Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 15)!

Status
Niet open voor verdere reacties.
zal ook maar weer eens reageren! :) al 3 maand geen internet... komt hopelijk volgende week.

zin in de zomert! :W

tis wel erg mooi weer vandaag :o..
Eerst maar ff een viertal vonkpluggen ophalen en dan ff brommerskieken in staphorst :Y .

kom net terug van 1,5 uur touren in Zwolle, heerlijk mannen! raakt nu beetje bewolkt hier, dus zet em zo maar weer ff op stal anders is ie weer nat.....

Kwam nog 2 motoren tegen in zuid net toen ik naar huis ging, toevallig iemand van hier? :)

@miquel ,je bent gespot voor mn huis langs ,klonk mooi ,tot zo :)

Laatst bewerkt:
@ migue,

Ik was ook in zwolle an het toeren.
toevallig een kawa tegen gekome?

Was lekker weer ff op de brommer spelen :)

Kwam in de AA-landen nog een cbr1000f ( weet niet zeker ) tegen. Hoopte dat ie nog zou omdraaien, konden we ff racen ehh bedoel rijden })

Laatst bewerkt:
@ Menno, cool dat je hier ff langs kwam en tnx voor de sticker! moeten we vaker doen bij mooi weer.

@ timP : zag net een kawa bij Rotonde Zuid, maar dat was jij niet denk ik want dat want dat was om 16,44...........

@Fatih : toch niet deze he :
443685765_5_XIdg.jpeg

@ Menno, cool dat je hier ff langs kwam en tnx voor de sticker! moeten we vaker doen bij mooi weer.

ja ,vond het gezellig man ,ik was wat laat ..zwols kwartiertje he O-)
btw ben benieuwd naar de foto van de cbr met stikkert
prachtige motor verder :Y

Net terug vanuit staphorst.
Was ff heerlijk blazen. Ben nu al geliefd in staphorst :P, halve buurt kwam kijke naar mn brommer.
Geluid werd wel op zondag afgeraden, anders eindigde ik op de kop aan et kruis ;).. of zoiets verstond ik.

Wel erg veel pekel. Poetsen we der zo wel ff af.

Ik mis Dennis de bengel in de opening`s post. :9

Laatst bewerkt:
Ik mis Dennis de bengel in de opening`s post. :9
Ik mis Dennis de bengel's reacties al een flinke tijd, en zo nog wat anderen '(
(PS Dennis laatste bezoek aan MF : 07-07-2007 09:50:42)

Desalniettemin lijkt mij dat personen niet zo maar uit de lijst gehaald worden, tenzij er een aangekondigde opschoningsactie was / komt (wellicht heb ik die gemist ?)

Effe gecheckt, maar in topic nr 14 (dus sept-2008) is er al een opschoning geweest met oa ook chuck,reem en vuurstorm, om maar een paar te noemen.

Laatst bewerkt:
hallo allemaal...laat ik ook maar weer eens reageren...nog even en het is weer mooi weer...ben nog druk aan het verbouwen maar heb nog ff..
Maarre had nog een vraagje.wil het seizoen beter beginnen dan vorig jaar en ben nog steeds op zoek naar een garage-box in de omgeving van de meppelerstraat weg.
Heb er nu nog steeds 1 in holtenbroek maar vond het vorig jaar niet echt prettig om elke dag in het pak met de auto daar naartoe te rijden om vervolgens op de motor naar m'n werk te rijden.
Dus om een lang verhaal (wat het nu toch al is :P )kort te maken...weet je iets of iemand...ik hoor het graag!!!
gegroet,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan