Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
YOLS geef je geld uit en snel. Neem een bosje blommen mee voor je oma, je zult dr vast snel ontmoeten.
Hiervoor wil ik half Nederland wel afreizen, straks doe je een miskoop en dat willen we allemaal niet.. Je vraag is toch serieus of niet?Hoe wil je me helpen dan? Woon je in de buurt van Rotterdam?
...zo bie zo als het een pittig motortje is kijken voor verlengde achterbrug zodat je niet tesnel achterover gaat met je machine
Erfenis van mijn oma.
Waarom? Ga nou eerst eens een 600cc motor op zijn max berijden, dat haal je alsbeginnerervaren rijden niet, en voordat je in de buurt komt is je broek van binnen bruin gecoat......
Is idd. erg lastig, die droge koppelingHelaas zuipen Ducati's nogal veel en hebben 's ochtends dan vaak een droge koppeling.
Gezien de duidelijk aanwezige ondertoon van dit topic kan dat er ook nog wel bij toch?
Helaas zuipen Ducati's nogal veel en hebben 's ochtends dan vaak een droge koppeling.
Gezien de duidelijk aanwezige ondertoon van dit topic kan dat er ook nog wel bij toch?
Maareh, het blijft wel erg stil aan de kant van Yakups
Of zou hij zichzelf al plat gereden hebben met de Mercedes van zijn pa
Of hij zit nu netjes op school met zijn matties. Vanmiddag eerst zijn huiswerk afmaken. En dan zal hij tegen het begin van de avond zich wel weer melden hier.
Ik ben RosalliIk ben op mn 28e begonnen met lessen en rij nu al 2 jaar heerlijk op mn CBR 600 F-je
Ik heb express voor zo weinig cc's gekozen, omdat ik eerst lekker wil leren sturen en leren rijden
Maar ja... Ik ben maar een meisje natuurlijk...
Geen stoere jongen die meteen denkt dat ie Rossi is.