Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat kan ik iig oplossenis de benzine niet op..?
Hoe hebbie dat gedaan dan, als ik vragen mag?vacuum slangetje niet poreus heb ik ook gehad met de rvf.
daarna maar gelijk het benzinekraan binnenwerk omgebouwd.
daarna nooit geen problemen meer gehad.
werk nu zonder vacuum
Ik heb 'm effe strak afgetanktMisshcien zit er wel een klein scheurtje in de lengte van je vacuumslangetje. Als dat bovenaan of onderop zit kan je het gescheurde stukje eraf knippen. Anders moet je het slangetje vervangen of anders als tijdelijke oplossing tapen
Maarr als ombouwen zoals danzx6rr suggereert ook kan op de NC24..
Oke, geprobeerd... blok is nu zeiknatbenzine slang eraf trekken en daarna de benzinekraan effe open draaien.
als er benzine uitstroom is de vacuum ok
Oke, geprobeerd... blok is nu zeiknat
Dus ikke blij! Alles dicht gefrot, slang erop... doet ie nog effe wat, 1-2 slagen en toen moest ik weg. Dus ik met een big smile weggegaan om het bij thuiskomst nog eens te proberen. Niks!
Alles WEER nagekeken, zonder de benzine slang erop kwam er wel wat uit, maar niet veel ofzo... en nog doet ie t niet
Werkt bij jou, je zijstandaard als startonderbreking dankillswitch, zijstandaard...
Werkt bij jou, je zijstandaard als startonderbreking dan
@ BeunhaasMet de zij standaard slaat ie wel af als ik weg rij, maar lijkt me niet dat je dan niet kan starten. dan kan je dus ook nooit je motor warm laten draaien als ie op zn standaard staat.. lijkt me niet.
Ik had tijdje terug ook gezeur met het lopen. hij liep wel maar als ie wat krachtiger in de toeren werd, zakte hij terug, alsof de bougie helemaal gaaar was. (je kent dat wel van het scooter rijden, stotter stotter, kracht (snelheid) en dan weer dat eeuwige gestotter) Bleek dus dat ik twee vacuumslangen verkeerd had aangesloten waardoor die heel slecht benzine kreeg.
Verder erg mooi project man, en dat voor iemand uit 5 havo (2 jaar terug lag ik nog onder mn aerox te prutsen) Je hebt nu natt zeeën van tijd, dus veel succes! ik hou em in de gaten!
Hou eens op over die scooters, hop, motorrijbewijs halen! Je bent klaar met examen, dus tot 1 september NIKS te doen, behalve bier zuipen en feesten todat je erbij neervalt.
En sleutelen dus.
deran anders zijn we zo weer 1 jaar verder!Hou eens op over die scooters, hop, motorrijbewijs halen! Je bent klaar met examen, dus tot 1 september NIKS te doen, behalve bier zuipen en feesten todat je erbij neervalt.
En sleutelen dus.
Hou eens op over die scooters, hop, motorrijbewijs halen! Je bent klaar met examen, dus tot 1 september NIKS te doen, behalve bier zuipen en feesten todat je erbij neervalt.
En sleutelen dus.
Nog 4 uur.... dan kan ik jullie goed of slecht nieuws gaan brengen... betreffende mijn examen
Ik hou jullie op de hoogte
@ Jaap
You're not being funny, eey!
@ The rest
Geslaagd, geslaagd, geslaagd