Zandor
MF veteraan
Het was weer een leuke rit jongens, toffe bochten en lekker speels gereden.
heb me erg vermaakt idd!
En ja hoor, veilig thuis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het was weer een leuke rit jongens, toffe bochten en lekker speels gereden.
Maar afslag Nieuwerkerk blijft toch 1 van mijn favorieten, rechts en gelijk links en dan vol in de ankers voor de rotonde
Hoe is het in Limburg geweest????????
Veilig thuis gekomen idd.
Ik d8 dat we met z'n allen de afslag nwekerk zouden nemen en daarna direct de snelweg weer op zouden draaien. My bad, maar dat geeft niet.
Was wel goed te doen met zo'n klein clubje van 4 (de snelheid zat er iig goed in).
ja, hoe is het in Limburg geweest???
Hoi bikers ,
Het was een saaie rit er naar toe aangezien ik alleen was , in limburg ontmoette ik bij een tankstation 7 bikers die uit de omgeving van venlo vandaan kwamen. Daarmee ben ik belgie in geweest, lekker over de kronkelige binneweggetjes wezen toeren . We zijn helemaal tegen luxemburg aangeweest. Gisteren heb ik totaal 650 - 700 km gereden. Ik moet toegeven dat ik op het laatst pijn in me reet had . Maar het was wel gezellig .
Omdat ik hem gisteren de mergellandroute niet heb gereden wil ik een voorstel doen om zondag 4 september de route te gaan rijden . Dan zijn de meeste terug van vakantie en ik hoop iedergeval dat jullie dan wel meegaan.
groeten William
Dan zit deze jongen bij de Superbikes in Assen
Wanneer kunnen we de volgende rit verwachten?? Ik ben net terug uit Italië (met de motor) en het enige dat ik wil is rijden, rijden en rijden .
Ik hoor het wel! Allemaal een fijne vakantie! Groet, David
Eerste Zondag van Augustus is aan de beurt.
Maak jij een route dit keer???
zoooo [me]smitjr is weer terug van Alanya
[/me]
Echt een supervakantie gehad, heerlijk weer, veel op het strand, toch wat daagjes weggeweest, lekker uit eten, boottocht, dimcay geweest (mooie rivier vanaf een stuwdam, met drijvende restaurantjes), aquapark, markt etc.
Ik zal binnenkort de boel weer eens updaten