Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 17!) Hartje Zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aardbeitje, gefeliciteerd met je verjaardag! *O*

:^

nb0306_gefelicitaart.jpg

Laatst bewerkt:
Is de aarbei jarig? Van harte!! Ennûh North Sea Jazz??? Lijkt me ook wel eens gaaf om heen te gaan.... Vrouwlief is aardig gek van Jazz......... Ik wordt van sommige soorten Jazz gek.............. Sommige niet..............

Happy Birthday EERDBEER !

3254001478_4e45e1e710.jpg

Ouwe bok

Laatst bewerkt:
Motormuizen!

Ik had ff een vraagje: Heeft er hier iemand een bok voor de voorkant van de motor?
Vriend van me heeft een lekke voorband gehad met zn CBR600F, en nu willen we ff het voorwiel eruit trekken.
Zou ik zo'n bokje mogen lenen van iemand?

Motormuizen!

Ik had ff een vraagje: Heeft er hier iemand een bok voor de voorkant van de motor?
Vriend van me heeft een lekke voorband gehad met zn CBR600F, en nu willen we ff het voorwiel eruit trekken.

Fje heeft toch een middenbok?

Potkrik of een schaarkrikje er onder

Klopt... Zit er niet meer onder... Maar je kan dus eventueel ook gewoon met een kroikje onder het blok de boel omhoog zetten? :?

Natuurlijk, of de 1 tilt de voorkant eff op, zodat het voorwiel net vrij is.
Denk wel om de kappen etc natuurlijk.
Kratje bier kan ook natuurlijk :) Wel eerst die krat leegzuipen })

Motormuizen!

ik heb wel zo'n bok voor in de balhoofdpen...

PM of mail me maar even :)

Aardbei... gefeliciteerd jongen !! op naar de 30 ;-) Joene is ook al aardig op weg :-(

Gister nog heerlijk wezen toeren... wat een weertje nog aan het eind van de middag.. vriend van mij had deze gehuurd bij tietie..

gsx650f-k8-side.jpg

Vind het echt wel mooie machine.. heerlijke zithouding.. en vermogen is ook lekker!! Kheb er zelf nog niet op gereden.. maar als droog is rij ik er ook nog ff stukkie op straks...

Aardbei... gefeliciteerd jongen !! op naar de 30 ;-) Joene is ook al aardig op weg :-(

Gister nog heerlijk wezen toeren... wat een weertje nog aan het eind van de middag.. vriend van mij had deze gehuurd bij tietie..

[afbeelding]

Vind het echt wel mooie machine.. heerlijke zithouding.. en vermogen is ook lekker!! Kheb er zelf nog niet op gereden.. maar als droog is rij ik er ook nog ff stukkie op straks...

heb je toestraks nog zien rijden... je reed samen met nog iemand (op de GSX-F?) over de burgemeester de vos van steenwijk laan... tempo zat er goed in! ik kwam met koekblik vanuit de landsheerlaan (bij de monuta en de kerk daarzo), dus je hebt me vast niet gezien :W

heb je toestraks nog zien rijden... je reed samen met nog iemand (op de GSX-F?) over de burgemeester de vos van steenwijk laan... tempo zat er goed in! ik kwam met koekblik vanuit de landsheerlaan (bij de monuta en de kerk daarzo), dus je hebt me vast niet gezien :W

Ha, ja dat waren wij.. vriend op de gsx-f en ik uiteraard op mijn kanarie.. Nou kon me wel ff herrinneren dat ik een vectra heb gezien uit 1 van die straten daar..maar ging ff niet zo snel lampie branden dat jij et was..

Uit eindelijk ik ook nog ff op de gsx-f gereden.. Maar nu snap ik pas hoe frank altijd zo door die bochten knalde op zijn vorige liefde... Tering wat kun je sturen met zo`n ding zeg.. en kost echt HELEMAAL geen moeite.. ik vind het daarom ook eigenlijk beetje saai..werk me liever de pleuris op zo`n machine als dan dat alles van zelf gaat.. De zit houding is ook heerlijk....maar mis toch echt een kick.. qua looks vind ik ze ook echt zeker niet verkeerd..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan