Motor kopen

*Mijn mening* Ik zou echt gewoon wat rustig aan beginnen. Net je rijbewijs en dan een 900+cc racer gaan rijden. Het eerste wat men doet als ze het papiertje binnen hebben en er geen instructeur is: Gashendel open en knallen met dat ding. Zoiets is geen goed idee met zo'n racer/vermogen. Een 600je is meer dan genoeg (hoewel je daar natuurlijk ook zat brokken mee kunt maken). Leer je eigen rijstijl eerst kennen (dus zonder instructeur achter je) en koop wat maanden verder een andere motor. Heb je misschien ook zelf meteen een beter inzicht in wat je precies wilt. Supersport, sport-tour, naked etc.

Boss Hoss is misschien wel wat. Deze heeft wat meer CC's dan de hayabusa, alleen is iets zwaarder.
Daar in tegen wel een prima motor om mee te starten!

En als je voor een Boss Hoss kiest zou ik voor een BHC-3 502 uit 2007 gaan.

Boss Hoss is misschien wel wat. Deze heeft wat meer CC's dan de hayabusa, alleen is iets zwaarder.
Daar in tegen wel een prima motor om mee te starten!

En als je voor een Boss Hoss kiest zou ik voor een BHC-3 502 uit 2007 gaan.
:^

Als je 35k te besteden hebt is Boss Hoss gewoon je beste optie :Y
En dan gewoon meteen 1 met turbo en nos O-)
v10-engined-boss-hos-1w.jpg

Maar dan moet het uiterlijk je koud laten natuurlijk ;) Wat een draak van een ding :X

Origineel 1 op 7 volgens de specs, maar met zo'n V10 eronder denk ik dat je blij mag zijn met 1 op 3 :+

Zo'n Hoss Boss heb je toch alleen maar voor de sier? Ik kan me niet voorstellen dat je daar fatsoenlijk op kunt rijden.

Dat wist 'ie donders goed. Hij is een troll, en vindt dat 'ie nu genoeg lol heeft gehad.

Neejoh ben er nog steeds. Alles wat ik nu hebt verteld op deze topic is ook 100% waar. Ik zie ook dat we een 'beetje' offtopic zijn. Toevallig was ik met mijn vriend. Hij heeft een Honda GRXR 600CC 2012. Ik reed erop maar dat ding maakt echt geen lekkere optrekgeluid. Het lijkt net op een Toyota Prius rijd, wat een kut ding.

Ik was gisteren aan het slapen. Volgende dag een college.

ermmmm... wat maakt het uit.. of je een 600 cc motor heb die 25Kw beperkt is of een 1000cc die 25kw beperkt is.. kan je beter nog een lichtere motor hebben ivm met gewicht/pk ratio.. aangezien je nog geen zwaar rijbewijs hebt.

Hallo.

Ik heb een vraag over rijbewijs A met beperking. Als je 21 bent en je wilt je rijbewijs omruilen in rijbewijs zonder beperking, moet je dan weer de kosten voor het maken van het rijbewijs betalen?

Gr

1 op emmer.

Waar staat dat TS 19 is?

nergens maar dit is wel apart..

Hallo,

Ik heb mijn rijbewijs A al een week en ik wil graag een motor kopen. Graag wil ik advies van jullie welke motor een aanrader is. Prijs is niet belangrijk.

Voorkeuren:
- 900cc - 1000cc
-Makkelijk te beheersen
-Race motor type

Hallo.

Ik heb een vraag over rijbewijs A met beperking. Als je 21 bent en je wilt je rijbewijs omruilen in rijbewijs zonder beperking, moet je dan weer de kosten voor het maken van het rijbewijs betalen?

Gr

Nou mijn vrienden hebben zoals ik al aangaf ook 600cc (GRXR en CBR). Ze zijn ook beginners maar ze laten die motoren keuren bij RDW met een begrenzer in de gaskabel. Het zelfde trucje wil ik ook doen met een tijdelijke chiptuning om het vermogen te verminderen. Als dat niet lukt dan rij ik voortaan zonder verzekering en kenteken.

Ik zal ook nog maar even een poging tot serieuze aanspraak op de zogenoemde 'common sense' willen doen.
Kerel, als jij toch geld té over hebt, koop dan gewoon eerst voor die twee jaar een motor die zich iets makkelijker laat begrenzen. Geef dat ding daarna desnoods weg als jij je daardoor beter gaat voelen of verkoop hem en koop die dikke brute over de top zware motor waar jij als klein jochie al helemaal hitsig van werd.

Rijden zonder rijbewijs en dus zonder verzekering is idioterie van het hoogste niveau. Die 35000 eurootjes die jij van wijlen omie hebt gekregen zijn in een zucht en een scheet verdwenen, zodra jij tegen iemand aanrijd/jezelf aan gort rijdt, want je bent niet gedekt door verzekering dus kun je alles zelf lappen.

Wat betreft uitlaatgeluid, kwestie van een andere demper erop zetten/demping er in z'n geheel uithalen.

Neejoh ben er nog steeds. Alles wat ik nu hebt verteld op deze topic is ook 100% waar. Ik zie ook dat we een 'beetje' offtopic zijn. Toevallig was ik met mijn vriend. Hij heeft een Honda GRXR 600CC 2012. Ik reed erop maar dat ding maakt echt geen lekkere optrekgeluid. Het lijkt net op een Toyota Prius rijd, wat een kut ding.

Ik was gisteren aan het slapen. Volgende dag een college.

Die motoren zijn erg zeldzaam. Laat je vriend er wel voorzichtig mee zijn.

Nou mijn vrienden hebben zoals ik al aangaf ook 600cc (GRXR en CBR). Ze zijn ook beginners maar ze laten die motoren keuren bij RDW met een begrenzer in de gaskabel. Het zelfde trucje wil ik ook doen met een tijdelijke chiptuning om het vermogen te verminderen. Als dat niet lukt dan rij ik voortaan zonder verzekering en kenteken.
_O- _O- weet je zeker dat het niet een CDI unit was.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan