MotoMorini Corsaro 1200 Part #3: OMG! die wil ik ook!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey allemaal,

Lees al een tijdje mee in jullie forum en zou heel graag een corsaro willen kopen echter ik vraag mij af...
Waarom zie ik nog nergens een 2009 model Corsaro Avio, als ik op mobile.de kijk zie ik er wel al verschillende...
Deze dus;[afbeelding]
Een Avio 2008 is gelijk aan een Avio 2009. Er zijn twee kleurstellingen van de Avio, Rood Zwart en Grijs Blauw. Ik weet dat Grijs Blauw in Nederland wordt verkocht de andere kleurstelling????

Een Avio 2008 is gelijk aan een Avio 2009. Er zijn twee kleurstellingen van de Avio, Rood Zwart en Grijs Blauw. Ik weet dat Grijs Blauw in Nederland wordt verkocht de andere kleurstelling????

Weet je dit helemaal zeker? Die grijs/blauwe zijn voor zover ik het heb kunnen zien altijd van 07 of 08... Iemand een contactpersoon bij TriColore waar ik kan vragen of de zwart rode er is of nog gaat komen?

Effe nagenieten:
full

full

full

full

full

full

full

Welke is de mooiste!!

Laatst bewerkt:
je komt op de veluwe en ook nog eens bij de motorboer in apeldoorn de meest prachtige monsters tegen :W

hallo dan driver *O*
die prachtige monster zijn we natuurlijk eerst ffe vliegensvlug gepasseerd :Y en toen wij allang en breed de helm afhadden kwam monstertje pas aanrijden :+ samen met 2 vriendjes.

Knap Basman dat je me nog herkende van Kalsbeek en leuk je weer gesproken te hebben dus tot de volgende keer maar weer :W

gr Driver

Weet je dit helemaal zeker? Die grijs/blauwe zijn voor zover ik het heb kunnen zien altijd van 07 of 08... Iemand een contactpersoon bij TriColore waar ik kan vragen of de zwart rode er is of nog gaat komen?
Importeren uit Duitsland, naar mijn weten wordt in Nederland alleen de blauw/grijze verkocht. Ik weet 't niet zeker maar heb net zoals jou nog geen rood/zwarte te koop zien staan.

Als ik toch mag kiezen dan kies ik voor de 16e.
Zit nog tot 14 mei hier in miami(fl) vast.

Anders een data halverwege juni maar niet de 20e want dan is het classic racen op Spa Franchorchamps. :]

Vandaag nog een rode piraat gespot op de IJsseldijk. :W

Ohja, 215 Km op 14,5 liter. :}

Laatst bewerkt:
Zo gisteren de eerste beurt gehad 1500 km
Ook heb ik ringen in de uilaten gemaakt met goede resultaten
Het blijf een zeer fijne motor, en het benzine verbruik valt reuze mee

Gr Geert
full

yup PinoY is VIP *0*

ben alleen corsaro loos drom ben ik er met de auto (gaat regenen ;) )
:Y buienradar ziet er niet goed uit voor Assen.
En ik neem aan dat Pinoy wat mooie foto's maakt van carbonized dames kleding :}

Wacht nog effe af tot 10:30 voor dat ik beslis of ik ga of niet.

Laatst bewerkt:
Ruk weer. :( Zou straks een route voorrijden. :X

Gaat goed met de Corsaro's hier! :}

wrom maakt bijn a iedreen
Ruk weer. :( Zou straks een route voorrijden. :X

Gaat goed met de Corsaro's hier! :}
Tis hier mooi weer hoor :Y

Wrom maken sommige mernsen toch altijd hun nummerplaat onherkenbaar op fotoos ?
Als je ergens rijdt / parkeert ect kunnen ze je kenteken toch ook zien .

gr Driver

Tis hier mooi weer hoor :Y
Het westen is ruk. ;(

full

Maar misschien wel leuk om een keer te rijden als je in de buurt bent. ;)
Op 'start' ben je al eens geweest met de Corsaro. :9~

Laatst bewerkt:
Het westen is ruk. ;(

[afbeelding]

Maar misschien wel leuk om een keer te rijden als je in de buurt bent. ;)
Op 'start' ben je al eens geweest met de Corsaro. :9~~
Tis hier nog steeds zonnig en ietswat warm in Ede city.
Ik ben dus lekker binnen bezig geweest met allerlei kleine huishoudelijke klusjes die nog moesten gebeuren :(
Dat startpunt ken ik geloof ik wel stond eens een Corsaro te koop dacht ik :+

En dat rijden ....ik kom daar niet echt vaak maar dat kan maar zo veranderen natuurlijk.

gr Driver

Laatst bewerkt:
Wel wel het was zeer mooi weer in Assen. :r @ buienradar. De races waren topper die top.
En wat schetst mijn verbazing.....2 Corsaro's gespot !!!!!!! 1 d'r van had ik al ontmoet
bij Motorado in Leeuwarden donderdagavond, toen haalde hij net z'n rooie MMC op.
Heb 'm geattendeerd op dit fraaie forum natuurlijk. *O*

De andere kwam ik tegen toen ik naar huis reed tussen Oosterwolde en Donkerbroek, als ik het goed heb gezien was het een Veloce in rood-zwart en er stond Goedhart Motoren onder de kentekenplaat. :W

Welkom bij de Corsaro familie

Laatst bewerkt:
De Corsaro's worden veel te goed, straks wil iedereen een Corsaro. '(

De Corsaro's worden veel te goed, straks wil iedereen een Corsaro. '(
Voorlopig ben ik helemaal verkocht en willen een paar van mijn motorvrienden er misschien ook wel een. Een MM invasie :] :] :] :]

Laatst bewerkt:
jongens we moeten ze nu gaan afraden!
koop geen italiaan!
goed voorstel :+ koop dus geen Morini :r :r en al helemaal geen Corsaro :N :N en zeker geen nieuwe die te goed zijn blijkbaar |( |( en doe je het toch , koop je er echt 1 zonde van je poen :Y :Y

Zowwww...nu blijven we denk ik wel exclusief :W

gr Driver

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan