MotoMorini Corsaro 1200 Part #3: OMG! die wil ik ook!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Driver is ook weer thuis na een leuk Corsaro dagje .

Fraanske bedankt voor het regelen en Louwheely voor het voorrijden.
Er waren ffe uit m,n hoofd 15 ? Corsaroos en ook Tricolore was vertegenwoordigt met een leuk sleutelhangerpresentje.

We moesten Louwheely nog ffe thuis oppikken en daar gearriveerd wou die mee op een snelle Moto Guzzy die ie al aan het inrijden was gelukkig ging ie toch op Corsarootje .

Het leeftijdsverschil was tussen sommige zo,n 30 jaar maar daar zie je weinig van met de helm op dat scheelt natuurlijk weer ,het onderweg sleutelgehalte was 0,0 dus wie nu nog beweert dat Morinies probleemfietsen zijn lult uit z,n nek :+

Wat me wel opviel was dat Pinoy en Louwheely nog niet zo goed kunnen rijden want regelmatig gaven ze denk ik te veel gas waardoor hun voorwiel omhoog kwam en soms duurde het wel 200 meter voordat ze dat in de gaten hadden _O-

De rit op zich verliep perfect vondt ik en we reden ook keurig de aangegeven snelheid .

Tijdens de rustpauze die Louwheelie spontaan inlaste O-) (iedereen zat al bijna op het terras en hij wou weer verder rijden ) bleken er zomerse temperaturen los te breken en werdt het gewoon warm.

Na de stop verder gereden richting Vianen en daar opgesplitst en zo gebeurde het dat Fastronald ? en ik samen met de wijzen uit het Oosten verder gingen over de dijk naar Rhenen, Helaas toch wat regen en nu is mijn Corsarootje giga smerig dus moet ik weer poetsen binnenkort.

Al met al een leuke groep mensen die er gekomen waren waarbij ik ffe de 2 Grunningers apart neem want die moesten toch al met al een aardig eindje rijden voor deze meeting.


Na wat overleg is besloten de 2de Meeting te doen vanuit Loenen bij Star Twin mits hun dat goed vinden.
Omdat ik komende Dinsdag ffe ergens op bezoek moet kan ik wslijk daarna meer zeggen over een datum uiteraard in overleg met jullie.
Mocht ik niet kunnen dan is Fast R . er nog samen met de wijzen uit het oosten dus dat gaat helemaal goed komen tzt.

Ik kan bij deze wel IEDEREEN aanbevelen om mee te gaan met dat Hemelvaart weekend want dat gaat zeker heel gezellig worden nu ik al wat gasten heb gezien die al meegaan.

Fotoos plaats ik nog wel maar veel heb ik er niet dus komt nog.

gr Driver
 
Had ik al gezegd dat het gisteren gezellig was.........nee?

HET WAS BERE GEZELLIG.

Ik heb een compilatie van de video opnamen op de Corsaro Hyves gezet.

http://louwheely.hyves.nl/fotos/545792478/0/T0Zk/

Helaas zonder geluid! :(

Dus nu via youtube

Klikkerdeklik

WERKT HET GELUID NOG NIET :( :(
blijkt er een copyright op te zitten.

Nog een andere manier

probeer het nog eens

Je download het mp4 bestand en dan met een mp4 programma afspelen.
Veel succes
En aan iedereen die mee geweest is, bedankt voor de fijne dag.
 
Mensen,

Vond het een leuke dag. Als ik zo tussen en slapen en wakker zijn in mijn bed lig en dan de hele tijd bochten neem op mijn Morini, dan heb ik een goede dag gehad :Y . Het was een mooie route, ook.

Ik heb me vermaakt en ik vond het bere gezellig. En dit keer geen motor die van zijn standaard afviel tegen mijn Morinin aan

en geen lekke band. AIGH!
 
Hallo,

Het was zaterdag een goede bijeenkomst bij McRijen en een mooie rit. Leuk om zoveel Corsaro's bij elkaar te zien, zeker voor een BMW R1200S rijder. En er werd goed meegereden. Ik heb genoten van de prachtige wheelies van onder meer Lou. *O* Ook jullie enthousiasme voor Morini, dat maakt motorrijden mooi.

Met dank aan Robby voor de tip en wellicht tot een volgende keer! :)

Groet,

Aad
 
manmanman :9~

in 1 woord: super,gans geil, OOOH MYYY GODD!!! geweldig! :Y :}

@ louwheely: mooi filmpje :} .. onze rijstijl verschilt euhm.,.. NIET! :+


sorry.. ik ben de naam vergeten van de gene met die rimstriping..

DAT WIL IK OOK! :9~
 
He hey allemaal ff een snel berichtje, ik zal de fotos en filmpjes van me camera afhalen en posten, deze week nog, beloofd!

sorry dat ik niet mee kon rijden met jullie, maar ik heb HEEEERLIJK gestuurd in de ardennen ( :] *D wat een bochten :9 ) gelukkig hebben jullie goed weer gehouden.

volgende meeting ben ik ook weer vd partij maar dan wel een hele dag *O*

erg bruut geluid komen er uit die dempers van jonne's corsaro!

top dat we bij MCRijen terecht konden, top van de sleutelhanger en eigenlijk in zn geheel heel cool allemaal! toch jammer dat ik niet nog ff mee heb kunnen knallen.
 
Even een vraagje voor onze noordelijke Corsaro rijder: Ik dacht dat je Geert of André heette, maar weet het niet meer zeker.

Vraag:

Wil je even het adres doorgeven waar je die bagagedrager hebt gekocht. Het is een Duits fabricaat, vertelde je, en het zag er zeer degelijk uit. Ik wil er ook zo een bestellen.

Als je je nog steeds niet hebt aangemeld op het forum, kun je mij ook even een mailtje met het adres mailen, dan zet ik het wel op het Forum.

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
He Guys,

Was er graag bij geweest in Rijen, maar kon helaas niet. Moet eerlijk bekennen dat het ontzettend genieten is al tourende op mijn MM. Heb in vergelijking met mijn R1 niet veel hoeven inleveren. Sterker nog het rijplezier is zeker zo groot.
 
Heeft iemand van jullie al een brief van Tricolore gehad over de updates?

Ben van de week naar mijn motor gaan kijken, maar hij was nog niet klaar omdat ze op de updates zaten te wachten.
V: Welke updates dan?
A: De ECU en zo.
V: Wat dan?
A: Staat allemaal in de brief die je van de importeur hebt gekregen
Eerder kunnen we hem niet klaarmaken.

:?
 
Eerste Corsarodag van het jaar was mijn eerste Corsarodag ooit en de conclusie: een SUPERdag!
Behalve dat de Piraat een erg fijn en goed en opwindend ding is met een skyhigh OMG-gehalte, weetie ook een goed stel mensen om zich heen te verzamelen!
Fraanske, bedankt voor dit prima initiatief! De 'rest' bedankt voor de relaxete sfeer!

Fraanske, hier is het adres van de leverancier van de bagagedrager <www.hattech.de>
En Pinoy, velgstrepen vindt je bij <www.zietech.de>
En, ik had het al aan ArvidWillem doorgegeven, maar wie nog geld uit wil geven aan carbon goodies, die vind je bij <www.carbon.sk

Mzzl, Robby (uut Grunn'n)
 
Hey robby, leuk dat je er was... die rim-striping ga ik misschien ook wel doen O-) (zal ook niet al te duur zijn)

Ja Math, de corsaro-eigenaren krijgen niet persoonlijk een brief (volgens die man van tricolore) maar alleen de dealer krijgt een brief met alle info voor alle motoren die ze hebben verkocht...

ik ga zaterdag weer naar mn dealer voor info en blijf dit elke week doen tot de boel is geupdate.
mijn schakelpedaaltje is al 5x afgebroken, kijken of ik misschien een heel nieuw pookje kan krijgen inmiddels zit het onder de krassen van elke keer over het asvalt schrapen...
daarnaast verslikt 'ie zich als ik 45km/u rij in zn 3 en dan volgas geef t/m 65km/u issie zich dan aan het verslikken
Soms valt ie gewoon uit, dit gebeurt altijd als ik m laat uitrollen met de koppeling ingedrukt.... ik vraag al een jaar of die sport-ecu erin kan maar hij heeft schijnbaar sinds heel kort pas die tps reset machine...
mijn standaard is te lang of mijn vering te laag... ik wil hier een oplossing voor (ohlins?) want de motor staat TE rechtop.
Motor gaat super moeilijk in zn vrij, als de motor uit staat zonder problemen maar hij schakelt als een veroeste bak, terwijl de demo's waar ik op heb gereden, en mijn 1e corsaro (competizione) schakelde als boter

marmorini nogmaals thanks voor de stepjes, in goede orde ontvangen! ga ze dit weekend zwart spuiten

fraanske, en dit dan?
HATTECH | Ihr Spezialist für Auspuffanlagen
MotoMoriniCorsaro1200_ssl1.jpg


pinoy, je had toch die ene site voor tankpad stickers in alle soorten?
enige nadeel was dat ducatie logo ofzo?

die striping die jij hebt kan ik hier www.zietech.de niet vinden roddy!
 
Laatst bewerkt:
Ben gisteren op Assen geweest:
09AD1-4225-560.jpg


Mijn rechter slider is ontmaagd!! Mijn snelste rondetijd was 2.14.33 en zowel voor als achter staan er geen pijltjes van de montage richting meer op de zijkanten van mijn banden. ( ook niet bij de voorbanden!!!) Iedereen van mijn groep was onder de indruk van het vermogen van de Corsaro en ik heb plezier voor 10 gehad. Een echte aanrader voor iedereen die nog nooit op een Circuit heeft gereden!

Voor wie nog meer foto's van mij in actie wil zien: Hier klikken

Op pagina 38 staan zelf foto's van het kleine uitstapje dat ik buiten de baan maakte. O-)
 
Laatst bewerkt:
die striping die jij hebt kan ik hier www.zietech.de niet vinden roddy!

@ArvidWillem: link klikken: homepage zietech: links bovenaan: www.felgenrandaufkleber.com

en een tip: stepjes zwart spuiten? kan, maar verf slijt = lelijk. beter en mooier = laten annodiseren!
 
Voor de updates: Ik heb net mijn dealer gesproken (motor centrum Rijen) en hij heeft deze week alle modificaties per motor ontvangen, die bij hem geregistreerd staan, inclusief alle benodigde onderdelen. 6 mei gaat "de mijne" onder het mes! (kon niet eerder in verband met onderhoudsdrukte!

Dus ik ga gemodificeerd op Corsaro weekend!!!
 
Nog even iets gelezen over de xenon verlichting, misschien interessant als je nog wilt beginnen!!! bron; postbus 51 en het Z-forum...

Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 50

Ze hebben weer iets gevonden om je op de bon te slingeren, Fraanske! ;(

Heb het eens even nader bekeken: Geld voor auto's, en ik zie niets over motoren staan. Daarnaast praten ze over jaartallen, zoals "na 2007 op kenteken gezet". Mijn Brommert staat toch echt al van 2006 op kenteken. En als laatste; het gedeelte over nieuwe regels 2009. Volgens mij geldt dit alleen voor nieuwe auto's en niet voor bestaande.

Mijn conclusie: iemand die in de koplampenhandel zit en de regels anders interpreteert.
Kortom: geen aandacht aan schenken. Ik wil gewoon goed gezien worden, en dat werkt! *O*
 
Frans COOLE foto's. 8-)
Je bent nu officieel circuit verslaafd.
Heb je nog last van dat constant fahr ruckelen gehadt?

Als mijn corsaro koud is loopt hij the stotteren, te hijgen en te ploffen als een dronken piraat. Eenmaal warm is hij zijdezacht en luistert hij heel precies naar mijn rechterhand.

Ben weer helemaal verliefd op mijn motor :$
 
ik heb gisteren een Corsaro Competizione gekocht, afgelopen jaar even een misstap gemaakt naar een jap, maar nu weer terug naar een Italiaanse schone. Ik heb nog wel een vraag waarvan ik hoop dat er iemand hier is die mij kan helpen. Ik krijg beide ecu's erbij, ik laat in eerste instantie de standaard ecu er in zitten en de DB killers in de Termignoni's . Moet ik, als ik de DB killers er uit wil halen ook meteen de ecu aanpassen of kan ik de standaard ecu er in laten of moet ik de race ecu laten plaatsen en kan ik dan wel rijden met DB killers.

Ik reed tot een jaar geleden op een Duc 999S met open Termignoni's, wanneer ik in Assen reed duwde ik de db killers erin en never een probleem, hoe werkt het bij de Competizione?

groet

juko
 
Als mijn corsaro koud is loopt hij the stotteren, te hijgen en te ploffen als een dronken piraat. Eenmaal warm is hij zijdezacht en luistert hij heel precies naar mijn rechterhand.

Ben weer helemaal verliefd op mijn motor :$

Gelukkig ben ik niet de enige *D

....maar ik moet zeggen nadat hij op de bank is geweest en goed is afgesteld ...sputtert en stottert hij nog maar heeeel weinig
En tot mijn grote verbazing is het starten en even laten lopen..en gaan :P

Waren weer heerlijke :] uurtjes vandaag
 
Beste Juko,

Heb twee weken geleden een nieuwe Veloce gekocht met alle updates. Gelijk mijn DB-Killers eruit gehaald en geen probleem. Wel als ie koud is, beetje stotteren, maar verder loopt ie als een zonnetje. Overigens gefeliciteerd en veel plezier met je nieuwe MM :] .
Gr.
Mike

ik heb gisteren een Corsaro Competizione gekocht, afgelopen jaar even een misstap gemaakt naar een jap, maar nu weer terug naar een Italiaanse schone. Ik heb nog wel een vraag waarvan ik hoop dat er iemand hier is die mij kan helpen. Ik krijg beide ecu's erbij, ik laat in eerste instantie de standaard ecu er in zitten en de DB killers in de Termignoni's . Moet ik, als ik de DB killers er uit wil halen ook meteen de ecu aanpassen of kan ik de standaard ecu er in laten of moet ik de race ecu laten plaatsen en kan ik dan wel rijden met DB killers.

Ik reed tot een jaar geleden op een Duc 999S met open Termignoni's, wanneer ik in Assen reed duwde ik de db killers erin en never een probleem, hoe werkt het bij de Competizione?

groet

juko
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan