Update 7:
Weer een update van mijn kant!
Paar dagen terug mijn remstift binnen gekregen, of hoe hoe je die prul ook noemt.
Dus maar op het werk wat spul verzameld om de voetrem te maken.
Busje gedraaid voor pasbout, wat pasboutjes en nieuwe boutjes voor achteras. Rechts de oude bout van achteras.
Gister maar begonnen aan de teller. Dat ding was bijna net zo groot als een dashboard van een auto. En dat op een stuur van een quad, nee dat zag ik niet zitten.
Mijn plan was als volgt. Ik gebruik de oude teller van de quad voor km teller, benzine, knipperlicht etc, en ik zaag de toerenteller uit de xj-teller en monteer die ernaast op het stuur.
Dus toen maar de xj teller uit elkaar gesloopt.
En na een tijdje werk blijft er een teller over. Moet nog afgewerkt worden.
Ik heb rvs besteld zodat ik er een behuizing omheen kan maken.
Toen nog maar even een ontwerp gemaakt voor de luchtfilter. Word gemaakt uit rvs alleen het probleem is dat ik een stuk uit het frame kom aan het zagen, maarja het moet maar.
Direct maar even de hele kabelboom van de quad gestript en alleen het benodigde behouden, knap lastig zonder kabelboomschema..
And it works
Toen maar voor het eerst de tuin in gerold voor wat fotos. Uitlaten zitten er allebei op en passen al goed.
Helft van kappen enz zitten er maar op.
Wilde ik hem eindelijk starten, blijkt die stink accu veel te zwak te zijn, lekker dan...
Hij is in ieder geval startklaar dus daar ben ik wel blij om.
Tot de volgende update! Waar die hopelijk lopend te zien is.
Reacties zijn altijd welkom