Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zeker een hele mooie kist! Ik kende het merk niet, is het een beetje kwaliteit?
Woei!!! kaootje onder de boom:
[afbeelding]
De arreslee was zwaar beladen
[afbeelding]
Zit zo'n houder aan de zijkant voor spuitbussen en aan de andere kant voor een rol papier
[afbeelding]
Lade 1, schroevendraaiers
[afbeelding]
lade 2, dopsleutel 1/4 en 3/8
[afbeelding]
Die rode dopjes zijn ook ratels, super handig als je bijv een lange bout die wel licht draait eruit moet draaien
Lade 3, dopsleutel 1/2
[afbeelding]
Voor normaal gebruik aan de motor te groot, maar voor blokrevisie etc wel handig
Lade 4, steek/ring sleutels
[afbeelding]
Lijkt me duidelijk
Lade 5, steek/ring sleutels speciaal
[afbeelding]
Heb er ff wat uitgehaald, maar denk dat hier het meeste plezier van ga beleven
Die "korte" sleutels zijn zooo handig voor de motor, even als die half open uitvoering. De knie-doppen ook, maar de ratel-sleutels zijn helemaal
Lade 6, tangen
[afbeelding]
Tangen inderdaad
Lade 7, hamers/schrapers
[afbeelding]
De kunststofhamer is die ik het meest zal gebruiken, de grote bankhamer alleen om irritante figuren weg te slaan . Pakkingschrapers ook altijd handig bij revisie
Lade 8, leeg
[afbeelding]
Kan dus de zooi zoals borgdraad etc in
wat een klein prutskarretje zeg ik heb thuis het grotere broertje jumbo mja alle gekeid op een stokkie. ik ben ook zeer te spreken over de sonic kar. je grijpt echt nooit mis, kwaliteit is super, en licht ook nog eens super in de hand, wat wil je nog meer
deze is voor on the road he
thuis.... ja thuis hoef ik geen kar... wel sonic btw
[afbeelding]
[afbeelding]
Patser
Dat is nu de eerste die ik zie, die zijn motor in dezelfde kleur spuit als zijn gereedschapskist
@ arnold dus als ik voor een leuk 1/4 setje aan het kijken ben dan is dit wel een goede keuze ? goede kwaliteit ? 1/4 setje
Zeker
Ik ben er in ieder geval 200% tevreden over en heb eigenlijk geen gebreken kunnen vinden in de stukken die ik gebruik.
okee ik krijg normaal morgen een envelop als kerstpakket van mijn bijbaan hopelijk dat ik daar niet meer teveel bij hoef tedoen maar kan ik dat gewoon op die site bestellen of..... thnx alvast
okee maar die hebben geen zaken ? waar je het gewoon kunt ophalen ? want er zal wel een berg verzendkosten bij komen
hm ik hou mijn mond al
Whaaaaaaaaat?deze is voor on the road he
thuis.... ja thuis hoef ik geen kar... wel sonic btw
Laat je maar niks wijsmaken!
Waarom denk je dat hij maar één schuifje laat zien van de ganse werkbank............
Er is immers maar één lade gevuld
Zeker een hele mooie kist! Ik kende het merk niet, is het een beetje kwaliteit?
nee en nee
goeie relaties
Toch niet met rijke oude mannen met een jacht
ja ik zag indd dat er ook dealers van zijn Weert en Swalmen zijn voor mij dichtbij na de kerstdagen een keer voor bellen
Mwah, is groothandel-tactiek he ook als niet-vaste klant krijg je gewoon korting. Uiteindelijk gaat er nog minimaal 50% af hoor
vind zelf niet alleen kwaliteit belangrijk, maar ook hoe het ingepakt zit. Dit foam systeem is dan ook 10x mooier dan het (wat ze ook hebben trouwens) gewone plastic systeem. Kwestie van smaak Heb zelf alleen nog maar Sonic, voor zelfde geld had ik paar jaar geleden voor wat anders gekozen (al vond in Mannesman absoluut geen vergelijk met dit )