Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben niet op zoek naar een Kawa. Ik vind de Himalayan mooi van eenvoud. Gewoon alles zelf doen aan zo.n motor 140 lijkt me kras trouwens.De Himalayan gaat ongeveer 140km/u.
Maar dan zit he in de top van zijn vermogen en dat wil je motor technisch ook niet.
Meteor is begrenst op 120km/u. En kan dat voor lange tijd rijden zonder motor schade. Teminste dat is mij verteld.
Maar ze kunnen ook de 140km halen zonder begrenzing. Zoals ze geleverd worden in Brazilië.
Bijde machines zijn geen snelweg beesten.
Al eens gekeken naar een Kawasaki versys 300x?
Ook lichtgewicht maar met een top van 165 door de 39pk motor.
Kijk op YouTube en dan zie je het. 140 op de teller. En ze zien er eenvoudig uit maar zijn ger kwa techniek niet echt meer. Succes met je zoektocht.Ik ben niet op zoek naar een Kawa. Ik vind de Himalayan mooi van eenvoud. Gewoon alles zelf doen aan zo.n motor 140 lijkt me kras trouwens.
Serieus YouTube? 140 op de teller zal dan wel.Kijk op YouTube en dan zie je het. 140 op de teller. En ze zien er eenvoudig uit maar zijn ger kwa techniek niet echt meer. Succes met je zoektocht.
Ziet er goed uit, tassen en km stand.Bekijk bijlage 1787853Bekijk bijlage 1787854
Inmiddels een paar tassen van Longride ontvangen en gemonteerd, passen erg goed bij de Meteor vind ik zelf.
De kilometers schieten ook lekker op
Thanks ga het bekijkenLongride maakt een specifieke beugel waarop hun tassen met/of zonder ''SK'' kliksysteem gemonteerd kunnen worden.
Ik heb er voor gekozen om de beugels voor de meteor en de tassen met het 'SK'' kliksysteem aan te schaffen.
Dat monteren van het kliksysteem aan de tassen is nog wel even spannend aangezien je dit zelf moet doen en gaten in je nieuwe tassen moet boren/maken. Al met al wel te doen maar een foutje is snel gemaakt en dan....
Echt een leuke fiets maar die tassen, echt man geen porum. Past echt niet bij bij deze fiets maar dat is mijn mening.Bekijk bijlage 1787853Bekijk bijlage 1787854
Inmiddels een paar tassen van Longride ontvangen en gemonteerd, passen erg goed bij de Meteor vind ik zelf.
De kilometers schieten ook lekker op
En dat wordt alleen maar meer!! Heerlijke motor om op rond te tuffen, vooral in tunnels. Standaard een prachtig geluid.Mijn motor gisteren in ontvangst genomen! Eerste 20km staan er op, verbaast mij hoe soepel hij nu al is. Er content mee
Was eerst altijd fan van de gele, maar hoe vaker ik de rode zie hoe mooier ik die vind!Mijn motor gisteren in ontvangst genomen! Eerste 20km staan er op, verbaast mij hoe soepel hij nu al is. Er content mee
Gefeliciteerd met je motor.Mijn motor gisteren in ontvangst genomen! Eerste 20km staan er op, verbaast mij hoe soepel hij nu al is. Er content mee
Heb beide soorten getankt. Maar kan geen verschil merken moet ik eerlijk zeggen. Klein verschil in verbruik, meer niet. Maar dat was minimaal.heb er nu 3600 mee gereden (Meteor) en de motor is lekker soepel geworden.let wel erop wat je tankt,geen E10 dit is moord voor de motor.
Twee keer een tank met E95 leeg gereden.heb er nu 3600 mee gereden (Meteor) en de motor is lekker soepel geworden.let wel erop wat je tankt,geen E10 dit is moord voor de motor.
Bij mij is dat niet zo. Ik tank uitsluitend E10. Nu, bij kilometerstand 4700 nog geen problemen gehadheb er nu 3600 mee gereden (Meteor) en de motor is lekker soepel geworden.let wel erop wat je tankt,geen E10 dit is moord voor de motor.
Als er een e10 sticker op de tank zit zijn er ook geen problemen te verwachten.Bij mij is dat niet zo. Ik tank uitsluitend E10. Nu, bij kilometerstand 4700 nog geen problemen gehad