Regio Haarlem Deel 226: Voice of MFH; Spa of GP-strecke?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er iemand idbv Heemskerk die me kan helpen? M'n motor moet opgehaald worden, deze staat nu bij het Twaalfmaat :( een paar kilometer van m'n huis :( (ik woon ook in heemskerk).

De politie was het niet eens met m'n snelheid, en heeft m'n rooze papiertje omgeruild voor een witte :(

stom stom stom stom stom

lol , van je collega's moet je het hebben..
hebben ze het gesubmit op fok.nl :)



---

maar is er nog iemand die me vanavond wil help?
 
Gaat vrij moeilijk met online toetsen :P
Doen ze niet zo moeilijk over bij ons op de opleiding. :W
Ik heb een tijd als student bij de EUR gewerkt. Alle online toetsen werden daar door een programma gehaald om t eachterhalen of er sprake was van fraude. Stukken die overeenkwamen in toetsen van verschillende studenten werden daar zonder probleem uitgefilterd.

Maar goed. Triest dat er mensen zijn die zo hun diploma willen halen. En dan heb ik het niet over jou, maar over die maten van je.
 
lol , van je collega's moet je het hebben..
hebben ze het gesubmit op fok.nl :)



---

maar is er nog iemand die me vanavond wil help?


Ik citeer fok.nl: De man reed met een snelheid van 197 kilometer per uur in de richting van Alkmaar.

hahah en dan nog klagen dat je papiertje ingenomen moest worden :} :9

Wel balen dat je uiteindelijk gepakt bent.
 
Ik heb een tijd als student bij de EUR gewerkt. Alle online toetsen werden daar door een programma gehaald om t eachterhalen of er sprake was van fraude. Stukken die overeenkwamen in toetsen van verschillende studenten werden daar zonder probleem uitgefilterd.

Maar goed. Triest dat er mensen zijn die zo hun diploma willen halen. En dan heb ik het niet over jou, maar over die maten van je.

Hun vragen en ik lever. Streng gezien is het niet juist, maar dat is meer hun probleem dan het mijne.
 
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan