-Rittentopic Motorclub Studenten Rotterdam-

• Onderwerp starter Onderwerp starter Smit
  • Startdatum Startdatum

2e MCSR rit wil ik op:

• Zondag 6 mrt (ondanks de gladheid)

Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 13 mrt (ondanks de beurs)

Stemmen: 2 13,3%
  • Zondag 3 april (duurt zo lang...)

Stemmen: 13 86,7%

• Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt me inprincipe wel een idee.
Sóchtends lekker vroeg vertrekken dan maar...
Met een gezellige groep dan gezellig daar eten.
Wil alleen wel eens weten hoelang die route is. :]

Hé MCRS-Bikers :} :} ,

Een voorstel voor de toerrit van zondag 3 Juli a.s.:

Het gaan rijden van de Mergellandroute in Limburg (is wel de absolute toprit die in nederland te rijden is). Om deze rit te rijden moet er wel eerst 2 uur gereden worden naar limburg (dit moet voor de die hards onder ons geen probleem zijn). Dit betekent dat er vroeg wordt vertrokken vanuit rotterdam. Wanneer je besluit mee te gaan moet je dit me laten weten. Ik hoor jullie reakties wel.

groeten William :+

(Afbeelding)

Ik moet dat weekend werken heb ik begrepen B|

Lijkt me inprincipe wel een idee.
Sóchtends lekker vroeg vertrekken dan maar...
Met een gezellige groep dan gezellig daar eten.
Wil alleen wel eens weten hoelang die route is. :]
ik de route een keer door de weeks gaan rijden maar ga nu denk wel met jullie mee.
is een zeer leuke route heb hem al 2x gereden *D *D
full

de route is ongeveer 100 a 120 km

groeten hengel

Leuk dat er al veel reacties zijn :Y
full
. Tja, een datum prikken dat iedereen mee kan is onmogelijk :N en het zijn toch de maanden dat er een hoop op vakantie zijn.

p.s smitjr kan jij hem weer in de beginpagina plaatsen. Alvast bedankt
full
.

Nou nou..wat een 'eer' :+

Tis meer een beetje me taak aangezien ik het topic heb aangemaakt ;)

Hoi hoi mensen!
Ik zit vanavond in schoonhoven, das een plaatsje vlak bij de kinderdijk en de lek. Dus vandaar dat ik morgenochtend nog een stukje hier in de omgeving ga rijden. Mochten er nog meer mensen gaan rijden, dan hoor ik het wel. :]

Hé Björn leef jij nog :? :? :?
Ja klinkt misschien raar maar je weet het maar nooit :N
Hoorde dat een motorrijder uit Hellevoet een dodelijk ongeluk heeft gehad B|

Zo zal ook eens online reageren.
ja met mij alles goed en met de andere bekende hellevoeters ook.
Ben zaterdag lekker naar duitsland wezen banen, even voor campeer spullen voor m'n broer wezen kijken. wow echt gaaf spul daar allemaal, klein licht en heel relax in gebruik. De prijs viel ooke rg mee. Hij gaat nml metz'n vriendin naar Italie voor twee weken. Lekker op de motor!
Wordt tijd dat de MCSR ook weer eens wat actiever word. Gaan er nog mensen naar de TT? Wij rijden vanaf hellevoet met z'n vieren, als er nog mensen mee rijden hoor ik het wel. Anders zeker die week erna weer eens stukkie rijden. :]

Nu eerst de BBQ aansteken! Heerlijk :9~

Wordt ook eens tijd voor een MCSR BBQ!

Een BBQ is altijd goed,
heb van het weekend 2x gebbq en 1x uit eten geweest,
dus had ik het goed voor elkaar dacht ik zo! :9

Zit te denken om nu nog een stukkie te gaan rijden,
t zal zo wel wat afgekoeld zijn neem ik aan! :Y

Ben zaterdag lekker naar duitsland wezen banen, even voor campeer spullen voor m'n broer wezen kijken. wow echt gaaf spul daar allemaal, klein licht en heel relax in gebruik. De prijs viel ooke rg mee. Hij gaat nml metz'n vriendin naar Italie voor twee weken. Lekker op de motor!
Wordt tijd dat de MCSR ook weer eens wat actiever word. Gaan er nog mensen naar de TT? Wij rijden vanaf hellevoet met z'n vieren, als er nog mensen mee rijden hoor ik het wel. Anders zeker die week erna weer eens stukkie rijden. :]

TT ben ik nog niet helemaal uit of ik ga eigenlijk :?
Je kan nu toch nog gewoon kaartjes aan de kassa krijgen of hebben jullie al kaartjes???
Is het een idee om deze week ff een topic te openen over TT vanuit Rotterdam????

Welke kleur vinden jullie het mooist?

Standaard?
full

Blauw? :9~
full

Zwart?
full

Of alleen het HART v/d velg in blauw of zwart...zou iemand dat kunnen maken het hart v.d velg in blauw??
(kleur blauw is hier wel erg fel, maar wordt dezelfde kleur als de kuipdelen...zou of iets lichter of donkerder beter zijn)

[me]smitjr heeft zelf geen photoshop, heeft dit laten maken *D [/me]

Hey vind die originele denk toch ook wel de mooiste.
Blauw misstaat ook niet maar toch zou ik voor origineel gaan.
heel tactisch om bij de onderste twe foto's je kenteken er af te halen en bij de bovenste het er gewoon op te laten... ;)

Wij gaan in ieder geval naar de TT. Weet dus niet of er verder nog animo voor is maar anders join us! :] We vertrekken wel lekker vroeg in de ochtend maar dat zullen jullie begrijpen.

We worden op deze manier wel echt de harde kern van MCSR... Het is er niet meer zo druk als vroeger... 8-)

heel tactisch om bij de onderste twe foto's je kenteken er af te halen en bij de bovenste het er gewoon op te laten... ;)

Wij gaan in ieder geval naar de TT. Weet dus niet of er verder nog animo voor is maar anders join us! :] We vertrekken wel lekker vroeg in de ochtend maar dat zullen jullie begrijpen.

We worden op deze manier wel echt de harde kern van MCSR... Het is er niet meer zo druk als vroeger... 8-)

Met wie ga je dan :?

'wij' van de Holec (GekopeenR6+5 vrienden en Pisang en ik) gaan donderdag als het goed is...

Maar kan je daar kaarten kopen??
En wat kost dat dan :9

Heb namelijk eigenlijk best wel zin!!! :)

Dat vind ik eigenlijk een perfect plan, gezellig met z'n allen barbeknoeien *O* .

Maar effe wat anders ik hoor geen reacties meer over de mergellandroute, is er geen animo voor :?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan