- Onderwerp starter
Beste fans/lezers,
Hierbij wil ik mij verontschuldigingen wegens mijn afwezigheid rectificeren.
Den afgelopen tijden ben ik niet aanwezig, danwel afwezig, geweest bij mijn project.
Dit is te wijten aan een plot overlijden van een naaste. Dit is onvermijdelijk en op zijn zachtst gezegd vervelend, vooral ten tijde van examens. Ik ben geoccupeerd door het leren, danwel studeren, voor mijn centraal schriftelijk examens. Verder zijn financiele middelen den afgelopen tijden ietwat teruggelopen door onder andere fanmail uit Leeuwarden, de zaterdagavond, het vrouwvolk en den ouderlijke eenheid die het wenselijk vond dat ik toch ietwat spaargeld naar mijn spaarrekening verscheepte.
Den huidige planning:
-Half mei: Centraal examens doen.
-Na de examens: lessen en sleutelen/spuiten.
-Tussen lessen en sleutelen/spuiten door: examenfeesten aandoen (gratis drank, dus doet niet af aan het financieel probleem)
-Naast lessen en sleutelen/spuiten: veel werken om financieel probleem af te schieten.
Dames en heren, het gezeik is over!
Ik laat het lage pitje laag, een waakvlammetje zogezegd, maar blaas 'm zeker niet uit!
Ik meld me wel af voor de 400cc meeting, tenzij iemand geroepen mocht me achterop te willen nemen. Voor die gene die zich geroepen voelen, ik waarschuw wel: ik ben 1,85 en 90kg, dus weet wat je je op jehals duoseat haalt
Hierbij wil ik mij verontschuldigingen wegens mijn afwezigheid rectificeren.
Den afgelopen tijden ben ik niet aanwezig, danwel afwezig, geweest bij mijn project.
Dit is te wijten aan een plot overlijden van een naaste. Dit is onvermijdelijk en op zijn zachtst gezegd vervelend, vooral ten tijde van examens. Ik ben geoccupeerd door het leren, danwel studeren, voor mijn centraal schriftelijk examens. Verder zijn financiele middelen den afgelopen tijden ietwat teruggelopen door onder andere fanmail uit Leeuwarden, de zaterdagavond, het vrouwvolk en den ouderlijke eenheid die het wenselijk vond dat ik toch ietwat spaargeld naar mijn spaarrekening verscheepte.
Den huidige planning:
-Half mei: Centraal examens doen.
-Na de examens: lessen en sleutelen/spuiten.
-Tussen lessen en sleutelen/spuiten door: examenfeesten aandoen (gratis drank, dus doet niet af aan het financieel probleem)
-Naast lessen en sleutelen/spuiten: veel werken om financieel probleem af te schieten.
Dames en heren, het gezeik is over!
Ik laat het lage pitje laag, een waakvlammetje zogezegd, maar blaas 'm zeker niet uit!
Ik meld me wel af voor de 400cc meeting, tenzij iemand geroepen mocht me achterop te willen nemen. Voor die gene die zich geroepen voelen, ik waarschuw wel: ik ben 1,85 en 90kg, dus weet wat je je op je
Laatst bewerkt: