nog effe bij iemand nagevraagd, maar die had nog steeds geen plek..... ben nog steeds op zoek naar een garage-box in de omgeving van de meppelerstraat weg.
Morguh heren,
iemand bekend met handvatten vervangen + verwarming er in?
misschien wil je dan even kijken op : Motorkleding, helmen en accessoires voor motorfietsen en motorscooters | Motozoom en zoeken op artikelnummer 12032048 .
Iemand uit cbr1000f forum heeft die dingen ook en schijnen wel ok te zijn.
Ben op zich wel aardig technisch, maar wellicht iemand die er ook verstand van heeft met gaskabel enz?
Als we dan toch met de rimstriping bezig zijn
goedemorgen heren en dames
ik heb gisteren ook nog een stukje in de rondte gereden van af het cbr gebouw naar vilteren
en toen bij de paardemanege rechts af gegaan richting raalte en zo weer terug
ben wel een motor rijders tegen gekomen maar weet niet of jullie er tussen zaten
groetjes frans of te wel fransli op het motor forum
Morguh heren,
mooie fiets inderdaad!
Nope weet geen garagebox, zou daar inderdaad ook een keer gaan buurten dan en mensen vragen die een box hebben.
misschien wil je dan even kijken op : Motorkleding, helmen en accessoires voor motorfietsen en motorscooters | Motozoom en zoeken op artikelnummer 12032048 .
Ben op zich wel aardig technisch, maar wellicht iemand die er ook verstand van heeft met gaskabel enz?
Als we dan toch met de rimstriping bezig zijn
DoneWil de TS deze ff in de startpost zetten? De blade is al ff verleden tijd.... Van de zomer wel ff actiefoto's maken.............[afbeelding]
Morguh heren,
--------------------------------------------------------------------
Ik heb het op de brom gehad..
Werkt wel wat, maar boven op je handen blijft het koud.
En dan wel goede kopen en niet van die 20 euro dingen.
En! de draden van het rechterhandvat goed de ruimte geven en zo nodig verstevigen.
Door de draaiing wil er nog wel eens draadbreuk ontstaan.
Yup, MF038A28 hyve is grappig maar hier gebeurt het (?)
ik ben vlieft
en krijg gelijk dorst
Iedereen kan hard rijden op een rechtstuk
het gaat meer om de bochten he
kom net terug van 1,5 uur touren in Zwolle, heerlijk mannen! raakt nu beetje bewolkt hier, dus zet em zo maar weer ff op stal anders is ie weer nat.....
Kwam nog 2 motoren tegen in zuid net toen ik naar huis ging, toevallig iemand van hier?
Hey Aardbei, cool
Klonk wel vet toch, hahaha
Cool dat je mijn motor herkend
Bij beter weer zien we elkaar wel als we gaan touren met wat mensen van hier