Rooie duif zijn zijspandingetjes

Daag oma
binnenkort maar eens wat doen aan mijn eigen span
ik moest toch altijd al wat pompen met mijn remhendel maar het lijkt wel of het meer wordt (?) .
Dus toch maar eens kijken naar de lagerspelingen van het voorwiel tevens wil er andere remklauwen op
en ik wil ze ook op pendel asjes hebben
Denk toch dat het er maar eens van moet komen nu nog even uitvogelen welke remklauwen er gaan passen
 
Heeft Iemand toevallig een setje goede remklauwen van een K100 liggen ???
 
Duna zijspan gescoord ;

aB6PRi3l.jpg


UqapYOsl.jpg


GD79Nzel.jpg


sJPlkkMl.jpg


2dfFNErl.jpg


8QJzgdTl.jpg


8QJzgdTl.jpg
 
Electric fietswiel in de bak?
COOL!

Ik gebruik alleen de bak,
zou niet weten wat voor wiel het is,
ga het frame, spatterd en het wiel niet gebruiken dus dat mag verkauft worden
 
Laatst bewerkt:
Aha, dus de bak gaat zo op je eigen frame.

Mooie swap denk ik.
Maar is die duna niet veel kleiner van alle kanten?
 
  • Leuk
Waarderingen: RedP
Begrijp ik nu dat dit ipv de Ural bak komt? Da weet 'k nie hoor, of dat mooi is. Vind je span zo ruig. Wordt smal bakje dan?
 
Duna bakje op rus onderstel kan prima hoor, hebben er jarenlang iemand mee rond rijdend gehad. wel klein en smal inderdaad zo'n bakje maar wel een erg leuk neusje en ding om te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: RedP
Aha, dus de bak gaat zo op je eigen frame.

Mooie swap denk ik.
Maar is die duna niet veel kleiner van alle kanten?

Dat valt me nog erg mee
De zitting van de stoel past beter dan in de Dnepr bak verder is ie aan de voorkant smaller
mijn Dnepr bak was ingekort dus van achter de zitting is ie niet veel kleiner
alleen vooraan is ie kleiner
Eline heeft ook een zijspan dus er kan straks genoeg mee op vakantie
 
Laatst bewerkt:
Begrijp ik nu dat dit ipv de Ural bak komt? Da weet 'k nie hoor, of dat mooi is. Vind je span zo ruig. Wordt smal bakje dan?

Ik vind het zelf heel mooi staan
en rij nu al dik 12 jaar zo met deze bak er komen nu ook wat veranderingen aan mijn motor
de remmen daar ben ik onderhand wel klaar mee vandaar de dikke brembo klauwen en ook de manier van remmen op mijn voorwiel gaat veranderen
en de mogelijkheid is er om met een uurtje de bak wissel uit te voeren
 
Duna bakje op rus onderstel kan prima hoor, hebben er jarenlang iemand mee rond rijdend gehad. wel klein en smal inderdaad zo'n bakje maar wel een erg leuk neusje en ding om te zien.

Jij snapt het VRIEND ;)
 
Je moet gewoon doen wat je zelf mooi vindt. En als je inderdaad 2 zijspannen hebt, heb je geen behoefte aan een grote bak. De looks zijn veel waard hoor, en die Dunas zijn mooi!
 
  • Leuk
Waarderingen: RedP
Ik had hem eerst op de achterste bev. liggen maar dan staat ie met de neus omhoog en dat vind ik geen porum en ik vind het zonde om een tunnel in deze bak te maken
 
Terug
Bovenaan Onderaan