M-j&co
MF veteraan
hehe ja klopt
tja moet ook maar eens wat gaan ondernemen, straks Formule 1
groeten.
tja moet ook maar eens wat gaan ondernemen, straks Formule 1
groeten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Motormuizen!
Ik had ff een vraagje: Heeft er hier iemand een bok voor de voorkant van de motor?
Vriend van me heeft een lekke voorband gehad met zn CBR600F, en nu willen we ff het voorwiel eruit trekken.
Zou ik zo'n bokje mogen lenen van iemand?
Aardbeitje, gefeliciteerd met je verjaardag!
Fje heeft toch een middenbok?
Potkrik of een schaarkrikje er onder
Word er vaak onder vandaan gehaald, geen grondspeling met zo'n bok eronder
Klopt... Zit er niet meer onder... Maar je kan dus eventueel ook gewoon met een kroikje onder het blok de boel omhoog zetten?
Motormuizen!
Ik had ff een vraagje: Heeft er hier iemand een bok voor de voorkant van de motor?
Vriend van me heeft een lekke voorband gehad met zn CBR600F, en nu willen we ff het voorwiel eruit trekken.
Zou ik zo'n bokje mogen lenen van iemand?
Klopt... Zit er niet meer onder... Maar je kan dus eventueel ook gewoon met een kroikje onder het blok de boel omhoog zetten?
Aardbei... gefeliciteerd jongen !! op naar de 30 ;-) Joene is ook al aardig op weg :-(
Gister nog heerlijk wezen toeren... wat een weertje nog aan het eind van de middag.. vriend van mij had deze gehuurd bij tietie..
[afbeelding]
Vind het echt wel mooie machine.. heerlijke zithouding.. en vermogen is ook lekker!! Kheb er zelf nog niet op gereden.. maar als droog is rij ik er ook nog ff stukkie op straks...
heb je toestraks nog zien rijden... je reed samen met nog iemand (op de GSX-F?) over de burgemeester de vos van steenwijk laan... tempo zat er goed in! ik kwam met koekblik vanuit de landsheerlaan (bij de monuta en de kerk daarzo), dus je hebt me vast niet gezien