Djeepert
MF veteraan
sorry
Maakt niet uit, ben er al overheen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
sorry
Lolbroeken
Ik heb niet meer zoveel gereageerd omdat ik een beetje moe word van de tegenslagen...
De koppeling verbrand WEER!
En daarbij heb ik de verkeerde kleur blauw meegekregen, de RAL klopt, maar de kleur is heel anders... ik moet effe frisse wind in m'n kop krijgen en er weer tegenaan...
Het is alleen tot op heden windstil
Lolbroeken
Ik heb niet meer zoveel gereageerd omdat ik een beetje moe word van de tegenslagen...
De koppeling verbrand WEER!
En daarbij heb ik de verkeerde kleur blauw meegekregen, de RAL klopt, maar de kleur is heel anders... ik moet effe frisse wind in m'n kop krijgen en er weer tegenaan...
Het is alleen tot op heden windstil
Misschien hoe dan ook geen slecht planHm da's idd irritant..
Tip vd dag.
Organiseer een VFR400 BBQ. Gewoon je ouders' achtertuin annexeren, klaar. Dan nodig je mij en de rest uit vanaf 16:00u en Roel en Bert vanaf 12:00u.
Mocht de motor dan nog niet af zijn, kan je Roel en Bert ook stomdronken voeren. Dan blijven ze slapen op de banken in je woonkamer en hebben ze de volgende dag de héle dag de tijd.
Je hebt kans dat ik dan stiekem om 15:00 kom, dan kan ik alvast het bier opdrinken en jullie tips geven.
Groeten, Karl
Dat vraag ik me dus ook af...@ Nick; Hoe krijg je het voor elkaar om die koppeling er weer uit te branden
Hoe krijg je het voor elkaar om die koppeling er weer uit te branden
Je mag best een keertje langskomen hoorIk zit eigenlijk te denken dat er iets is met de montage...
Niet meteen een aanval op jou hoor nick, maar het lijkt erop dat je koppeling blijft slippen (en dus verbrand).
Heb je geen vergelijkings materiaal (je hebt toch meerdere blokken) ter controle?
Ik heb mijn koppeling ook uit elkaar gehad, misschien dat ik een keertje kan komen kijken?
Een extra paar ogen is altijd fijn denk ik dan!
Groeten en succes
Misschien hoe dan ook geen slecht plan
Heb gisteren een BBQ van Oliepeil gehad en dat was ook ongelooflijk leuk, dus wie weet
Ik zal mijn ma en pa eens vragen naar de mogelijkheid
Is nie lolligah een clifhanger bij het mysterie van de verbrande koppelingsplaten.
leuk topic, lees ook maar mee
Is nie lollig
Volgende week heb ik vrij, is de week voor ik naar Blanes ga... ik ga dan de boel maar eens los/open trekken en kijken hoe of wat
Van/tot?Ga JIJ naar Blanes, ik ga al naar Blanes... Maar ik mag al morgen vliegen
Van/tot?
morgen tot de 13de geloof ik
Alcohol werkt toch ontsmettendpas maar op voor de mexicaanse hoest o de airco/fans maximaal te zetten.
heb de helft van de vakantie zelf ziek thuis moeten zitten
pas maar op voor de mexicaanse hoest o de airco/fans maximaal te zetten.
heb de helft van de vakantie zelf ziek thuis moeten zitten
Boeie, griep of niet, ik ga toch zuipen en feesten, slapen doe ik wel als ik dood ben.
@nickel, stommerd.
Joh, altijd al willen proberen!
tja, ik ging ook gewoon door.
lekker pijnstillers slikken tegen de koppijn en savonds op een terrasje ben ik knock-out gegaan
Dit onderwerp is meer dan 14 dagen oud, het reageerveld is daarom verborgen.
Dit zegt al genoeg?
Jij weer..
Ik vol verwachting het topic aangeklikt, hopende op een dikke vette update..
Nee hoor, jij weer..
nick: hint