Motor kopen

Ehm, natuurlijk. Ik heb tig jaar mijn autorijbewijs. Mijn pappie was rallycoureur, heeft mij op mijn 8e leren autorijden. Ik meen dat ik goed kan autorijden. Toch zijn er auto's die ik niet zomaar beheers. Waar ik instap in de wetenschap dat ik me heel erg moet inhouden, wil ik rechtop weer uitstappen.

Wat jij zegt is dat dat met motoren anders ligt. Jij denkt dat als je les hebt gehad op een cb500, je op een 600cc racer stapt en 0-100 doet in 3 seconden, dan 100-200 in 3 seconden, en dat je dan denkt "he, toch een tam ding, zo'n 600 cc'tje".
Slaap zacht. En misschien langer dan je denkt.

Mijn vader heeft een autogarage. Ik heb in een Mercedes AMG 6.5 750 pk gereden voor 3 maanden. Ik had daarmee nooit moeite mee gehad. Ik heb op de autobahn dik 310 km/uur gereden. Terughoudend ben ik nooit dus een 600cc zoals wat jij rijd zal mij nooit tevreden stellen. Natuurlijk is een auto en motor niet hetzelfde. En jah: YOLO

Natuurlijk is het een troll, dat kan toch niet anders? Zulke mensen bestaan toch niet echt? En daarom doet iedereen lekker mee.
Ik ben echt bloedserieus hier. Ik heb nu 35.000 euro en ik wil echt een gloednieuwe motor halen. Motorpak etc heb ik al gekocht.

Yakups, dit is pas bad-ass en echt wat voor jou!

Embedded media from this media site is no longer available

Mijn vader heeft een autogarage. Ik heb in een Mercedes AMG 6.5 750 pk gereden voor 3 maanden. Ik had daarmee nooit moeite mee gehad. Ik heb op de autobahn dik 310 km/uur gereden. Terughoudend ben ik nooit dus een 600cc zoals wat jij rijd zal mij nooit tevreden stellen. Natuurlijk is een auto en motor niet hetzelfde. En jah: YOLO

I give up... Heb je mijn post gelezen straks..?

Ik had gewoon al een vermoeden dat er zometeen ook een post zo komen over wat voor dikke auto je wel rijdt, en ja hoor, hier is 'tie... :')

Ben je je wel bewust dat een dikke auto VELE malen minder gevaarlijk voor je is als beginner dan een dikke motor? :?

Heb je uberhaupt ooit wel is op een 600cc motor gereden, en vanuit stilstand is weggereden met volgas? Ik gok dat je erachter ligt dan...

Enne, post is wat plaatjes en specs van die Mercedes dan, ik ben benieuwd.. :)

Laatst bewerkt:

Je bent een trol of je bent héél erg..... naïef zullen we maar zeggen. In het laatste geval treffen we je ongetwijfeld een keer als berichtje in de krant aan. Moet je helemaal zelf weten, zo lang ik je maar niet van het wegdek hoef te schrapen.

Je bent een trol of je bent héél erg..... naïef zullen we maar zeggen. In het laatste geval treffen we je ongetwijfeld een keer als berichtje in de krant aan. Moet je helemaal zelf weten, zo lang ik je maar niet van het wegdek hoef te schrapen.

En hopelijk niemand anders meeneemt....

Ik ben echt bloedserieus hier. Ik heb nu 35.000 euro en ik wil echt een gloednieuwe motor halen. Motorpak etc heb ik al gekocht.

kan best handig zijn zoveel geld, zou alleen niet het hele bedrag uitgeven, als je hem in de prak rijdt, ben je niet verzekerd... als ze je gaan tjekken :+

hou nog wat achter de hand, voor je 2e, 3e, 4e bike in de eerste 2 jaar tijd :P

Laatst bewerkt:
Yakups, zullen we morgen afspreken? Ik wil je graag helpen bij een zoektocht naar dé motor voor jou.

Abbreviation for: you only live once
The dumbass's excuse for something stupid that they did
Also one of the most annoying abbreviations ever....

Pfff, ben ik de enige die YOLO moest googlen??

Laatst bewerkt:
Abbreviation for: you only live once
The dumbass's excuse for something stupid that they did
Also one of the most annoying abbreviations ever....

Pfff, ben ik de enige die YOLO moest googlen??

You must be new on the internet :W :+

Beter ga je 600cc kopen, circuitdagen boeken om echt te leren rijden (en rotondes enzo) en als je dan zo'n 600cc helemaal in de vingers hebt kun je gewoon een 1000cc kopen. Als je toch zo veel geld hebt.

Voor 1200 euro's kun je een perfecte 600cc racer kopen (heb ik ook gedaan) en zo'n ding is inderdaad vrij tam (naar mijn smaak dan :) ) maar je kunt er prachtig op oefenen. En omdat je toch zo veel geld hebt koop je daarna een nieuwe.

Sterker nog ik heb een telefoon waar je alleen mee kunt bellen :W

Ach, niets mis mee, die kan je tenminste laten vallen :+

Ook de nokia 3310 is onderhand legendarisch op het internet :P

e84.jpg

Laatst bewerkt:
I give up... Heb je mijn post gelezen straks..?

Ik had gewoon al een vermoeden dat er zometeen ook een post zo komen over wat voor dikke auto je wel rijdt, en ja hoor, hier is 'tie... :')

Ben je je wel bewust dat een dikke auto VELE malen minder gevaarlijk voor je is als beginner dan een dikke motor? :?

Heb je uberhaupt ooit wel is op een 600cc motor gereden, en vanuit stilstand is weggereden met volgas? Ik gok dat je erachter ligt dan...

Enne, post is wat plaatjes en specs van die Mercedes dan, ik ben benieuwd.. :)

Mercedes S Class 6,5 AMG Getuned (normaal 6,3)

Motor is V12
Normaal pk is 603
0-100 km is 3,8 seconden
Snelheid begrenst 250km/uur
Auto waarin ik reed had een begrenzer aan/uit onder de verzekeringskastje

Foto's moet ik fff zoeken. Ik had die auto 2 jaar geleden tijdelijk in mijn bezit omdat er in de garage geen plaats was.

Mijn vader heeft een autogarage. Ik heb in een Mercedes AMG 6.5 750 pk gereden voor 3 maanden. Ik had daarmee nooit moeite mee gehad. Ik heb op de autobahn dik 310 km/uur gereden.
Je hebt hem gewoon nooit op de limiet gereden.

Terug
Bovenaan Onderaan