-Rittentopic Motorclub Studenten Rotterdam-

• Onderwerp starter Onderwerp starter Smit
  • Startdatum Startdatum

2e MCSR rit wil ik op:

• Zondag 6 mrt (ondanks de gladheid)

Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 13 mrt (ondanks de beurs)

Stemmen: 2 13,3%
  • Zondag 3 april (duurt zo lang...)

Stemmen: 13 86,7%

• Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hé MCSR- Bikers :} :} ,

Effe een mededeling: Vanaf begin deze week heb ik mijn nick-name laten veranderen. De nick-name is van Motormuiswilliam1 veranderd in Sabremaniac. Tja ik vond Motormuiswilliam1 eigenlijk te soft klinken voor een Honda VF 1100 Sabre rijder, dus zodoende.

Groeten William :+ :W

Als t zaterdag of zondag een beetje normaal weer is zit ik toch wel op de motor, dus als er meer mensen zin hebben om ff te :] , kom ik zondag rond 12:00 wel ff langs de M'c (bij redelijk weer).

Hé Bikers :} :} ,

Effe een opfrissing van mijn vraag wie er zin hebben om zondag 11 Sept mee te gaan naar Limburg om de Mergellandroute te gaan rijden. Ik hoop dat er dit keer wel bikers meegaan. Ik hoor het wel van jullie.

groeten William :+ :W

full

Ik zal 'm zo op mijn werk ff bewerken dat ik 'm desnoods op A3 formaat heb ;)
DAMES EN HEREN ZATERDAG IS VOORVERKENNEN VANAF 12:00 BIJ DE MAC ;)
heb je die uitgewerkte route misschien nog ergens digitaal rondslingeren en kan die mijn kant opgeslingerd worden? O-)

Hé Bikers :} :} ,

Effe terug komend op mijn voorstel betreffende de mergellandroute. We kunnen deze ook 1 week opschuiven naar 11 september vanwege het superbike spektakel in assen. Op deze manier kunnen die gene ook mee en het is toch zo'n beetje merendeel van de harde kern van de MCRS die er heen gaat. Ik hoor of lees jullie reacties wel.

groeten William :+ :W

(Afbeelding)

als alles mee zit zie ik die mergelroute wel zitten. tegen die tijd hoor je het wel.

relax! de 11e vind ik ook zeker wel een relaxte datum...
ben ik ook weer terug uit praag. dan is hetw eer tijd voor een tour :]

Hebben er nog mensen zin om morgen te gaan rijden ???

Het is namelijk wel weer een behoorlijke tijd geleden dat er meer als 4 man/vrouw waren op de 1e zondag van de maand.

Zie jullie morgen wel om 12:00 bij de Mc.

(toch ;) )

Hebben er nog mensen zin om morgen te gaan rijden ???

Het is namelijk wel weer een behoorlijke tijd geleden dat er meer als 4 man/vrouw waren op de 1e zondag van de maand.

Zie jullie morgen wel om 12:00 bij de Mc.

(toch ;) )

Ga naar Assen SBK je mag wel mee rijden :P :X
Ga aleen iets eerder weg dan 12.00 :P

OLÁÁÁ

hier een 20 jarige student aan de HRO (vastgoed en makelaardij (management) lokatie HES)
kheb een deauville 2005 25Kw...(geen snelheidsmaniak dus, ik doe ook enduro & offroad alleen dan op een KTM 525 EXC 2005)
zijn er nog meer studenten die op de motor naar school komen en naast woon-werk, leuke rustige toertochten maken...

ik heb er bij de lokatie museumpark wel een aantal zien staan!!! maar ja zijn dat MF-ers en zo ja wie...

mijn kentekenplaat stickert is nog onderweg dus over een weekje of wat is die ook te herkennen...al rijden er maar weinig carnelian red (rood) deauvilles rond hehehe...

ik hoor het graag,

groetjes

Emiel :W :] :] :]

Hallo OMA, beetje doodgebloedt dit topic, bij deze dus maar een poging om het nieuw leven in te blazen.

Het wordt weer kouder, dus zijn er niet veel mensen meer die rond tuffen als er niets ge-organiseerd wordt.
De ideale omstandigheid dus om via deze weg toch weer aan de nodige kilometers te komen die je daardoor dus niet in je uppie hoeft af te leggen.

We zitten nu ongeveer halverwege de maand dus nog tijd zat om een route uit te stippelen en het animo weer een beetje op te krikken.

WIE HEEFT ER WEER ZIN IN !!!

[me]dikiedik wel iig :] [/me]

[me]smitjr stemt op een route iets voorbij Utrecht RI. de veluwe, arnhem, stukje dijk van arnhem tot aan culemborg/rhenen terug (/me heeft daar gisteren nog alleen gereden 400km in 4 uurtjes tijd....incl 2x tanken O-) )
[/me]

Misschien dat we daar een bestaande route van kunnen vinden?

Voormij is het even een tijdje over vanwege een blessure aan de motor -O- , hopelijk volgend seizoen weer en dan weer gewoon iedere 1'ste zondag van de maand.

Via de site van de ANWB kan ik iig totaal geen route's vinden, zal vandeweek wel ff langs de winkel lopen voor een routekaar/boek.

Ik heb van de ANWB ook dat routeboek gekocht, speciaal de ringband-versie voor de motor zodat je de aparte vellen eruit kan halen en in je tanktas kan stoppen. Ideaal!!

Afgelopen zondag was het niet echt mooi rijweer helaas...hopelijk trekt het nog aan....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan