Nieuwe functionaliteit: negeren van forums en topics

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.950
4.196
De Betuwe
Kan je een topic of zelfs een heel forum niet uitstaan? Negeer 'm dan!

Het is vanaf heden mogelijk specifieke topics te negeren. Open nog één keer het topic, klik rechts bovenaan op de 3 puntjes en klik op "Negeer dit topic":
ignore.jpg


Je krijgt dan het volgende scherm te zien:
ignore1.png


Zoals je ziet heb je naast de mogelijkheid om het topic zelf óók de topicstarter te negeren. Wees hier wel terughoudend mee want je ziet daardoor alle topics waar die gebruiker in heeft gereageerd heeft niet meer.

Deze functionaliteit werkt ook voor forums. Ga naar het forum wat je niet meer wilt zien of volgen en klik op "Negeer dit forum":
ignore2.png


Bevestig je keuze en het forum is niet meer zichtbaar.

Weet je niet meer precies wat je allemaal genegeerd hebt? Ga dan naar je eigen profiel en kies voor "Negeren".
Daar zie je in verschillende tabbladen welke gebruikers en/of forums je negeert. Je hebt daar gelijk de mogelijkheid om de negeer-functie uit te schakelen.
 
Hoe is de werking, als je een topic negeert, maar iemand gebruikt de @ om je er in te vermelden?
 
O, dit is wel prettig.
Ik kijk regelmatig bij "nieuwe berichten"
Niet alles is relevant, dus deze mogelijkheid ruimt het aanbod prachtig op.
Goede optie!
 
Zoals je ziet heb je naast de mogelijkheid om het topic zelf óók de topicstarter te negeren. Wees hier wel terughoudend mee want je ziet daardoor alle topics waar die gebruiker in heeft gereageerd heeft niet meer.
Dit gaat wel ver Ruud. Ik heb sommige gebruikers genegeerd die zich overal mee bemoeien, en nu zie ik al die topics niet meer.

Ik wil alleen hun reacties niet zien, zoals voorheen.
 
Maar als ik het goed begrijp kun je dus topics negeren, waardoor je ze niet meer ziet, maar er wel in getagged kunt worden zonder dat je weet in welke context dat is, of waarmee je in verband wordt gebracht… ben er niet zo van overtuigd dat dat erg wenselijk is, want kan rare dingen opleveren.
 
Oké dat werkt niet, ik blijf dit topic zien.

@Grandia zit er misschien een verschil in negeren via het topic negeren scherm, en gewoon los een user negeren?
 
Maar als ik het goed begrijp kun je dus topics negeren, waardoor je ze niet meer ziet, maar er wel in getagged kunt worden zonder dat je weet in welke context dat is, of waarmee je in verband wordt gebracht… ben er niet zo van overtuigd dat dat erg wenselijk is, want kan rare dingen opleveren.

Doorgaans negeer je topics waar je niet in post.. toch? Bij mij dan
 
Doorgaans negeer je topics waar je niet in post.. toch? Bij mij dan
Het gaat er niet om of en wat een topic-negerende gebruiker post, maar wat anderen in het door die gebruiker genegeerde topic over die negerende gebruiker posten, zonder dat die daarvan in kennis wordt gesteld. Immers, je kunt in een topic ook berichten citeren uit hele andere topics. Als iemand dat met mijn berichten zou doen, dan zou ik dat graag willen weten, juist als dat in een topic gebeurd waarvoor ik kennelijk redenen zag om het te negeren. (zal voor mij persoonlijk niet snel een issue zijn, denk ik, maar in algemene zin kun je dus hele gekke c.q. nare c.q. schadelijke situaties krijgen)
 
Laatst bewerkt:
Ben er ook niet erg van overtuigd dat het voor een moderator erg handig is om gebruikers te negeren, maar soit :+

Klopt, maar ik had ooit eens een topic wat echt veel voorbij kwam, wat ik echt zat raakte, en toen heb ik die user op negeren gezet. Is sinds de aanstelling als etter niet een probleem geweest ofzo. Maar dat verschilt natuurlijk per user :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan