Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 15)!

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey René ,

ja inderdaad, 30 euries, ga er nog ff over nadenken......of ik het wel of niet doe zeg maar :)
In cbr1000f forum, iedereen tevreden, hier : wantrouwen hahaha

of sporen de cbr-1000f rijders echt niet :X

Hey Jeroen,

ja staan wel HEEL veel foto's van mijn motor hier, ook al van mijn kleurplaatje in een ander forum, van mijn vrouw inderdaad, ( de enige blonde vrouw van 21 op de motorbeurs idd) en JA ze wordt herkend en motorrijders toeteren.......maar dat deden ze misschien eerst ook wel :X hahhaaha

ok, handvatten zijn dus wat dikker, maar lijkt me wel fijn voor de handjes, 150 euro wel dure grap'n voor handverwarming, maar heb bij 15 gr ook al vrij snel koude vingertjes, heb al 2 paar verschillende handschoenen, ene krijg ik vrij snel zweethanden in, andere zitten 'koelgaatjes' waardoor je vingers vrij koud worden.

@ Fransli, Tazz kan een foto van je motor in OP plaatsen, wellicht gaat hij het doen, wellicht niet, ken em niet zo goed........nog niet.......:)

Zit er dik in dat ie het niet doet... Hij is niet zo goed met computers :P

En hij zit zo'n beetje de helft van het jaar in het buitenland voor z'n bijbaan ;)

Of niet Tazz :j

hey René ,

ja inderdaad, 30 euries, ga er nog ff over nadenken......of ik het wel of niet doe zeg maar :)
In cbr1000f forum, iedereen tevreden, hier : wantrouwen hahaha

of sporen de cbr-1000f rijders echt niet :X

Wantrouwen?...neuh hoor :N

Ik had ze ook op de Kwaak ZX9R
Vrouwtje had ze op de Fazert

Lekker warm :Y
Zou wel voor de 3 standen Saito gaan
Eerst ff met 40 watt voorverwarmen daarna terug draaien.

Die dikke handvaten wen je wel aan.
Alleen een beetje lastig te monteren

Gewoon via contactslot schakelen of via lichtschakelaar

oke dank jevoor zo ver ben ik weer op de hoogte
ik ben nog niet zo lid van jullie site en de meesten weten ook dat mijn motor rijbewijs nog niet zo lang heb
maar ik ben van mijn 6de jaar bezig met motoren want vroeger heb zelf jaren gecrosst wat de kx rijder ook doet eerst jaren bij de nmb gereden en daarna zijn ze over gegaan naar de knmv
dus ik ging vroeger als klein jongtje al het hele land door
hier krijgen even een klein beeld wat heb gedaan zowel in mijn leven alvast en ben blij dat jullie me toe laten hier bedankt

heb je nog fotoo,s uit die goeie ouwe tijd frans :9
ik heb zelf alleen clubcrosses gereden en dan ook nog maar 2jaar ofzo ,toen mill.dienst.

heb zelf wel een oude pic ,datum staat er bij ,was op heerde
full

full

niks te doen ofzo mensen ben een dagje weg en moet bijna 2 pagina's met berichten lezen :P wordt tijd voor mooi weer :P

@ iedereen: zijn er hier mensen met ervaring bij Aral motorservice zwolle?

hallo miquel
hij mag best een foto plaatsen van mijn motor zodat iedereen hem ziet
ik heb geen geheimen voor de mensen hier
en mijn motor is niet begrezend zoals je soms wel hoordt

even een vraagje aan kx rijder de baan in heerde is dat de nieuwe waar ze nu nog rijden of de oude want op de nieuwe baan an de snelweg ben ik toen der tijd tweede geworden met de 80cc grote wielen en dat met een ktm waar ik toen regel matig een versnelling van kwijt was en ik trainde drie keer per week twee dagen s avonds in hasselt en de andere dag in kampen of heerde ps de foto s heb ik hier niet sorry

ik heb wel wat ervaring met aral motors
ik had een keertje problemen met voor remmen en heb hem toen op gebeld en zei dat ik ook op
zondag langs kom komen en stond de klapperen met de oren
ik dacht ik versta het verkeerd maar nee ik verstond het goed
en ik ben op zondag bij hem geweest en was toen voor 15euro klaar met voor remmen

dit is de nieuwe baan die in 87 opgeleverd werd.
wie weet hebben we er gelijktijdig rondgelopen ?
ik was een apart geval,geen pappa,geen vervoer.

mijn cr250 mocht in de van werven container blijven staan,en ik kwam op het fietsje ,
met een surfkar vol met benzine/kleren/gereedschap elk weekend die kant op fietsen..
vanuit zw.zuid.

geef nie geen pic..vind het alleen zulke geweldige dingen die pics uit vervlogen tijden

Fransli

Ik wil je er even opwijzen dat je schrijfstijl een beetje apart is.
Het leest een beetje vreemd.

Voor mij in ieder geval/
Wil je een nieuwe zin met een Hoofdletter beginnen?
Of de zin afsluiten met een punt.

Of een x enter er tussen doen

Maak er verder geen punt van

Laatst bewerkt:
ik weet wel dat er altijd nog jongen uit zuid die kant op ging maar die ging altijd met zijn vader en die hete heete bruins en reed op een cagiva 125cc ik heb later ook zo n motor gehad en trainde op een 250cc honda voor de konditie die hadden we toen der tijd uit wijhe weg gekocht want die stopte er mee ik deed ook heel veel aan tweee uurs crossen zonder pauze er tussen alleen maar tanken en rijden

ik weet wel dat er altijd nog jongen uit zuid die kant op ging maar die ging altijd met zijn vader en die hete heete bruins en reed op een cagiva 125cc ik heb later ook zo n motor gehad en trainde op een 250cc honda voor de konditie die hadden we toen der tijd uit wijhe weg gekocht want die stopte er mee ik deed ook heel veel aan tweee uurs crossen zonder pauze er tussen alleen maar tanken en rijden

ha die jongen ken ik nog wel jah ..nicolay bruines
heeule fanatieke pa had die ..

ik heb seizoen 87 88 daar gecrossed btw
ben in 2005 weer opnieuw opgestapt :]

Fransli

Ik wil je er even opwijzen dat je schrijfstijl een beetje apart is.
Het leest een beetje vreemd.

Voor mij in ieder geval/
Wil je een nieuwe zin met een Hoofdletter beginnen?
Of de zin afsluiten met een punt.

Of een x enter er tussen doen

Maak er verder geen punt van

_O-

ok, handvatten zijn dus wat dikker, maar lijkt me wel fijn voor de handjes, 150 euro wel dure grap'n voor handverwarming, maar heb bij 15 gr ook al vrij snel koude vingertjes, heb al 2 paar verschillende handschoenen, ene krijg ik vrij snel zweethanden in, andere zitten 'koelgaatjes' waardoor je vingers vrij koud worden.

Ik heb zelf ook eens geïnformeerd, maar toen bleek dat je met handvatverwarming toch nog last hebt van koude vingertoppen, omdat vooral je handpalm warm blijft...
Geen idee dus of dat echt waar is, maar misschien handig om dat nog ff na te vragen.

:W

Hoi Frank,

ja moet er nog maar ff mee info over inwinnen, sommigen zijn heel tevreden, anderen niet..........dan is 60 euri wel weer zonde......

maar bedankt voor het meedenken allemaal!!

hallo miquel
hij mag best een foto plaatsen van mijn motor zodat iedereen hem ziet
ik heb geen geheimen voor de mensen hier
en mijn motor is niet begrezend zoals je soms wel hoordt

Heren,

de motor (en kar) ;) van Frans:

large

large

Cool ding 8-) *O*

Laatst bewerkt:
oldschool gixxer ,just luv it :P dingen zijn spartaans sportief :+

Ted, in OP staan geen plaatsen toch waar 'we' afspreken om te toeren of zo?

TAZZ : zin om die toe te voegen? of staan ze er wel
Nou vooruit maar weer :( ;)
:o in deeltje 13 stond dat er nog wel in :o

en ook al aselectief wat oudgedienden verwijderd ..... -O-

Wat gebeurd hier allemaal :? Revolutie ofzo :P
Ik heb niemand er bewust uitgelaten, wss vergeten (zijn er ook zoveel).
Moeten ze erbij? Lijkt me een beetje onzinnig als ze al meet dan 1,5 jaar niet meer op MF zijn geweest.
@ Fransli, Tazz kan een foto van je motor in OP plaatsen, wellicht gaat hij het doen, wellicht niet, ken em niet zo goed........nog niet.......:)
TAZZ schijnt nogal een eikel te zijn ;) dus zal wel ff duren. Hij laat mensen weg uit de OP en staat te pas en te onpas z'n achterband voor je op te roken.
Zit er dik in dat ie het niet doet... Hij is niet zo goed met computers :P

En hij zit zo'n beetje de helft van het jaar in het buitenland voor z'n bijbaan ;)

Of niet Tazz :j
Computers? was da :? Ik doe alles virtueel *D
En, helft van het jaar? Was 't maar waar, ik moet het doen met een weekje Cannes :N Het is behelpen maar ja, iemand moet het doen, weekje virtuele VMware les *D Life's a bitch O-) Maar ik ben een beetje grieperig dus hoop dat ik volgende week zondag weer fit ben.
Heren,

de motor (en kar) ;) van Frans:

[afbeelding]

[afbeelding]

Cool ding 8-) *O*
Done, achteraf blijkt die TAZZ toch een aardige kerel te zijn O-)

wipe out op 5!

alleen btje jammer van het overvrolijke kommentaar

Dank je voor de fotos te plaatsen van mijn motor en kar.
Bedankt hier voor.
Ps:kx rijder ik ben druk aan het zoeken op zolder en mijn vrouw gevraagd.
En toen zei ze dat ik daar nog foto s van vroeger van de cross had.
Maar moet even kijken hoe ik ze plaats.
Of bij mijn motor stek profiel.
Of wat uit leg hier over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan