MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

Ik ben er ook, maar het meeste gebeurd tegenwoordig via whatsapp. Volgens mij hebben we dit jaar samen nog geen enkele rit gereden.
 
Wij zijn van plan om richting NH te verhuizen. Is het motorrijden een beetje leuk in NH of is het beperkt en pas leuk als je een andere provincie bereikt?

Gr. Marcel & Patricia
 
Wij zijn van plan om richting NH te verhuizen. Is het motorrijden een beetje leuk in NH of is het beperkt en pas leuk als je een andere provincie bereikt?

Gr. Marcel & Patricia
Noord Holland is leuk om te rijden, sommige stukjes prachtig en sommige stukken geen reet aan.
Alles wat nieuw is is altijd leuk even.
Groet/schoorl/ bergen vindt ik leuk.
de friese dijkjes overal
boven amsterdam is leuk en medemblik schagen altijd even gezellig bakkie ergens doen.
Ik kom soms nog wel eens plaatsjes tegen dat waar ik de weet niet van heb.
Calimoto en met de optie Twisty , elke keer weer wat anders lijkt het.
Maar jah, kom je net van vakantie uit de bergen dan is heel nederland druk en saai😃
 
Noord Holland is leuk om te rijden, sommige stukjes prachtig en sommige stukken geen reet aan.
Alles wat nieuw is is altijd leuk even.
Groet/schoorl/ bergen vindt ik leuk.
de friese dijkjes overal
boven amsterdam is leuk en medemblik schagen altijd even gezellig bakkie ergens doen.
Ik kom soms nog wel eens plaatsjes tegen dat waar ik de weet niet van heb.
Calimoto en met de optie Twisty , elke keer weer wat anders lijkt het.
Maar jah, kom je net van vakantie uit de bergen dan is heel nederland druk en saai😃
Ah kijk. Dat is een fijne reactie. We zijn nu eigenlijk beetje verslaafd/verplicht aan de Veluwe om leuk te rijden. Wil niet te veel leuks opgeven namelijk😇.
Als je uit het buitenland komt, valt het altijd tegen in dit land. Helemaal wat legale snelheden betreft.
Schagen, Wieringerwaard, Hoorn zijn een beetje de regio s waar we kijken.
 
Das meer de polder. De west Friese dijk is leuk..net als bij hoorn langs de Zuiderzee.
Jammer is dat er wel steeds meer weerstand daar komt. En soms zelf afsluitingen. Al is dit in geheel Nederland waarschijnlijk aan de gang.
Ik woon in Heiloo.. voorheen Schoorl. Opgegroeid in puberteit. Niks voor jongeren btw .dus als je pubers hebt maak je ze niet blij.
 
  • Leuk
Waarderingen: MDS
Wat ik ben gaan waarderen zijn de verschillende sferen van de seizoenen met en langs de kronkelende watertjes en de dijken.
Maar heb vreselijk moeten wennen, en nog, dat ik zover van de grens ben gaan wonen.
Iets met werk en dames alhier :t;)
 
  • Leuk
Waarderingen: MDS
En de prijzen in de randstad zijn hoger.
Een huis in Limburg is gauw een 100.000 minder oid??

Weet nog dat ik ooit in Arnhem 1 zoveel moest betalen coor parkeren. Schijntje...bij ons was het al 2.5 x zoveel. Adam toen 5.00.....
 
  • Leuk
Waarderingen: MDS
Heen gaat dan nog ri. buitenland maar als je al afgebrand bent na het relaxte kamperen enzo O-) en je vrienden/rijgenoten zitten al aan de koffie mag jij nog min. een uur rijden met de ondergaande zon recht in je gezicht. Gelukkig heb ik nog een overnachtingsplek in ZL waar het goed toeven is voor de nacht om de dag erna 'fris ende fruitig' verder te gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: MDS
Das meer de polder. De west Friese dijk is leuk..net als bij hoorn langs de Zuiderzee.
Jammer is dat er wel steeds meer weerstand daar komt. En soms zelf afsluitingen. Al is dit in geheel Nederland waarschijnlijk aan de gang.
Ik woon in Heiloo.. voorheen Schoorl. Opgegroeid in puberteit. Niks voor jongeren btw .dus als je pubers hebt maak je ze niet blij.
We hebben er inderdaad 1 van nu 18. De andere woont al op zichzelf in Wieringerwaard dus.
 
Ga dit artikel volgen, woon zelf aan de rand van Schagen tegen de dijk aan. Heerlijk terrein om de superduke gt uit te laten.
 
Het is hier wel weer overweldigend met de reacties :+
Moet eerlijk toegeven dat ik ook weinig doe(en nog minder deel) met de motoren met het huidige weer.
De Monster die ik had is vorig jaar ingeruild op een 748, en die staat op het moment samen met de 848 lekker in de garage te wachten op beter weer.
 
De Motor is hier even buiten geweest , maar dat was voor kliktegels in de garage te leggen.
Ik ben zeker geen mooi weer rijder maar met ijzel, sneeuw en rond het vriespunt dan moet het even wachten.
Welkom Koen.
 
De Motor is hier even buiten geweest , maar dat was voor kliktegels in de garage te leggen.
Ik ben zeker geen mooi weer rijder maar met ijzel, sneeuw en rond het vriespunt dan moet het even wachten.
Welkom
Ik ben doorgaans wel een mooi weer rijder hoor 😅 Maar met een nieuwe motor ken je het wel, dan grijp je iedere kans aan. Behalve dan met die vieze pekel zooi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan