Motor stallings 'cocon'

Guzzi-Tim

MF veteraan
3 sep 2016
1.743
514
Ik ben op zoek naar een stallingsoplossing voor mijn motor buiten. Nu kwam ik dit geniale ding tegen van CycleShell:

Alleen is deze nogal prijzig (450$ voor het tourmodel) en als internationaal verzenden al mogelijk is, wordt dat een duur grapje want het ding wordt in elkaar geleverd en weegt 40 kilo ofzo.

Heeft iemand misschien suggesties voor zo'n cocon oplossing die gewoon in de EU te koop is?
 
Zoek eens op "motortent" en/of " Vouwgarage". Ik kom hier al gauw andere opties tegen voor wat jij aan het zoeken bent, scheelt al bijna de helft als je alleen al via bol.com kijkt. Wel goed kijken of de afmetingen matchen met jouw motor, hier zie ik ook een aantal verschillen in.

Maar is een simpele hoes geen optie? Doe dat zelf wel als het gaat regenen, bij droog weer zet ik hem gewoon buiten in de achtertuin en tot nu toe bevalt mij dat prima. Maar ik kan hem dan onder een klein stukje afdak zetten.O-)
 




db
 
Zoekt en gij zult vinden:
 
Het enige wat ik kan vinden zijn of een soort lompe tenten, of het heeft geen bodem, of het blijft ingeklapt nog steeds half overeind staan.

Aangezien de motor op een gedeeld klein binnenpleintje staat zoek ik iets wat zo minimalistisch mogelijk is. Die CycleShell lijkt me echt perfect, alleen valt hier niet te krijgen. Ik zoek echt iets wat er heel erg op lijkt, dus bodemplaat, tunnel-achtige look en echt plat te leggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan