Schotc
MF'er
- 27 jun 2008
- 237
- 55
Dat slot zit netjes op zijn plek, handig.
Heb zo het idee dat een 16T tandwiel, inderdaad wel eens gunstiger kan uitpakken.
60 km in de 5 is het net niet, ik ervaar dat ook, bij 70km loopt het gewoon beter in de 5e versnelling.
Heb het instructie boekje eens door gelezen, is wel erg braaf met snelheid/toeren en versnellingen, je voelt aan alles dat het met iets meer beter loopt.(en zijn echt geen schokkende toerentallen)
Zelf inmiddels de 500km beurt gehad, even naar de dealer 200km, was prachtig weer, dus geen straf.
Weet je gelijkt hoeveel tijd er over heen gaat, voordat een motor blok is afgekoeld.
Ben nu met tweede fase inlopen bezig, iets meer toeren en max 80km per uur.
Maar eens bij 1000km kijken of er ook werkelijk een begrenzer op zit
Heb zo het idee dat een 16T tandwiel, inderdaad wel eens gunstiger kan uitpakken.
60 km in de 5 is het net niet, ik ervaar dat ook, bij 70km loopt het gewoon beter in de 5e versnelling.
Heb het instructie boekje eens door gelezen, is wel erg braaf met snelheid/toeren en versnellingen, je voelt aan alles dat het met iets meer beter loopt.(en zijn echt geen schokkende toerentallen)
Zelf inmiddels de 500km beurt gehad, even naar de dealer 200km, was prachtig weer, dus geen straf.
Weet je gelijkt hoeveel tijd er over heen gaat, voordat een motor blok is afgekoeld.
Ben nu met tweede fase inlopen bezig, iets meer toeren en max 80km per uur.
Maar eens bij 1000km kijken of er ook werkelijk een begrenzer op zit