Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 17!) Hartje Zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha spartamet dat klopt inderdaad ;)

Mijne heeft rimstriping en kentekenplaatverlichting, ander kuipruitje , dempers, gouden ketting, witte klokken en blauw licht in de klokken :)

Rotjoch, ja kan wel kloppen die gast woont ook in zuid en rijdt best vaak sinds hij zijn rijbewijs heeft :)

Lekker weertje hier op de marslanden ... het regende zelfs binnen. . afvoer kon het niet meer aan...

vandaag lekker weer om te waterfietsen...................

wat een trieste zooi zeg........

Tja, gisteren op de heenweg naar mijn werk ook enorm bagger weer.... Ik heb ook ondervonden dat men in de bandentests de BT016 slecht vind in de regen. Nog ff door onranje heen piepen op de IJsselallee richting de oude IJsselbrug (Bij het WMO gebouw). Een flinke uitstap in de bocht....... :X Vannacht op de terugweg weer lekker, kon het gas tenminste weer vol open.

moet je eens met supercorsa's rond gaan rijden ;)

ik heb al eventjes niet meer gereden.. de TT was de laatste keer dat ik echt een stuk voor de 'fun' heb gereden maar het interesseert me ook niet meer zoveel.

wel stom eigenlijk.

ik heb al eventjes niet meer gereden.. de TT was de laatste keer dat ik echt een stuk voor de 'fun' heb gereden maar het interesseert me ook niet meer zoveel.

wel stom eigenlijk.

Wat het motorrijden??? interesseert je dat niet meer?? Als je je duc zat bent, mag je hem ook in mijn schuur zetten hoor ;-)

Wat het motorrijden??? interesseert je dat niet meer?? Als je je duc zat bent, mag je hem ook in mijn schuur zetten hoor ;-)

Levensgevaarlijk die dingen :X

Vandaag met een 1098 S door de regen... Niet te doen! Bij het kleinste tikje gas vloog de achterkant al alle kanten op, zelfs in de 3 nog :X

Nou ja, beter dat ie geen schik meer in het motorrijden heeft dan zijn leven.

Oh nee, motorrijden is voor sommigen het leven :+

Zal wel ja Rambabbel, deja vu met een gsx-r1000 :P

wel stom eigenlijk.

Omdat je het zo zat bent Remco,wil ik schappelijk met je zijn,we ruilen gewoon even
let ik wel even op je fiets!!

Laatst bewerkt:
Nou ik had em toen in de 1 en was geen houden aan, gelukkig kreeg ik weer grip.

Maar goed, nooit op een duc gereden, dus ik geloof je.

haha Patrick :+

Laatst bewerkt:
JA maar het verschil tussen de motoren van Remco en MJ...daar heeft deze kwestie niets mee te maken, denk eerder aan het gebruik ervan... :W :9 ;)

Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag de nokkenaskettingspanner zelf vervangen.
Jeetje wat een klus was dat, welke *($#&$ :X dat bedacht heeft om dat ding exact achter het frame te zetten.
Practisch onmogelijk om er bij te komen.
Bij de gamma heb een soort van flexibele schroevendraaier gekocht, daar een imbus op gezet en toen kon ik er met pijn en moeite bij. B| B|

De oude spanner eruit gehaald, waar overigens optisch niets verkeerd aan is.
Nieuwe erin en draaien.

Ik heb em alleen stationair laten draaien en beetje met het gas gespeeld. Het lijkt alsof hij stiller is en rustiger. De echte test moet nog komen.
Maar nu even niet, met dit mooie weer :/

@Piet Zahut, nog bedankt voor je liefdadigheid om jezelf aan te bieden als hulp. Maar ik wilde het toch zelf eerst proberen.

Ok, in de toekomst kan ik dus Stanley en Marco vragen :)

begrijp van Stanley dat het langer duurt dan de 5 minuten van Marco?

tis niet echt weer om em ff warm te rijden nee.

wel stom eigenlijk.

Geef maar hier dat apparaat van je!

Momenteel ben ik staat tot moord om slechts 1 blokje rond te maken op een willekeurige motor...

Ok, in de toekomst kan ik dus Stanley en Marco vragen :)

begrijp van Stanley dat het langer duurt dan de 5 minuten van Marco?

tis niet echt weer om em ff warm te rijden nee.

Eerder 5kwartier ffs !!! Marco met zijn gouden handjes :Y Die doet alles in 5 minuten.

Die kun je tenminste nog laag in toeren houden, dan is ie niet zo fel.

Die duc stampt vanaf stationair toerental meteen vol dat vermogen erop :o

maar dat vind ik juist wel leuk ;) ik moet echt in de gaten houden wat ik doe vergeleken met de honda. en ook omdat de spanningsregelaar vervangen moet worden ivm plotseling uitvallen van de motor

maar dat het me niks meer interesseert sloeg op het motorrijden ja :) ben een aantal weken weer voor de gein eens gaan vissen (ben ik 'vroeger' echt heel druk mee geweest) en dat ging gelijk al weer leuk en denk dat ik dat echt weer op ga pakken

en iedereen aardig dat de duc bij jullie in de schuur mag hoor :j

Eerder 5kwartier ffs !!! Marco met zijn gouden handjes :Y Die doet alles in 5 minuten.

5 kwartier...Kop op man............... maar ik henb daar (helaas) wel een beetje ervaring mee zeg maar............ Het is wel ff prutsen ja maar 5 kwartier? :X Maar mooi dat je hem erop hebt geknexed, goed te doen toch??

Gisteren Phi nog gespot in de kroeg, en ook (uiteraard) Electra............

Nou denk dat ik het helemaal niet kan dus vind 5 kwartier nog wel relax, ik ben 1 uur bezig geweest met rimstriping :)

Dus beter Marco vragen als ik het ooit moet laten doen , koffie en koekje erbij, klaar :)

Rotjoch, vissen is ook leuk , maar vind motorrijden persoonlijk inmiddels leuker, maar goed ik rij ook nog geen jaar.

Jaar of twee geleden voor het laatst gevist met de kinderen van mijn klas. Allemaal leuk en aardig, maar de lol is er voor mij compleet af zodra er een vis bedenkt dat het wel een goed plan is om aan mijn haak te gaan hangen :(
Beetje zo'n haak uit de lip, dan wel ingewanden :r , van zo'n beest gaan zitten peuren. Gadverdamme. Mij te goor en te zielig :r

Als een van de kinderen er een ving, smeerde ik 'm ook direct. Laat mijn visverslaafde collega dat maar afhandelen. :P

Spartamet, hoe krijg je je onderschrift in regels onder elkaar?

Je hebt toch meerdere regels in je onderschrift, hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen? :?

Maar goed, door aan het eind van een regel [ br ] (maar dan zonder spaties) te zetten, breek je de regel af. :)

OH ja, maar ik weet niet hoe dat gebeurd is , want er stond eerst iets ander met link naar meet en greet 1000f clan.

dus die link had ik toen gekopieerd.

tnx.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan