Regio Haarlem - Deel 40: MFH bevindt zich op glad ijs..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet jammer genoeg kijken voor hele andere uitlaatbochten voor een standaard demper :P.

Mijn demper zit vast gelast. Echt te vreemd :o
Is wel vaker zo hoor.. maar dan is het wel even een klus ja, om te wisselen -O-
Kaljo heeft daar ook last van.
 
Iemand kan je wielen er wel uit halen.
Achter kan ik wel voor je voor niet want heb geen balhoofdbok.
Dus heb meer zin iemand te vragen met een balhoofdbokje.
Banden ik denk afs in purmerend jossmit zal daar wel geen zin in hebben tenzij je nieuwe banden neemt.
 
Is er trouwens iemand van wie ik een voorbok kan lenen, en iemand die mij wil helpen met het eruit halen van mijn velgen, en lagers??


Ik ga toch mijn velgen nu maar laten coaten, straks wil ik rijden en dan ben ik ze langer kwijt en baal ik vast :)
En waar kan ik het beste mijn banden eraf laten halen en weer erom laten zetten??

ik ga altijd naar jos smit op de rijksstraatweg.....super service en goed advies!!

helaas is mijn bokje in gebruik anders had dat wel gekund, maar de mijne staat al wiel-loos in de keuken ;)
 
ik ga altijd naar jos smit op de rijksstraatweg.....super service en goed advies!!

helaas is mijn bokje in gebruik anders had dat wel gekund, maar de mijne staat al wiel-loos in de keuken ;)

Denk niet dat jos daar zin in heb alleen banden eraf en erop leggen.....
Maar is te proberen :)
 
lieve mensjes...
deze kul gaat klaarmaken voor weer een weekje brabantia...
eerst nog even langs ex, want cv staat bijna droog en dan hopa in een keer door.
allemaal nog fijne dag en dennis hele fijne vakantie

toedelssssssss
 
lieve mensjes...
deze kul gaat klaarmaken voor weer een weekje brabantia...
eerst nog even langs ex, want cv staat bijna droog en dan hopa in een keer door.
allemaal nog fijne dag en dennis hele fijne vakantie

toedelssssssss

peter fijne week!
En tot laters en repareerze aan de cv!
 
Ik moet over een tijdje toch nieuwe banden, die wil ik dan ook wel bij hem halen evt...
Maar wat in purmerend zei jij Dennis?? AFS?

afsmotorparts.nl

Prijs is gelijk aan josje dus goedkoop.
Roy en ik gaan daar altijd aardige vent ook.
Als je toch nieuwe banden neemt kan je net zo goed naar jos smit is toch om de hoek bij jou
 
afsmotorparts.nl

Prijs is gelijk aan josje dus goedkoop.
Roy en ik gaan daar altijd aardige vent ook.
Als je toch nieuwe banden neemt kan je net zo goed naar jos smit is toch om de hoek bij jou
Thanx, nee, ik neem niet meteen nieuwe banden, dus dan ga ik wel naar deze plek...


Vuurbloed, ik heb een vriend die aangeboden heeft het kosteloos voor me te doen (in Breda, dat wel, maar ach... )... ga hem ook maar even contacten wanneer hem handig uitkomt en waar ik dan aan moet voldoen.
 
Thanx, nee, ik neem niet meteen nieuwe banden, dus dan ga ik wel naar deze plek...


Vuurbloed, ik heb een vriend die aangeboden heeft het kosteloos voor me te doen (in Breda, dat wel, maar ach... )... ga hem ook maar even contacten wanneer hem handig uitkomt en waar ik dan aan moet voldoen.

Jep dan jos doen :)

Dennis is nu echt weg mensen tot sinaz!
 
Thanx, nee, ik neem niet meteen nieuwe banden, dus dan ga ik wel naar deze plek...


Vuurbloed, ik heb een vriend die aangeboden heeft het kosteloos voor me te doen (in Breda, dat wel, maar ach... )... ga hem ook maar even contacten wanneer hem handig uitkomt en waar ik dan aan moet voldoen.

ik wil ook zo'n vriendje ;)
top voor je!!!

ik ben nu echt weg.............moet rennen

happy day's alemaal!

btw.....volgens mij is dit topic vol :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan