Regio Haarlem - Deel 53: Wij houden het gezellig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sven ook gefeliciteerd. *O*

En Thom, ik ben wel bij High Contrast geweest, ook bij de bar, maar heb je niet gezien.
 
Naja, was een grote bar en ik stond niet altijd vooraan, ook wel is achteraan om te bevoorraden ;).
Oke, ik was aan de rechterkant, voor jouw links, geweest.

Ik had trouwens ook oordoppen bij me, maar was zo handig geweest deze in mijn jaszak te laten zitten. :') En als je eenmaal binnen bent, mag je niet meer naar de kluisjes. -O-
 
idd :X


hoe gaat t nou verder met je sierra?
bruikbaar de 29e? :')

Geen id, heb m nu bij mn vaders bedrijfspand neergezet (met bewaking en hekken enzo) omdat hij morgenochtend waarschijnlijk niet meer voor de deur zou staan _O-

Heb wel al een deur gevonden in EMMELOORD dus moet even kijken of ik de bus mee kan krijgen om m op te halen, anders met een deur in de trein. :')
 
Geen id, heb m nu bij mn vaders bedrijfspand neergezet (met bewaking en hekken enzo) omdat hij morgenochtend waarschijnlijk niet meer voor de deur zou staan _O-

Heb wel al een deur gevonden in EMMELOORD dus moet even kijken of ik de bus mee kan krijgen om m op te halen, anders met een deur in de trein. :')
:') _O- Ik zie het al helemaal voor me _O-
 
Laatst bewerkt:
40-45 :') tis wat met die getallen he?

Maar dat heb ik vanmiddag al gevolgd :Y

Nu weer druk verder met Rhino.. best leuk..

Btw WO de enige goede dag van deze week? Nice, dan zit ik weer op de motor :9
 
Laatst bewerkt:
Geen id, heb m nu bij mn vaders bedrijfspand neergezet (met bewaking en hekken enzo) omdat hij morgenochtend waarschijnlijk niet meer voor de deur zou staan _O-

Heb wel al een deur gevonden in EMMELOORD dus moet even kijken of ik de bus mee kan krijgen om m op te halen, anders met een deur in de trein. :')


Mag ik uw kaartje?

*shiva rolt raampje open*

Alstublieft

_O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan