt echt nooit mis, kwaliteit is super, en licht ook nog eens super in de hand, wat wil je nog meer

deze is voor on the road he ;)

thuis.... ja thuis hoef ik geen kar... wel sonic btw :P

kast1-1.jpg

kast4.jpg

;)

Zeker :Y :Y

Ik ben er in ieder geval 200% tevreden over en heb eigenlijk geen gebreken kunnen vinden in de stukken die ik gebruik.

okee ik krijg normaal morgen een envelop als kerstpakket van mijn bijbaan hopelijk dat ik daar niet meer teveel bij hoef tedoen ;) maar kan ik dat gewoon op die site bestellen of..... thnx alvast :)

okee ik krijg normaal morgen een envelop als kerstpakket van mijn bijbaan hopelijk dat ik daar niet meer teveel bij hoef tedoen ;) maar kan ik dat gewoon op die site bestellen of..... thnx alvast :)

Denk dat je ff een account aan moet maken en dan zou je moeten kunnen bestellen. Lukt dat niet, bel ze ff :Y Zijn bijzonder klantvriendelijk en zorgen altijd voor een antwoord/oplossing

Laatst bewerkt:
Zeker een hele mooie kist! Ik kende het merk niet, is het een beetje kwaliteit?

Wij hebben er op het werk 5, gereedschap is niets op aan te merken, maar de karren zelf zijn nu 3 jaar oud, en er is er geen een die niet de lades of slot kapot heeft gehad...
Pas op met de torx doppen, die willen nog een keer breken

ja ik zag indd :P dat er ook dealers van zijn :) Weert en Swalmen zijn voor mij dichtbij na de kerstdagen een keer voor bellen :)

Sonic werkt idd met een dealernetwerk. In de buurt van Soest ben ik er een bijvoorbeeld.
Bestellen kan dan ook via de dealers tegen de prijzen die op de website van Sonic staan (inclusief BTW), Plus eventuele verzendkosten uiteraard. Als een dealer een hogere prijs hanteert dan op de Sonic site staat, wordt je gen****. ;)

vandaag kerst pakket gekregen ;) mooie kaart met 100 euro erin dus ik ga me wat uitzoeken ;) heb nu al een set liggen van Facom 1/2 bevalt erg goed dus misschien dat ik daar weer voor ga met een 1/4 setje

Mwah, is groothandel-tactiek he ;) ook als niet-vaste klant krijg je gewoon korting. Uiteindelijk gaat er nog minimaal 50% af hoor

vind zelf niet alleen kwaliteit belangrijk, maar ook hoe het ingepakt zit. Dit foam systeem is dan ook 10x mooier dan het (wat ze ook hebben trouwens) gewone plastic systeem. Kwestie van smaak ;) Heb zelf alleen nog maar Sonic, voor zelfde geld had ik paar jaar geleden voor wat anders gekozen (al vond in Mannesman absoluut geen vergelijk met dit :N )

Hee Arnold ik was het topic aan het lezen en kwam deze post van jouw tegen hoe bedoel dat met die korting ? zou dat eventueel ook voor mij van toepassing zijn ? Sonic Equipment Tools for the Automotive Industry vind het trouwens ook beetje jammer dat deze set niet in het foam ligt :( die wat ik nu heb van Facom(1/2) heeft dat wel en dat bevalt erg goed ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan