Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 17!) Hartje Zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar dat vind ik juist wel leuk ;) ik moet echt in de gaten houden wat ik doe vergeleken met de honda. en ook omdat de spanningsregelaar vervangen moet worden ivm plotseling uitvallen van de motor

maar dat het me niks meer interesseert sloeg op het motorrijden ja :) ben een aantal weken weer voor de gein eens gaan vissen (ben ik 'vroeger' echt heel druk mee geweest) en dat ging gelijk al weer leuk en denk dat ik dat echt weer op ga pakken

en iedereen aardig dat de duc bij jullie in de schuur mag hoor :j

ik begrijp veel remco,alleen dit verhaal kan ik niets van maken,zal wel aan mij liggen!!

VISSEN LEUKER DAN MOTORRIJDEN?? :?

ben bang voor vissen :$

:^

moet er ook niets van hebben,brrrrrrrrrrr
een haringkie of lekkerbek is het dichtstbij wat ik bij vissies kom :P

Laatst bewerkt:
Vissen? Ja, heb ik ook jaren gedaan. Dan hoofdzakelijk snoeken. Heb vorig jaar het grootste gedeelte van mijn kunstaascollectie weggedaan en ook een aantal zware hengels. Ga nu nog wel eens vissen maar dan alleen met de vliegenlat......

Iemand nog op zoek naar een paar goeie bandjes? Ik heb nog een setje sportmax qualifiers (120 / 180 ) liggen waar ik niets mee doe........ Er is zo'n 2000 km mee gerden onder een nieuwe R6 (inrijden) en zijn nog prima.

Voor 100 euries zijn ze voor jou....

ROTJOCH !! Ik steun je voor deze keer... Ik mag ook graag een hengeltje uitgooien.. Vroeger vrij fanatiek.. echter momenteel puur ter ontspanning!! Lekker voetjes in het water, pickertje naast me zon op je bakkes en vissen maar!!

Maar goed, motorrijden is me ook nog wel veel waard.. ook al is laatste tijd behoorlijk bij in geschoten..

Kan natuurlijk ook dat vissen relatief gewoon erg leuk is. Dat het gewoon zo dodelijk saai is om op een 1098S te rijden :Z :Z :Z :Z :Z ... dat je van turen naar je dobber een enorme adrenalinekick krijgt :+

*Steekt kameraadschappelijk duim op naar SV650. Vergezeld van vette knipoog en brede grijns inclusief blikkerende gouden tand.* O-)

Overigens... Is er al wel genoeg benadrukt dat het ongelooflijk KUTWEER is?

Zo niet, bij dezen dan :(

Vissen is erg leuk! jarenlang heb ik op karper gevist. tegenwoordig vis ik alleen op witvis, en enkele keren per jaar naar de forellenkwekerij :Y

Kratje bier is ook goed hoor ;)

Tot aan 't plafond kan je krijgen :P

Btw, ik kan nergens gebruikte tandwielen vinden voor mn versnellingsbak.

Zelfs ik heb nog stiekem even gekeken naar een andere racer.
Maar ben (weer) tot de conclusie gekomen dat de 98 R1 een van de mooiste racers is.

Persoonlijk ga ik wel erg graag voor het 2004 model :9~
Maar 7500+ euro is me wat te veel van het goede.

En bovendien kan ik mijn liefje toch niet zomaar aan de kant zetten :N
Dus er moeten allemaal nieuwe tandwielen, schakelvorken etc. in mn lieve poekiewoekie gezet worden (zoals geciteerd van bok001).

..de weg zal niet langer veilig zijn voor aardbeien deze nazomer })

marco... Bij die van rené zit ie pal achter het deltaboxframe, dat was bij die van jou niet zo. Bij hem is het echt meer werk dan 5 minuten...

marco... Bij die van rené zit ie pal achter het deltaboxframe, dat was bij die van jou niet zo. Bij hem is het echt meer werk dan 5 minuten...

HOEREKLUS !! aahhhh dat woord zocht ik

Laatst bewerkt:
Btw, ik kan nergens gebruikte tandwielen vinden voor mn versnellingsbak.
En bovendien kan ik mijn liefje toch niet zomaar aan de kant zetten :N
Dus er moeten allemaal nieuwe tandwielen, schakelvorken etc. in mn lieve poekiewoekie gezet worden (zoals geciteerd van bok001).
Kan je geen sloopblok op de kop tikken? Dat kost je stukken minder dan een paar tandwielen. Ik weet dat je niet in een blok kan kijken en misschien zijn die tanden ook gaar, maar het kan ook meevallen. Je hebt dan jouw originele blok nog over voor reserveonderdelen :)

Ik dacht al, 5 kwartier..... Man met de blinddoek om lukt dat nog wel... Nu snap ik hem...........

maar dat vind ik juist wel leuk ;) ik moet echt in de gaten houden wat ik doe vergeleken met de honda. en ook omdat de spanningsregelaar vervangen moet worden ivm plotseling uitvallen van de motor

maar dat het me niks meer interesseert sloeg op het motorrijden ja :) ben een aantal weken weer voor de gein eens gaan vissen (ben ik 'vroeger' echt heel druk mee geweest) en dat ging gelijk al weer leuk en denk dat ik dat echt weer op ga pakken

Als ze me missen ben ik vissen :P

@Aardbei: Als je op mijn liefje wil rijden mag dat wel hoor.

Kan je geen sloopblok op de kop tikken? Dat kost je stukken minder dan een paar tandwielen. Ik weet dat je niet in een blok kan kijken en misschien zijn die tanden ook gaar, maar het kan ook meevallen. Je hebt dan jouw originele blok nog over voor reserveonderdelen :)

Een blok kost ook 1000 euro of meer.
En wie weet hoe die tandwielen eruit zien..

Kan ik beter mn eigen blok helemaal 100% pimpen, dan weet ik iig dat het helemaal snor zit :Y

@bart..

Je kunt het ook overdrijven hoor..

:+

Laatst bewerkt:
Tweede versnelling verrot? Anders hier ff kijken Ebay
Anders heftig op zoek bij alle motorslopen (ook in duitsland) voor een versnellingsetje :Y

3 nullen damn zoveel kosten ongeveer al mijn motor's bij mekaar.....

He, zo'n goldwing is nog wel redelijk prijzig toch? Vind je die onder de 1000?

Is ook leuk, alleen niet in de regen, dan zit je er echt niet meer ontspannen op.

Vissen heb ik ook redelijk veel gedaan, maar gewoon heel simpel met vaste stok en brood, op voorntjes, brazem en zeelt, en af en toe met maden op stekelbaars.

Iemand nog op zoek naar een paar goeie bandjes? Ik heb nog een setje sportmax qualifiers (120 / 180 ) liggen waar ik niets mee doe........ Er is zo'n 2000 km mee gerden onder een nieuwe R6 (inrijden) en zijn nog prima.

Voor 100 euries zijn ze voor jou....

Van "die neger"? ;)

Kan meevallen inderdaad, maar zo niet? Dan heb je een blok liggen van een paar honderd, waar je niks mee kan...

Tweede versnelling verrot? Anders hier ff kijken Ebay
Anders heftig op zoek bij alle motorslopen (ook in duitsland) voor een versnellingsetje :Y

Die bak van ebay is helemaal verrot...

15nrq5t.jpg

Cor, had jij die attacks niet?

zijn best goed voor test.

Nee Remco, niet van die neger...... Als je die banden erom gooit kan je meteen de standaart eraf halen......... De motor blijft dan gewoon staan...............

Nee Remco, niet van die neger...... Als je die banden erom gooit kan je meteen de standaart eraf halen......... De motor blijft dan gewoon staan...............

Ja das ook weer waar. En dan nog vragen aan ons of die banden wel goed zijn, want "ik moet wel een beetje grip hebben" :')

~
He, zo'n goldwing is nog wel redelijk prijzig toch? Vind je die onder de 1000?

hm valt mee hoor heb een gl1100 bj1981 optisch iets minder, verder goed doorgerepareerd, dynamo startmotor nieuwe uitlaten rvs e.d koste me 1075,- is i.d niet duur, staan voor stuk meer op internet.

quote]

Dat dacht ik ook...... Hij komt ze zo nog ff brengen! Service of niet dan??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan