MotoMorini Corsaro 1200 Part #3: OMG! die wil ik ook!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mannen (en vrouwen)

Het wordt kei gaaf weer.

Een route moet ik nog maken, wat ik wel weet is dat we vanuit Rijen eerst richting Tilburg rijden om Louwheely op te halen. Kon niet eerder komen. Vandaar gaan we verder. Ik ga proberen nog een route te maken en te posten.

In ieder geval tot morgen, Korte broek, slippers en witte sokken meenemen.

En natuurlijk de zonnebril. !!!

(Ronald: heb jij je rekje voor de Corsaro nog?)
Helaas heb die al verkocht ;( Was ik snel kwijt via marktplaats.... Tot morgen!!
Moeten we eigenlijk nog iets aanbetalen voor het hemelvaart weekend?

nieuwe link? welke dan...

ik ga ervanuit dat sander weer een nieuwe haalt...
benbenito :W

Als ik terugben ga ik in ieder geval een MM kopen. De testritten moeten uitsluitsel geven over het type. :D

Ik zit zelf nog in Kuala Lumpur, maar mijn oude Corsaro komt waarschijnlijk wel naar Rijen. Hij wist echter niet van de meeting morgen, ik heb hem net een mailtje gestuurd. 8-)

Fijne dag morgen!

@Sander: Thanks en ben benieuwd wat je gaat rijden
@ FastRonald: Jammer, ik had al zo'n vermoeden
@Driver: Begagerekje te koop bij Startwin

Hoi, allemaal,

Hier de globale planning voor diegenen die eventueel later aan willen sluiten.

Vertrek 12 uur vanuit Waalwijk (louis Thuis) Binnendoor richting Krimpen an de eissel, waar we rond de klok van een proberen te zijn. Hier kunnen we dan wat lunchen.
Daarna troelen we door richting Nieuwegein / IJsselstein / Utrecht. En vanaf centraal Nederland kan ieder bepalen wanneer we weer naar huis gaan.

Tot morgen allemaal

Laatst bewerkt:
Hoi, allemaal,

Hier de globale planning voor diegenen die eventueel later aan willen sluiten.

Vertrek 12 uur vanuit Waalwijk (louis Thuis) Binnendoor richting Krimpen an de eissel, waar we rond de klok van een proberen te zijn. Hier kunnen we dan wat lunchen.
Daarna troelen we door richting Nieuwegein / IJsselstein / Utrecht. En vanaf centraal Nederland kan ieder bepalen wanneer we weer naar huis gaan.

Voor diegenen die onderweg willen aanhaken: je kunt me proberen te bellen op:
nul zes vier een nul vijf nul vier vier vijf

Tot morgen allemaal
eindpunt Utrecht komt goed uit moet ik nog ffe zijn.

gr Driver

Gespot;

nest corsaro's onder begeleiding van 1 slimmerik op 'n zwarte Zed :+

komend vanuit Rijen linksaf naar Oosterhout, bij GfK gebouw in Dongen

Vind ik ook leuk om te horen..... voor jouw.

Gelukkig weten wij beter!

Ik heb genoten vandaag!!!

*D Yes! Ik ben weer thuis! Motor weer gewassen en schoon in de garage, toch op het laatste moment nog ff regen gehad ;( . Bedankt Boys en girls voor deze heerlijke dag :Y
Tot snel hoop ik dan maar. Is de rest ook goed aangekomen :?

Vindt ik persoonlijk de mooiste :9~

OP NAAR DE VOLGENDE! :Y

Hier ook weer over en ook de fiets weer representatief gemaakt. :') Tering wat ben ik een possie moe, vlak voordat ik thuis was viel ik bijna om van ellende. :+

Tot de volgende keer maar weer. (Loenen)

Het was een hele gezelige dag, ook de route was leuk.
Bij deze wil ik MC Rijen bedanken voor de gastvrijheid.(ook de persoon van Tricolore)
Is voor herhaling vatbaar.

Groeten Geert en Irma

Hier wat foto's

Ps fraanske ook ik heb nog getankt, 175 km 12.50 liter erbij, mag niet klagen met 2 personen.

full

ja was zeker geslaagd :) weer een hoop geleerd..
nu maar hopen dat er geen boetes komen, want dan ga ik failliet ;(

ben benieuwd naar de filmpjes en foto's 8-) maar neem aan dat de rest nog gepost wordt.

volgende dag idd maar in loenen doen. hopelijk wil startwin daar aan mee werken.
even Driver's bericht komende week afwachten maar...

Jazekers weer heelhuids thuis, met 619 km op het klokzke _O-

Motorzaak Rijen en de aardige man van tricolore, hartstikke bedankt voor de hartelijke ontvangst.

Fraaaanske en Louiswheelie (deed z'n naam eer aan vandaag :) )voor de zonnige route. En alle andere deelnemende rijders natuurlijk voor een leuke dag, tot een volgende keer.

En de volgende keer weer.....................mooi weer want ik wil pinoy wel eens zo zien rijden _O- _O-
full

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan