Dexperados
Die hard MF'er
- 16 jul 2012
- 654
- 0
Ik hoop dat er geen onschuldige mensen bij betrokken worden.Ik heb mijn motor al gevonden dus ik zie de punt ervan niet in. Yahama R1 it is. Topic closed.
Vielspass met rijden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoop dat er geen onschuldige mensen bij betrokken worden.Ik heb mijn motor al gevonden dus ik zie de punt ervan niet in. Yahama R1 it is. Topic closed.
MooiIk heb mijn motor al gevonden dus ik zie de punt ervan niet in. Yahama R1 it is. Topic closed.
Ik heb mijn motor al gevonden dus ik zie de punt ervan niet in. Yahama R1 it is. Topic closed.
Mooi
Je blijft toch nog wel op MF hé
Gemiddeld ongelukje kost al gauw meerdere TONNEN (Ja, een paar HONDERD DUIZEND EURO / 100.000 ..) aan ziekenhuisrekeningen etc. Wat dus betekent dat jij de rest van je (waarschijnlijk korte) leven voor diegene mag gaan werken...
Closed? Wel nee joh, nu begint ons leedvermaak pas!
Praat voor jezelf, ik neem geen enkel risico, want ik ben de allerstebeste motorrijder jonguh! Heus...Met andere woorden, iedereen die motor rijdt neemt een zeker risico puur en alleen omdat rijden leuk is.
Dat klopt natuurlijk. Maar andere kant, er zijn zo veel 25kW'ers die een half jaar of langer toch vol vermogen hebben gereden. En trouwens, motorrijden is 25 keer zo gevaarlijk als autorijden. Kun je ook zeggen: kijk is naar filmpjes van motorongelukken, is dat risico nemen het plezier van het motorrijden wel waard?
Met andere woorden, iedereen die motor rijdt neemt een zeker risico puur en alleen omdat rijden leuk is.
maar ik zou met deze beginnenhij bedoelt deze[afbeelding]
Slotje dan maarIk heb mijn motor al gevonden dus ik zie de punt ervan niet in. Yahama R1 it is. Topic closed.
Ik heb mijn motor al gevonden dus ik zie de punt ervan niet in. Yahama R1 it is. Topic closed.
Is dat soms een Chinese fiets?
Het begon ook zo serieus............... maar ik post wel op als ik aanschaf