Regio Haarlem Deel 226: Voice of MFH; Spa of GP-strecke?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand die ervaring met de heining hobbyhal heeft? Ik zit er aan te denken om daar mijn kleppen te stellen o.a. Daar heb ik lekker de ruimte, en die 4 euro per uur vallen ook wel mee (excl gereedschap). Heb nergens genoeg afgesloten ruimte om het te doen.
 
Ja goed noof! Lekker genooften van het zonnetje gisteren op je RzesNoof? heb je nog wat nieuwigheidjes te melden nofrilicous? :+
:N niet van de zon kunnen geniefen gister. Nieuwigheidjes Joosh: heb een nieuwe accu besteld voor mn R6, Joosh! :Y *O* En dat ik morgen naar de kapper ga, Joosh. :+
Moeten we je baas nog een beetje sturen/beïnvloeden/commanderen mbt Spa, Spoosh?
 
:N niet van de zon kunnen geniefen gister. Nieuwigheidjes Joosh: heb een nieuwe accu besteld voor mn R6, Joosh! :Y *O* En dat ik morgen naar de kapper ga, Joosh. :+
Moeten we je baas nog een beetje sturen/beïnvloeden/commanderen mbt Spa, Spoosh?
Als Joosh vrij kan krijgen, ga ik er over nadenken om daar mn verzekering af te sluiten :P
 
Is er iemand idbv Heemskerk die me kan helpen? M'n motor moet opgehaald worden, deze staat nu bij het Twaalfmaat :( een paar kilometer van m'n huis :( (ik woon ook in heemskerk).

De politie was het niet eens met m'n snelheid, en heeft m'n rooze papiertje omgeruild voor een witte :(

stom stom stom stom stom
 
Sorry Tim, ik ben aan het werk. Succes.

Je kunt BigTwim (Wim) van Beverwijk Heemskerk even proberen.
Of Big-Jim.
 
Laatst bewerkt:
:N niet van de zon kunnen geniefen gister. Nieuwigheidjes Joosh: heb een nieuwe accu besteld voor mn R6, Joosh! :Y *O* En dat ik morgen naar de kapper ga, Joosh. :+
Moeten we je baas nog een beetje sturen/beïnvloeden/commanderen mbt Spa, Spoosh?

Das mooi Noof! een nieuwe accunoof? Dus je staat weer op spanningnoof? waarom ga je naar de kappernoof? Je hebt niet eens zoveel haar op je noofhoofd! Sturen bëinvloeden mag altijd noof.. maar hoe weet ik niet noof? :+
 
Yay vandaag m'n oude iPhone 4 verkocht!
Kan meteen mijn vers binnengekregen andere iPhone in gebruik nemen!

Wordt er nog gereden vandaag? Het is grijs maar droog *O*
 
Is er iemand idbv Heemskerk die me kan helpen? M'n motor moet opgehaald worden, deze staat nu bij het Twaalfmaat :( een paar kilometer van m'n huis :( (ik woon ook in heemskerk).

De politie was het niet eens met m'n snelheid, en heeft m'n rooze papiertje omgeruild voor een witte :(

stom stom stom stom stom

Ik wist niet dat 25kw motoren zo hard konden :X :+

Sterkte dan maar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan