Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hi wow er is hier in dit topic weer wat leven.
Aaaaai das gezellig!
Zondag rijden? Zijn we zeker wel pas laat thuis... heb nml nog een feestje...
dus Smitjr gaat z'n vrouw in ruilen tegen kamelen?
Whahha, dat zeg je nou wel zo he...Ik zat laatst bij de kapper, en die griet vertelde mij dus dat er voor haar vriendin (die met haar vriend op vakantie ging) serieus 40 kamelen is geboden
En dat is heel erg veel daar
9 juli, naar alanya ook
9 juli, naar alanya ook
Mij te ver dat ritje
Heb net een lange reis achter de rug ( zuid Spanje )
Maar ik ga zondag ZEEEKKKEEERR wel rijden ik heb al een maand niet gereden .
Dus het moet er maar weer eens van komen !!
hallo allemaal,Hoi Bikers ,
Sorry dat ik nu pas reageer. Vanwege problemen met mijn pc en internet heb ik de hele week al niet kunnen internetten . Maarja nu over morgen. Zelf had ik in gedachten om tussen 9.00 uur en 9.30 verzamelen en 9.30 vertrekken . Verzamelen natuurlijk bij de beroemde mac (mac spaansepolder). Onderweg naar limburg 1 pitstop om te tanken of om de benen te strekken. Tijdens het rijden van de mergellandroute stoppen we nog een keer om te eten. Hoe we het op de terugweg doen moeten we maar overleggen . Ik hoop dat er morgen veel komen .
groeten William
Zal proberen ook rond 12:30 bij de mac te staan.
In iedre geval om een bak koffie te scoren.
Even een vraagje kan ik misschien van iemand hier een broek mt38/jasmt36/helm mtS lenen. Vriendin wil nml wel eens achterop. Pak mag ook iets groter zijn. Of als iemand nog een leuk pak weet te liggen wat te koop is voor een leuk prijsje. Hoor ik het graag
Nou als Martin gaat kan ik niet achter blijven ik ben om 12.30 bij de Mac.Ik kom dalijk ook wel, zoals het er nu uitziet blijft het voorlopig nog wel redelijk weer. Ik heb al 2 weken niet gereden dus het wordt wel weer eens tijd.
Het was weer een leuke rit jongens, toffe bochten en lekker speels gereden.
Aaaii moet eerst m'n vriendin op gaan halen...
Kreeg nml net te horen dat het vanavond flink kan gaan regene en omweren.
Misschien zie ik jullie nog om half 1 bij de mac als ik het haal. W8 in ieder geval maar niet op mij. Hopenlijk tot dalijk!
Nou als Martin gaat kan ik niet achter blijven ik ben om 12.30 bij de Mac.