Piet Zahut
MF veteraan
Zo, ik heb ze in huis!!!!! whahahah!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tweede versnelling verrot? Anders hier ff kijken Ebay
Anders heftig op zoek bij alle motorslopen (ook in duitsland) voor een versnellingsetje
.................en gemonteerd...................
Heeft de firma Boonstra niet nog een versnellingsbak liggen?? Ik meen dat er ergens bij Zutphen toch ook nog een motor sloperij is? Die R1's zijn toch behoorlijk veel verkocht, je zou toch zeggen dat er hier en daar wel wat moet liggen...............
Die groupbuy wordt georganiseerd door dezelfde gozer waarvan ik ze heb gekocht (tim aka mrPazzo)
Nee, ik heb RoadAttacks. Deze maand komt dacht ik de vervanger voor de band uit. Als die minstens net zo goed is als de RoadAttack dan zet ik ze erop. Echt een machtig fijne band. Ik ben alleen bang dat ik net het seizoen haal met een achterbandjeCor, had jij die attacks niet?
zijn best goed voor test.
Morgen eindelijk weer eens droog weer!
Wordt er dan ouderwets gepookt?
Maar jullie gaan morgenmiddag dus ff rijden begrijp ik?
Waar afspreken?
hoe laat?
Die R1's zijn toch behoorlijk veel verkocht, je zou toch zeggen dat er hier en daar wel wat moet liggen...............
@Rambabbel: Kan ik je morgen mijn banden weer wisselen?
Remco&Remco werkend bij Kalsbeek... ik zwaai ff via deze weg naar jullie.. jullie waren weer zo gvd druk.. dat ik er niet tussen kwam om ff gedag te zeggen.. dus bij deze:
Wat is er precies kapot dan? Is de bak in zijn geheel afgeschreven of is alleen het tandwiel van de 2de versnelling kapot?Helaas hebben ze die 2e versnelling kwaal heel veel, dus versnellingsbakken zijn schaars, of de 2e versnelling van die bak is ook al kapot...
Poken denk ik niet.. rijden wel !! morgen komt buurjongen van vroeger ff rondje mee doen in zwolle.. die gaat motor huren.. dus word mooi rustig toeren ;-)