Motor kopen

Nou mijn vrienden hebben zoals ik al aangaf ook 600cc (GRXR en CBR). Ze zijn ook beginners maar ze laten die motoren keuren bij RDW met een begrenzer in de gaskabel. Het zelfde trucje wil ik ook doen met een tijdelijke chiptuning om het vermogen te verminderen.
Dit werkt toch wel als ik een Yamaha R1 laat keuren. Ik wil niet namelijk met een R1 zitten waarop ik niet kan rijden (wettelijk dan).

Laatst bewerkt:
deze is ook wel dik.. 1300 cc supersport.. begrenzer in gaskabel.. geen verzekering nodig..

scaled.php

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik voor de R1 ga. Beste motor die ik heb gezien.

Jij moet gewoon een trol zijn TS.

Het zelfde trucje wil ik ook doen met een tijdelijke chiptuning om het vermogen te verminderen.Daarna wil ik de motor kwalificeren als 25KW
Dit werkt toch wel als ik een Yamaha R1 laat keuren. Ik wil niet namelijk met een R1 zitten waarop ik niet kan rijden (wettelijk dan).

Chiptunen naar 25 kW lukt je ook met een 600 cc niet. Begrenzen doe je via gaskabel (en uitdraai meting rollenbank), of d.m.v. een restrictie in de inlaat: beide tamelijk fysieke ingrepen, heeft niets met chiptuning te maken. Een R1 zou je tot pakweg 4000 t/min moeten begrenzen...

full

... en dan valt er met goed fatsoen niet meer mee te rijden.

:W

Laatst bewerkt:
Chiptunen naar 25 kW lukt je ook met een 600 cc niet. Begrenzen doe je via gaskabel (en uitdraai meting rollenbank), of d.m.v. een restrictie in de inlaat: beide tamelijk fysieke ingrepen, heeft niets met chiptuning te maken. Een R1 zou je tot pakweg 4000 t/min moeten begrenzen...

[afbeelding]

... en dan valt er met goed fatsoen niet meer mee te rijden.

:W
Ik ga ook niet begrenst rijden alleen voor de keuring

Terug
Bovenaan Onderaan