ketting ga je wel klinken toch, niet met een visje?
jij bent serieus bezig, dat doe je goedJaahoor, laat ik doen bij de motorzaak bij mij in de buurt.
[moraalridder] Foei !! [/moraalridder]✄
Ik ben misha 18jaar
✄
Ik doe dit project deels samen met Justin, ook 18jaar.
✄
Meteen maar meegenomen en heeft justin hem nog naar huis gereden.
[img=200]http/i1319.photobucket.com/albums/t664/misha670/20140430_145153_zps4259a5b9.jpg[/img]
Specs van de motor:
600cc 4 cilinder, 6 versnellingen, 75pk luchtgekoeld. Genoeg voor een quad dus.
✄
[moraalridder] Foei !! [/moraalridder]
jij bent serieus bezig, dat doe je goed
Wat is er anders mis met een visje
Nou, nou "zoveel pk's", het is een ouwe XJ uit het jaar kruik, geen nieuwe R6. Een beetje degelijke ketting (ook met visje) is daar niet echt van onder de indruk. Maargoed, best gewoon klinken als je toch bezig bent dan weet je zeker dat je er nooit wat mee hebt.
Mooi project trouwens en jullie schieten lekker op
Blok past ook inderdaad echt als gegoten in het chassis, en ruim 70pk is voldoende om fun mee te hebben op een quad.
Ik ben wel een beetje jaloers op zo'n apparaat hoor.
Een paar jaar geleden zo'n Chinees ding nieuw gekocht, maar zelfs met 250 cc niet vooruit te branden. Dit zal daarentegen rijden als..
En had ik ook lang geleden maar een vak gekozen in de metaal.
Net als flinke sex hou je dat geen uren vol hoor.. lichte quad en smalle spoorbreedte met dik blok. Daar moet je niet zo vrijgevig iedereen mee aan de haal laten gaan.Je mag wel eens een rondje komen rijden haha.
Dit was een 300 4klepper, reed volgens de oude eigenaar ook voor geen fuck.
Dit zal wel rijden als flinke seks, je wilt gewoon niet stoppen
Er moet toch ook gewicht af omdat het originele blok er niet inzit?Die is wel echt superdik, naar die velgjes ben ik op zoek voor mijn quad. Leuk dingetje alleen niet vooruit te branden.
Mijn quad weegt dacht ik 195kg standaard, zal wel zon 30kilo bijkomen met dat 600 blok en nog 10 kilo aan extra andere zooi. Breder maken kan altijd nog, maar mijne is sws breder dan die van jou.
Er moet toch ook gewicht af omdat het originele blok er niet inzit?
De eerste paar ritjes vond ik het vermogen wel fijn.
Even wennen aan het vierkante rijden en op vermogen/snelheid wil een quad snel kantelen.
Totdat ik de timing van bochten met gas en een beetje sliden onder de knie kreeg.
Maar daarna werd het steeds vervelender die klevende auto's op rechte stukken.
Op Youtube trouwens al leuke filmpjes over quads met motorfietsblokken gezien?
Dragracen op Zandvoort etc..
Een motorfiets van L3e (solo) naar L4e (zijspan) laten omkeuren kost € 55, mits de motor van voor juli19981999 is.
Mooi project heren!
Ik was even op zoek gegaan na je reactie op mijn buggy project.
Wat een ander ook al gezegd heeft, let je wel op dat je nu veel meer vermogen krijgt op je apparaat dan dat het chassis, achteras, lagers etc. eigenlijk op berekend is? Wanneer hij rijdt moet je heel voorzichtig gaan testen, ook al zal het flink jeuken om dat gas open te gooien.
Korte ritjes maken, telkens iets meer vermogen, en tussendoor telkens stoppen om alles na te kijken. Want je zit wel met je lichaam op en met je benen naast een motorblok en sneldraaiende kettingwielen + ketting etc. Je moet er niet aan denken dat er iets gebeurd.
[afbeelding]
Verder was ik benieuwd of dat Justin ook zijn motor rijbewijs heeft...
Hij heeft er in ieder geval niet het pak, laarzen en handschoenen voor aan..
Succes met het project, hou ons op de hoogte. Ik ben heel benieuwd! Over enkele maanden een off-road wedstrijdje?