ik heb gisteren een Corsaro Competizione gekocht, afgelopen jaar even een misstap gemaakt naar een jap, maar nu weer terug naar een Italiaanse schone. Ik heb nog wel een vraag waarvan ik hoop dat er iemand hier is die mij kan helpen. Ik krijg beide ecu's erbij, ik laat in eerste instantie de standaard ecu er in zitten en de DB killers in de Termignoni's . Moet ik, als ik de DB killers er uit wil halen ook meteen de ecu aanpassen of kan ik de standaard ecu er in laten of moet ik de race ecu laten plaatsen en kan ik dan wel rijden met DB killers.
Ik reed tot een jaar geleden op een Duc 999S met open Termignoni's, wanneer ik in Assen reed duwde ik de db killers erin en never een probleem, hoe werkt het bij de Competizione?
groet
juko
Hoi Juko welkom op het corsaro forum
De officiele verhaal is dat je zonder DBkillers je race ECU moet plaatsen. Als je dat niet doet vervalt de garantie. (lijkt me overigens moeilijk aan te tonen.
In de praktijk rijdt het merendeel gewoon met standaard ecu en open pijpen en heeft het echt geen gevolgen voor de motor.
@ allen gisteren 220 km gereden, toen ik ging aftanken ging er net 15 liter in dat maakt een gemiddelde van 1:14,nogwat.
LANG LEVE DE NIEUWE ECU