Na de 500 beurt gewoon zonder belemmeringen gereden. Alleen niet te hoog in de toeren werdt mij verteld.Dat slot zit netjes op zijn plek, handig.
Heb zo het idee dat een 16T tandwiel, inderdaad wel eens gunstiger kan uitpakken.
60 km in de 5 is het net niet, ik ervaar dat ook, bij 70km loopt het gewoon beter in de 5e versnelling.
Heb het instructie boekje eens door gelezen, is wel erg braaf met snelheid/toeren en versnellingen, je voelt aan alles dat het met iets meer beter loopt.(en zijn echt geen schokkende toerentallen)
Zelf inmiddels de 500km beurt gehad, even naar de dealer 200km, was prachtig weer, dus geen straf.
Weet je gelijkt hoeveel tijd er over heen gaat, voordat een motor blok is afgekoeld.
Ben nu met tweede fase inlopen bezig, iets meer toeren en max 80km per uur.
Maar eens bij 1000km kijken of er ook werkelijk een begrenzer op zit
Blok afgekoeld? Wil je daarmee zeggen dat de dealer ook daadwerkelijk de klepspeling heeft gecontroleerd. Zo zou het eigenlijk moeten maar bij mijn 500 km service beweerde de dealer dat het nog te vroeg was.Zelf inmiddels de 500km beurt gehad, even naar de dealer 200km, was prachtig weer, dus geen straf.
Weet je gelijkt hoeveel tijd er over heen gaat, voordat een motor blok is afgekoeld.
Ik moest mijne ook vroeg afleveren ivm klepspeling controle. Pff 1:45 kom je dan überhaupt boven de 80km/uur?Blok afgekoeld? Wil je daarmee zeggen dat de dealer ook daadwerkelijk de klepspeling heeft gecontroleerd. Zo zou het eigenlijk moeten maar bij mijn 500 km service beweerde de dealer dat het nog te vroeg was.
Ik ga deze week nog over de 2.000 km. Bij mijn tankbeurt vandaag vulde ik 8,99 liter bij voor 408 km. Dat is 1 op 45,3.
En ik maar denken dat ik zuinig gereden hebIk ga deze week nog over de 2.000 km. Bij mijn tankbeurt vandaag vulde ik 8,99 liter bij voor 408 km. Dat is 1 op 45,3.
Volgens mij alleen bij nieuw geleverd in India.Ik last trouwens dat de tripper niet meer standaard is op de meteor en je dus een lege plek krijgt.
Hoop dat hij nog wel op mijn motor zit als ik deze ontvang. Heb nog geen enkele update over een levertijd gehad, vanuit mijn dealer.
Ik denk dat mijn dealer (in Loenen) zijn best echt wel doet, krijg regelmatig updates met geen informatie haha, ligt inderdaad echt bij de importeur denk ik.Volgens mij alleen bij nieuw geleverd in India.
Welke dealer? Wil je niet ontmoedigen maar als je er niet achteraan blijft gaan gaat het lang duren. Hoorden v/d week over maanden ipv weken. Probleem ligt bij importeur, dus dealer moet blijven bellen.
Staat er nergens anders 1 die ze jou kunnen leveren?Ik denk dat mijn dealer (in Loenen) zijn best echt wel doet, krijg regelmatig updates met geen informatie haha, ligt inderdaad echt bij de importeur denk ik.
Ben bang dat het nog even gaat duren inderdaad.
Hij heeft al aardig wat rond gebeld, dus zal geduld moeten hebben. Het is niet anders helaas.Staat er nergens anders 1 die ze jou kunnen leveren?
Bij mij zit de tripper er op, inderdaad niet meer standaard. (Meteor Supernova)Ik last trouwens dat de tripper niet meer standaard is op de meteor en je dus een lege plek krijgt.
Ik heb er nog niet mee gereden, maar gok dat het net zo werkt als de Beeline Moto navigatie…Ik heb nu een paar ritten gereden met de tripper. Het gaat redelijk, maar ik zie liever de navigatie op mijn telefoon met kaartachtergrond. De aanwijzingen van de tripper zijn niet altijd eenduidig. In het buitengebied gaat dat meestal wel goed, maar in de stad neem je makkelijk en verkeerde afslag. Waar het vooral mis gaat is als de hoofdroute een bocht maakt en je af moet slaan om rechtdoor te gaan. De tripper zegt dan niets als je die afslag moet hebben. Ook ziet hij rotondes waar ze niet zijn en andere rotondes slaat hij over. Twee afslagen binnen 30 meter wordt een gok. Kortom, er valt nog wel wat te verbeteren.
Moet zeggen dat ik er ook aan moet wennen. Vaak doet het apparaat het goed maar vertrouw ik het niet. Naarmate ik het langer gebruikte vond ik het wel handig. Geen telefoon meer aan mijn stuur vind ik ook fijn. Maar voor het overgrote deel rij ik op gevoel en op de verkeersborden. Tripper is handig om snelwegen te blijven te vermijden als je in Amsterdam rijd en je wilt binnendoor naar Hoofddorp.Ik heb nu een paar ritten gereden met de tripper. Het gaat redelijk, maar ik zie liever de navigatie op mijn telefoon met kaartachtergrond. De aanwijzingen van de tripper zijn niet altijd eenduidig. In het buitengebied gaat dat meestal wel goed, maar in de stad neem je makkelijk en verkeerde afslag. Waar het vooral mis gaat is als de hoofdroute een bocht maakt en je af moet slaan om rechtdoor te gaan. De tripper zegt dan niets als je die afslag moet hebben. Ook ziet hij rotondes waar ze niet zijn en andere rotondes slaat hij over. Twee afslagen binnen 30 meter wordt een gok. Kortom, er valt nog wel wat te verbeteren.
Ik hoefden mijn eerste beurt niet te betalen ivm de vertraging van levering.Wat hebben jullie betaald voor de 500 km-beurt? Ik was 244 euro kwijt en dat vind ik nogal aan de prijs. De kosten zitten vooral in 2 uur arbeidsloon.
Slecht vond ik dat na de beurt de ketting veel te strak stond. Zelf e.e.a. nalopen is niet verkeerd.
Was 23 cent meer kwijtWat hebben jullie betaald voor de 500 km-beurt? Ik was 244 euro kwijt en dat vind ik nogal aan de prijs. De kosten zitten vooral in 2 uur arbeidsloon.
Hoe houd je de zijtassen weg van het wiel?Was 23 cent meer kwijt
Wil je garantie, zit je 3 jaar vast, zo werkt het.
Bekijk bijlage 1773068
Zij tasje zitten er op.
Dat is denk ik wel te bespreken met de dealer. Mijn winterstop duurt trouwens geen 6 maanden. Ik stop met rijden beneden de 5 graden. De hoeveelheid kilometers gaat wel naar beneden maar oke. Lees toch nog vaak op Indiase Facebook groep over problemen in later tijdstip. Deze wil ik dan wel door hun vergoed hebben, anders had ik wel voor een 2de hands Honda kunnen gegaan.Met garantie zou je in de winter niet rijden en evengoed elke 6 maand naar de dealer voor service. kom nou.
Met 4 stukjes vierkant 6mm gelast aan busjes rond 17 met gat 8,5.Hoe houd je de zijtassen weg van het wiel?
Ik heb dat vroeger wel gedaan, op de zon navigeren. Ik moest er wel de Hogere Zeevaartschool voor bezoeken.Dat is dan ook precies waarom ik niet meer naar de dealer wil. Garantie hoef ik niet meer, ik doe alles wel zelf.
Ik reed vandaag bijna 400 kilometer. Via Nederlands Zuid Limburg over de Eifel via Malmedy terug naar huis. Ik richt mij bijna uitsluitend op de zon om te navigeren. Slechts in uiterste nood als ik het echt niet meer weet haal ik mijn smartphone boven met Osmand. Ik voeg er wel aan toe dat ik vaker in dit gebied kom, maar als je een kaart in je hoofd hebt is navigeren op de zon en plaatsnamen/wegwijzers heel gemakkelijk.
Ik heb het bagagerek van givi. Daar zitten busjes tussen het rek en het handvat. Denk dat ik daar ook maar zoiets mee ga doen. Wil niet continue met tassen rijden, dus ga ze elke keer wel 90 graden draaien. Wil graag wat meer foto's.Met 4 stukjes vierkant 6mm gelast aan busjes rond 17 met gat 8,5.
Dit alles vast gezet, waar de vier inbus bouten zitten. (iets langere m8 boutjes gebruikt)
Tasje hebben aan binnenkant twee lusjes, daar steekt het vierkant doorheen.
Van boven met bruine veter, door de handgrepen gelust, en vast geknoopt.
Zal er nog wel eens een foto van maken.