Regio Haarlem - Deel 111: De rest volgt vanzelf..

Status
Niet open voor verdere reacties.
hier is het nog mega glad in de straat -O-

Eerst maar eens een stuk hard lopen. :W

De wegen zijn wel schoon hier, de voetpaden daartegen niet maar ik zal wel rustig aan moeten rijden...Gisteren ook bijna op een rontonde even in de slip gegaan...net voor de deur bij mn werk.

maar heb gelukkig nu vakantie dus die trip is verlopig niet meer nodig.

full
 
Laatst bewerkt:
mij te koud :Y

straks naar verjaardag van me nichtje die wordt 1 *O*

en daarna :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~~


Koud is het zeker, vooral in de ochtend tegen de klok van 6 uur, wat mn handen betreft zijn die de enige die het ff dan moeten afzien...De rest gaat zeer goed.

PS: Fijne dag alvast dan van deze kant...Gefeliciteerd....
full
jaar
 
Laatst bewerkt:
:W :W Mogge


Ben blij dat ik geen TD kaartje heb gekocht :r Zou toch zonde zijn als ik die weer moet verkopen
 
Koud is het zeker, vooral in de ochtend tegen de klok van 6 uur, wat mn handen betreft zijn die de enige die het ff dan moeten afzien...De rest gaat zeer goed.

PS: Fijne dag alvast dan van deze kant...Gefeliciteerd....


THNX!

Ik vind motorrijden echt geen flikker aan met dit weer :N Doe mij nu maar lekker het verwarmde koekblik :Y
 
:W :W Mogge


Ben blij dat ik geen TD kaartje heb gekocht :r Zou toch zonde zijn als ik die weer moet verkopen


:^

dat zou idd balen zijn :Y maar je kunt aan de deur ook nog kopen mocht je opeens helemaal beter zijn en zin krijgen om te gaan _O- en als je mag van Mies B|
 
THNX!

Ik vind motorrijden echt geen flikker aan met dit weer :N Doe mij nu maar lekker het verwarmde koekblik :Y

Heb wel 3 bikes, helaas niet het vermogen voor een koekblik...maar ik overleef deze dagen wel..tot 4 Januarie is het rijden niet meer echt noodzakelijk....
 
THNX!

Ik vind motorrijden echt geen flikker aan met dit weer :N Doe mij nu maar lekker het verwarmde koekblik :Y
:^ Die van mij staat al in de stalling gelukkig *D
:W :W Mogge


Ben blij dat ik geen TD kaartje heb gekocht :r Zou toch zonde zijn als ik die weer moet verkopen


:^

dat zou idd balen zijn :Y maar je kunt aan de deur ook nog kopen mocht je opeens helemaal beter zijn en zin krijgen om te gaan _O- en als je mag van Mies B|
_O- Ik ga het er maar niet op wagen :P Heb weinig zin om met een bruine broek rond te lopen :+
 
Laatst bewerkt:
De wegen zijn wel schoon hier, de voetpaden daartegen niet maar ik zal wel rustig aan moeten rijden...Gisteren ook bijna op een rontonde even in de slip gegaan...net voor de deur bij mn werk.

maar heb gelukkig nu vakantie dus die trip is verlopig niet meer nodig.

[afbeelding]
Beetje jammer -O- lekker glijden met de auto :9~
 
:W

Moest net ff 2min bij de bank zijn.. |B NERGENS plek.. zelfs alle illegale plekken waren vol..
Uiteindelijk 15min rondjes gereden om 'm alsnog ergens op de stoep te zetten..

Kan wel merken dat het kerst is. :9 en niet aan de sneeuw :')
 
SHOWARMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HOLYLAND!!!!

:W Mogguh :z

@ Bob, beterschap jonge
Thnks *D
:^

dat zou idd balen zijn :Y maar je kunt aan de deur ook nog kopen mocht je opeens helemaal beter zijn en zin krijgen om te gaan _O- en als je mag van Mies B|
Tuurlijk mag hij niet van Mies. Heb ik al die moeite voor die voedselvergiftiging voor niets gedaan :/
Je wordt bedankt B|
goeie smorgens :W
:W :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan