Nieuwe functionaliteit: negeren van forums en topics

Het gaat er niet om of en wat een topic-negerende gebruiker post, maar wat anderen in het door die gebruiker genegeerde topic over die negerende gebruiker posten, zonder dat die daarvan in kennis wordt gesteld. Immers, je kunt in een topic ook berichten citeren uit hele andere topics. Als iemand dat met mijn betichten ziu doen, dan zou ik dat graag willen weten, juist als dat in een topic gebeurd waar ik kennelijk redenen zag om het te negeren. (zal voor mij persoonlijk niet snel een issue zijn, denk ik, maar in algemene zin kun je dus hele gekke c.a. nare situaties krijgen)

Ja, maar als mensen kwaad over je willen spreken dan kan dat ook makkelijk zonder het gebruiken van de @ functie. Dan zou je toevallig dat topic moeten openen om te zien waar het over gaat.

Dat met het citaat is wel een ding inderdaad. Gaan we ook eens testen.

Zou iemand mij eens willen citeren, over een minuutje, zet ik dit topic weer even op negeren.
 
Ja, maar als mensen kwaad over je willen spreken dan kan dat ook makkelijk zonder het gebruiken van de @ functie. Dan zou je toevallig dat topic moeten openen om te zien waar het over gaat.

Dat met het citaat is wel een ding inderdaad. Gaan we ook eens testen.

Zou iemand mij eens willen citeren, over een minuutje, zet ik dit topic weer even op negeren.
Geciteerd. En nu?
 
Persoonlijk vind ik dat je altijd melding moet krijgen als je getagged of geciteerd wordt. Je kunt dan zelf bepalen of je het de moeite waard vind om daar iets mee te doen. Overigens heb je gelijk dat als je niet getagged wordt je hooguit bij toeval (of dmv zoekfunctie) zult ontdekken dat je ergens genoemd werd, maar dat was altijd al zo natuurlijk.
 
Persoonlijk vind ik dat je altijd melding moet krijgen als je getagged of geciteerd wordt. Je kunt dan zelf bepalen of je het de moeite waard vind om daar iets mee te doen. Overigens heb je gelijk dat als je niet getagged wordt je hooguit bij toeval (of dmv zoekfunctie) zult ontdekken dat je ergens genoemd werd, maar dat was altijd al zo natuurlijk.

Mmmm, zit ook weer 2 kanten aan denk ik. Als ik helemaal gek zou worden van het covid, en ik heb er net nog vet in staan rellen en bla bla bla, maar nu besloten heb het topic te negeren om reden XYZ, en iemand anders wil nog even door, dan wil ik daar echt geen 15 meldingen van ontvangen
 
Mmmm, zit ook weer 2 kanten aan denk ik. Als ik helemaal gek zou worden van het covid, en ik heb er net nog vet in staan rellen en bla bla bla, maar nu besloten heb het topic te negeren om reden XYZ, en iemand anders wil nog even door, dan wil ik daar echt geen 15 meldingen van ontvangen
Ook waar, maar dan moet je mss ook niet gaan rellen *D. Alternatief is dat je niet meer getagged of geciteerd kunt worden in een topic dat je besloot te negeren. Zal lastiger te implementeren zijn wss. Misschien moeten gebruikers zich gewoon een beetje gedragen _O- of is dat te makkelijk gedacht?
 
Laatst bewerkt:
Als je een topic negeert... kun je ook niet meer zien in iemand zijn profiel dat hij daarin heeft gereageerd.

Ook niet als/dat het zijn laatste actie op M-F was.
 
Dit gaat wel ver Ruud. Ik heb sommige gebruikers genegeerd die zich overal mee bemoeien, en nu zie ik al die topics niet meer.

Ik wil alleen hun reacties niet zien, zoals voorheen.
Daar is niks aan veranderd
 
en daaraan heb je ....wat.... als je je gsm kwijt bent ?
Als je je gsm niet ziet, weet je dan wel zeker dat hij die oproep laat zien ?

Nee, maar wel dat je iemand kan terug bellen, of niet, afhankelijk of je diegene aan het negeren bent :+
 
Tere zielen functie....

:+

Screenshot_20220130-213415_Samsung Internet.jpg
 
Ik begrijp niet goed waar die paniek over een te missen bericht vandaan komt B| dit forum is geen lifeline, geen C2000, geen Antiterrorisme platform... hoeveel tags denk je dat ik mis, tussen die 10000den likes? Als er iets zo belangrijks is dat contact pertinent noodzakelijk is zijn er wel meer wegen hoor. En ik spreek uit ruime ervaring met meerdere SAR acties hier op dit forum. Maar er valt wat te zeiken dus dan doen we dat :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan