Regio Haarlem - Deel 40: MFH bevindt zich op glad ijs..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij nog steeds geen datum? :/

Ik wel, maar daar word je ook niet vrolijk van, 23 januari B|
Denk dat ie helemaal niet zo verkeerd is hoor Fox. Het blijft voorlopig nog wel even vriezen. t Zou kloteriger zijn als je bijv de 16 e mocht en dat het dan weer niet doorgaat omdat het nog steeds vriest... ja toch? niet dan? :)

Ik stem voor 1

Toevallig net een zaklamp nodig :P

Laatst bewerkt:
Gister nog onder het ijs gelegen, blijft toch wel gaaf als je de schaatser over je heen ziet gaan en dan ziet schrikken ;)

11.jpg

Denk dat ie helemaal niet zo verkeerd is hoor Fox. Het blijft voorlopig nog wel even vriezen. t Zou kloteriger zijn als je bijv de 16 e mocht en dat het dan weer niet doorgaat omdat het nog steeds vriest... ja toch? niet dan? :)

Ja gezien de huidige omstandigheden (had niet verwacht dat het zo lang door zou vriezen :X ) is het misschien zo slecht nog niet ... O-)

@ Iwan, haha geniale foto :}

Middag :W

@Shiva: Doe mij die 15 maanden garantie maar. :Y

@Iwan: Vette foto. })

@Tweety: Ik moet morgen van Zuid/WTC naar Hoofddorp, van Hoofddorp naar Maarssen en van Maarssen weer naar Zuid/WTC. Dat ligt allemaal op 1 route, maar ik begin halverwege de route. Kan ik dan gewoon een retourtje Maarssen-Hoofddorp kopen en daarmee reizen? Of moet ik allemaal losse kaartjes hebben?

Grapje...

The FBI had an opening for an assassin. After all the background checks, interviews and testing were done, there were 3 finalists; two men and a woman. For the final test, the FBI agents took one of the men to a large metal door and handed him a gun. 'We must know that you will follow your instructions no matter what the circumstances.'

Inside the room you will find your wife sitting in a chair . . . Kill her!!' The man said, 'You can't be serious. I could never shoot my wife.' The agent said, 'Then you're not the right man for this job. Take your wife and go home.'

The second man was given the same instructions. He took the gun and went into the room. All was quiet for about 5 minutes. The man came out with tears in his eyes, 'I tried, but I can't kill my wife.' The agent said, 'You don't have what it takes. Take your wife home.'

Finally, it was the woman's turn.. She was given the same instructions, to kill her husband. She took the gun and went into the room. Shots were heard, one after another. They heard screaming, crashing, banging on the walls. After a few minutes, all was quiet. The door opened slowly and there stood the woman, wiping the sweat from her brow. 'This gun is loaded with blanks' she said. 'I had to beat him to death with the chair.'

MORAL:
Women are crazy.
Don't mess with them

Grapje...

The FBI had an opening for an assassin. After all the background checks, interviews and testing were done, there were 3 finalists; two men and a woman. For the final test, the FBI agents took one of the men to a large metal door and handed him a gun. 'We must know that you will follow your instructions no matter what the circumstances.'

Inside the room you will find your wife sitting in a chair . . . Kill her!!' The man said, 'You can't be serious. I could never shoot my wife.' The agent said, 'Then you're not the right man for this job. Take your wife and go home.'

The second man was given the same instructions. He took the gun and went into the room. All was quiet for about 5 minutes. The man came out with tears in his eyes, 'I tried, but I can't kill my wife.' The agent said, 'You don't have what it takes. Take your wife home.'

Finally, it was the woman's turn.. She was given the same instructions, to kill her husband. She took the gun and went into the room. Shots were heard, one after another. They heard screaming, crashing, banging on the walls. After a few minutes, all was quiet. The door opened slowly and there stood the woman, wiping the sweat from her brow. 'This gun is loaded with blanks' she said. 'I had to beat him to death with the chair.'

MORAL:
Women are crazy.
Don't mess with them
_O- _O- _O-

Middag :W

@Shiva: Doe mij die 15 maanden garantie maar. :Y

@Iwan: Vette foto. })

@Tweety: Ik moet morgen van Zuid/WTC naar Hoofddorp, van Hoofddorp naar Maarssen en van Maarssen weer naar Zuid/WTC. Dat ligt allemaal op 1 route, maar ik begin halverwege de route. Kan ik dan gewoon een retourtje Maarssen-Hoofddorp kopen en daarmee reizen? Of moet ik allemaal losse kaartjes hebben?

je kan bij het loket kaartjes kopen via via betaal je niks extra voor,dus even naar het loket en vertellen waar je heen wilt

Grapje...

MORAL:
Women are crazy.
Don't mess with them

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Jane...lang geleden dat je er was!!
Ik heb ookk geen verwarming in de slaapkamer hoor, tenminste, hij staat nooit aan. Ik hou er niet van, liever een extra deken, maar de lucht die moet koud zijn.
Hoop niet dat je helemaal ziek gaat worden, al heerst het wel....
Gewoon een blok op die openhaard en lekker ervoor kruipen met een boekje... mmm ik zie mezelf al helemaal zitten lekker hoor! :Y

Nou, zoo lekker is het daar niet hoor.

Met dit weer is het bijna overal in het huis wolkjes blazen _O- .
De kamer is dan nog wel goed te doen met de gaskachel aan en de open haard.

CV, wat een uitvinding :} .

Trouwens Shiva doe mij ook maar optie 3 hoor. Ik heb al een zaklamp :+

Nice joke Sven _O-

Iemand zin om volgend weekend mee te gaan naar utrecht als het nice weer is op de motor?
Liefst zaterdag???
Ik ga die pbr dan testen kijken hoe die bevalt op de snelweg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan