Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 15)!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aarbei : ok cool.

Piet: nou ja, dan kan ik beter die lijm hebben die zij dus erbij aanbieden en kijken hoe het loopt.
Relais kan ik hier zo bij onderdelenwinkel halen als het nodig is,

RAMBABBEL : als je dit nog leest een dezer dagen : is het nodig denk je, die relais?

Tazz....

Kan je als de donder die Suzuki uit de OP halen?!?!?!?!?! B| ;)

Iemand hier nog interesse in een paar Alpinestars supertechs trouwens?

Ze staan al poosje op MP, maar is weinig interesse voor :?

Alpinestars laarzen kom ik met die ganzepoten van mij niet in..... Heb zelf maat 42 en heb tot 44 geprobeert en daar kwam ik met bruut geweld in...... Maar dan heb ik weer weet ik hoeveel ruimte voorin...... Blijf het nog wel ff met mijn (lekke) Oxtars doen........

Tazz....

Kan je als de donder die Suzuki uit de OP halen?!?!?!?!?! B| ;)

Iemand hier nog interesse in een paar Alpinestars supertechs trouwens?

Ze staan al poosje op MP, maar is weinig interesse voor :?

niks mis met een suzuki in de OP zijn nou eenmaal de betere motoren :+

Ma - Middagtemperatuur (°C) 7

Nou ik weet wel wat ik ga doen morgen :P

Ma - Middagtemperatuur (°C) 7

Nou ik weet wel wat ik ga doen morgen :P

Haha ik ook!

..met handschoenen voor de verwarming zitten :P

oh dat gaat niet, ik moet werken

mneh... die andere is een stukje onschuldiger :9

more my stilo! :)

Pieter je weet;

Hoe groter, des te beter })

netzoiets als met motorvermogen zeg maar :9

Laatst bewerkt:
hallo
even een vraagje wie is rambabbel hier op de site
ik heb vroeger ook wel eens handvaten vervangen van een crosser en dat deden we op deze manier vandaar dat ik zei

hallo
even een vraagje wie is rambabbel hier op de site
ik heb vroeger ook wel eens handvaten vervangen van een crosser en dat deden we op deze manier vandaar dat ik zei
euh, rambabbel is Rambabbel hier op MF *D

Die heeft eens een speciale motorklusmiddag bij het buurthuis gevolgd en weet dus best veel van rommelen aan motoren :Y

euh, rambabbel is Rambabbel hier op MF *D

Die heeft eens een speciale motorklusmiddag bij het buurthuis gevolgd en weet dus best veel van rommelen aan motoren :Y

oke en dat is ook gelijk een plek waar jullie samen komen met zijn allemaal of zie dat weer verkeerd
dus als ik ook een vraagje heb dan kan hem dat ook vragen hier op de site

oke en dat is ook gelijk een plek waar jullie samen komen met zijn allemaal of zie dat weer verkeerd
:o ..... (dat staat er toch niet ? :X grap mislukt :( )

we hebben niet echt een plek waar we samenkomen OM TE KNUTSELEN, alleen toevallig dat miquel-jaimie zoiets aanbood, soort van rimstriping- en handvatverwarmings sessie.
Om te rijden zijn er een aantal vaste verzamelplekken, staan als het goed is in het openingstopic.

En vragen aan Rambabbel kan je inderdaad ook hier stellen, denk ik ;)

Laatst bewerkt:
Fransli,

Je kunt je vragen aan iedereen stellen, maar sommigen hebben andere expertises :)
Verzekeringsvragen kan je bijvoorbeeld aan mij stellen, vragen over banden aan Piet ;) en andere dingen aan Rambabbel.

Voor zover ik weet komen we/ze niet echt ergens samen of zo in een buurthuisje, lekker droog TED :D hahahaha

oke dank jevoor zo ver ben ik weer op de hoogte
ik ben nog niet zo lid van jullie site en de meesten weten ook dat mijn motor rijbewijs nog niet zo lang heb
maar ik ben van mijn 6de jaar bezig met motoren want vroeger heb zelf jaren gecrosst wat de kx rijder ook doet eerst jaren bij de nmb gereden en daarna zijn ze over gegaan naar de knmv
dus ik ging vroeger als klein jongtje al het hele land door
hier krijgen even een klein beeld wat heb gedaan zowel in mijn leven alvast en ben blij dat jullie me toe laten hier bedankt

Hey Frans,

Cool, Menno heeft wel mooi spul he! Ik heb ook pas rond 1-9-08 mijn motor gekocht en rijbewijs een week ervoor gehaald, dus heb ook niet zo veel ervaring.
Maar nogmaals, wees welkom.

Ted, in OP staan geen plaatsen toch waar 'we' afspreken om te toeren of zo?

TAZZ : zin om die toe te voegen? of staan ze er wel

altijd goed om tazz toe te voegen als die het ook wil
hij kan me altijd toevoegen ik denk dat er makkeleker er in zijn dan ik

Laatst bewerkt:
Pivo :), ik ben vandaag bij je broer geweest, je raad nooit :P

Ik heb het net gehoord dat je was geweest,nou ik kan je vertellen dat ie heeeel goed rijd(voor een honda
;) :X)

succes zaterdag met de proefrit :] :]

Ted, in OP staan geen plaatsen toch waar 'we' afspreken om te toeren of zo?
:o in deeltje 13 stond dat er nog wel in :o

en ook al aselectief wat oudgedienden verwijderd ..... -O-

Wat gebeurd hier allemaal :? Revolutie ofzo :P

Laatst bewerkt:

VET !!! Geel word DE kleur in 2009... ik liep gewoon voor op de motor-design van 2009 :9

Maar eeehhhh deze gaat het worden denk je?? Andere koe om je heen is dan wel een volgende stap neem ik aan.. of ga je in je appe-pakkie erop zitten... groen en geel kan hoor :P

ik zie zaag mogelijkheden })

en kreeg je er ook een controller bij? _O-

:? Pieter bedoeld het niet zo hoor Stan, hij is niet zo goed in complimentjes geven en dingen juist te formuleren op MF.. Yeti vind hem ook best mooi !! |(

Morguh heren,

mooie fiets inderdaad!
iemand bekend met handvatten vervangen + verwarming er in?

misschien wil je dan even kijken op : Motorkleding, helmen en accessoires voor motorfietsen en motorscooters | Motozoom en zoeken op artikelnummer 12032048 .

Iemand uit cbr1000f forum heeft die dingen ook en schijnen wel ok te zijn.
Ben op zich wel aardig technisch, maar wellicht iemand die er ook verstand van heeft met gaskabel enz?

Als we dan toch met de rimstriping bezig zijn *O*

Coll. van me die 365 dagen in het jaar op zijn motor blijft rijden.. Zweert bij handschoenen met verwarmingselementen inside.. lijkt mij beter als die handvatten.. net wat Piet zegt.. handvatten die dikker worden is niet fijner rijden lijkt mij ook...

goedemorgen heren en dames

ik heb gisteren ook nog een stukje in de rondte gereden van af het cbr gebouw naar vilteren
en toen bij de paardemanege rechts af gegaan richting raalte en zo weer terug
ben wel een motor rijders tegen gekomen maar weet niet of jullie er tussen zaten
groetjes frans of te wel fransli op het motor forum

Welkom.... waar rij jij mee BTW?? of had je dat al x gepost??

Wil de TS deze ff in de startpost zetten? De blade is al ff verleden tijd.... Van de zomer wel ff actiefoto's maken.............[afbeelding]

Vant lente/zomer neem ik wel X spiegel-reflex ding mee... neem ik de positie van Stanly wel ff over bij de bocht... ga ik wel in het gras met mijn bakkes liggen schieten :)

Hey Aardbei, cool :)

Klonk wel vet toch, hahaha :)
Cool dat je mijn motor herkend :)
Bij beter weer zien we elkaar wel als we gaan touren met wat mensen van hier :)

Ja dat kan ook niet missen he MJ.. zoveel foto`s van jou CBR op MF.. iedereen hier kan je bike nu wel dromen.. *O* En je vrouw klaagde laatst ook al bij mij, dat ze overal waar ze kwam, supermarkt ,kledingzaken ,ikea`s/etc overal herkend werd door maffe motorrijders.. HOE ZOU DAT NOU KOMEN _O-

dus als ik ook een vraagje heb dan kan hem dat ook vragen hier op de site

In Ommen mag ik niet komen van mijn ouders.. }) Dus nee dat is niet de plek waar wij te samen komen.. word wel tijd voor een zee-container ergens ofniet jongen :]

ik heb tazz al toegevoegd bij mij als ik het goed heb gedaan weet ik niet
ik rij met suzuki gsx r 750 uit 1990 rond ps ik wel foto s op mijn profiel staan

Hey Jeroen,

ja staan wel HEEL veel foto's van mijn motor hier, ook al van mijn kleurplaatje in een ander forum, van mijn vrouw inderdaad, ( de enige blonde vrouw van 21 op de motorbeurs idd) en JA ze wordt herkend en motorrijders toeteren.......maar dat deden ze misschien eerst ook wel :X hahhaaha

ok, handvatten zijn dus wat dikker, maar lijkt me wel fijn voor de handjes, 150 euro wel dure grap'n voor handverwarming, maar heb bij 15 gr ook al vrij snel koude vingertjes, heb al 2 paar verschillende handschoenen, ene krijg ik vrij snel zweethanden in, andere zitten 'koelgaatjes' waardoor je vingers vrij koud worden.

@ Fransli, Tazz kan een foto van je motor in OP plaatsen, wellicht gaat hij het doen, wellicht niet, ken em niet zo goed........nog niet.......:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan